Gjest ariadne, en tanke B-menneske Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Hei! For litt siden var det en lenke til et sted hvor de solgte "vekkerlampe", en lampe som slo seg gradvis på om morgenen. Noen som husker? 0 Siter
Gjest Sniff Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Tror det var denne? http://www.mamut.com/nordiclightcare 0 Siter
ariadne Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Tror det var denne? http://www.mamut.com/nordiclightcare Tusen takk, Sniff! 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Nå har fedon også slengt seg på lampesalg.Hvis du har lyst til å støtte ham med noen kroner, mener jeg. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=258352 En ting er at man blir mindre trøtt. Men slankere?! Jeg lurer på om jeg skal begynne å selge slanke-ovner jeg? Folk i tropiske strøk har jo høyere forbrenning enn oss her oppe i kulda. Så det MÅÅÅ jo bare funke. Eller slanke-gløgg nå i julestria?Det hadde vært en hit! Vi har jo allerede slanke-te og slanke-kaffe, så alt vi trenger er slankegløgg! Oi, nå sporet je helt av her...Unnskyld. 0 Siter
Gjest Sniff Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Tusen takk, Sniff! Det var så lite... Jeg hadde lagt den til Favorites selv, så den var lett å hente. 0 Siter
Atene Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Jeg har den som også har radio, på den siden Sniff linket til. Kan anbefale den på det varmeste. Jeg er blitt overraskende glad i solnedgangs-funksjonen. 0 Siter
Gjest ønsker mer informasjon! Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Jeg har den som også har radio, på den siden Sniff linket til. Kan anbefale den på det varmeste. Jeg er blitt overraskende glad i solnedgangs-funksjonen. Kan den med radio også justeres til ulike tidslengder for soloppgang/solnedgang (slik den avanserte typen har?) Og kan man deaktivere radioen og bare få lyset hvis man vil? Det sto altfor lite om den radio-utgaven. 0 Siter
Gjest ønsker mer informasjon! Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Kan den med radio også justeres til ulike tidslengder for soloppgang/solnedgang (slik den avanserte typen har?) Og kan man deaktivere radioen og bare få lyset hvis man vil? Det sto altfor lite om den radio-utgaven. . 0 Siter
Atene Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Kan den med radio også justeres til ulike tidslengder for soloppgang/solnedgang (slik den avanserte typen har?) Og kan man deaktivere radioen og bare få lyset hvis man vil? Det sto altfor lite om den radio-utgaven. Tror ikke det går an med ulike tidslengder. Men radioen er valgfri. Jeg kan vegges med bare lys, lys+radio, eller lys+alarmsignal. 0 Siter
Atene Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Tror ikke det går an med ulike tidslengder. Men radioen er valgfri. Jeg kan vegges med bare lys, lys+radio, eller lys+alarmsignal. vekkes skulle det selvfølgelig stått. 0 Siter
ariadne Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Jeg har den som også har radio, på den siden Sniff linket til. Kan anbefale den på det varmeste. Jeg er blitt overraskende glad i solnedgangs-funksjonen. Ja, jeg husket det. Jeg følte meg som den reneste "stalker" der jeg søkte på alle innlegg med ditt nick, men jeg fant det ikke likevel. ) 0 Siter
ariadne Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Nå har fedon også slengt seg på lampesalg.Hvis du har lyst til å støtte ham med noen kroner, mener jeg. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=258352 En ting er at man blir mindre trøtt. Men slankere?! Jeg lurer på om jeg skal begynne å selge slanke-ovner jeg? Folk i tropiske strøk har jo høyere forbrenning enn oss her oppe i kulda. Så det MÅÅÅ jo bare funke. Eller slanke-gløgg nå i julestria?Det hadde vært en hit! Vi har jo allerede slanke-te og slanke-kaffe, så alt vi trenger er slankegløgg! Oi, nå sporet je helt av her...Unnskyld. Hvis dét skulle være en bbivirkning, så får jeg vel bare tåle det. Jeg vil bare opp om morgenen jeg, det er mørkt i Tromsø for tiden. 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Hvis dét skulle være en bbivirkning, så får jeg vel bare tåle det. Jeg vil bare opp om morgenen jeg, det er mørkt i Tromsø for tiden. Pass på å spise ordentlig, så har du ingenting å frykte:) Litt ekstra fløte i maten for hvert minutt med lampa. 0 Siter
ariadne Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Pass på å spise ordentlig, så har du ingenting å frykte:) Litt ekstra fløte i maten for hvert minutt med lampa. Skal kunne klare det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.