Gå til innhold

Lampe med gradvis dagslys?

Gjest ariadne, en tanke B-menneske

Anbefalte innlegg

Gjest ariadne, en tanke B-menneske
Skrevet

Hei! For litt siden var det en lenke til et sted hvor de solgte "vekkerlampe", en lampe som slo seg gradvis på om morgenen. Noen som husker?

Skrevet

Nå har fedon også slengt seg på lampesalg.Hvis du har lyst til å støtte ham med noen kroner, mener jeg.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=258352

En ting er at man blir mindre trøtt. Men slankere?! Jeg lurer på om jeg skal begynne å selge slanke-ovner jeg? Folk i tropiske strøk har jo høyere forbrenning enn oss her oppe i kulda. Så det MÅÅÅ jo bare funke. Eller slanke-gløgg nå i julestria?Det hadde vært en hit! Vi har jo allerede slanke-te og slanke-kaffe, så alt vi trenger er slankegløgg! Oi, nå sporet je helt av her...Unnskyld.

Skrevet

Tusen takk, Sniff! :D

Det var så lite...

Jeg hadde lagt den til Favorites selv, så den var lett å hente.

Skrevet

Jeg har den som også har radio, på den siden Sniff linket til.

Kan anbefale den på det varmeste. Jeg er blitt overraskende glad i solnedgangs-funksjonen.

Gjest ønsker mer informasjon!
Skrevet

Kan anbefale den på det varmeste. Jeg er blitt overraskende glad i solnedgangs-funksjonen.

Kan den med radio også justeres til ulike tidslengder for soloppgang/solnedgang (slik den avanserte typen har?) Og kan man deaktivere radioen og bare få lyset hvis man vil?

Det sto altfor lite om den radio-utgaven.

Gjest ønsker mer informasjon!
Skrevet

Kan den med radio også justeres til ulike tidslengder for soloppgang/solnedgang (slik den avanserte typen har?) Og kan man deaktivere radioen og bare få lyset hvis man vil?

.

Skrevet

Tror ikke det går an med ulike tidslengder.

Men radioen er valgfri. Jeg kan vegges med bare lys, lys+radio, eller lys+alarmsignal.

Skrevet

Tror ikke det går an med ulike tidslengder.

Men radioen er valgfri. Jeg kan vegges med bare lys, lys+radio, eller lys+alarmsignal.

vekkes skulle det selvfølgelig stått.

Skrevet

Ja, jeg husket det. Jeg følte meg som den reneste "stalker" der jeg søkte på alle innlegg med ditt nick, men jeg fant det ikke likevel. :))

Skrevet

Nå har fedon også slengt seg på lampesalg.Hvis du har lyst til å støtte ham med noen kroner, mener jeg.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=258352

En ting er at man blir mindre trøtt. Men slankere?! Jeg lurer på om jeg skal begynne å selge slanke-ovner jeg? Folk i tropiske strøk har jo høyere forbrenning enn oss her oppe i kulda. Så det MÅÅÅ jo bare funke. Eller slanke-gløgg nå i julestria?Det hadde vært en hit! Vi har jo allerede slanke-te og slanke-kaffe, så alt vi trenger er slankegløgg! Oi, nå sporet je helt av her...Unnskyld.

Hvis dét skulle være en bbivirkning, så får jeg vel bare tåle det. ;)

Jeg vil bare opp om morgenen jeg, det er mørkt i Tromsø for tiden. :)

Skrevet

Hvis dét skulle være en bbivirkning, så får jeg vel bare tåle det. ;)

Jeg vil bare opp om morgenen jeg, det er mørkt i Tromsø for tiden. :)

Pass på å spise ordentlig, så har du ingenting å frykte:) Litt ekstra fløte i maten for hvert minutt med lampa.

Skrevet

Pass på å spise ordentlig, så har du ingenting å frykte:) Litt ekstra fløte i maten for hvert minutt med lampa.

Skal kunne klare det.:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...