Gå til innhold

hva er det dere IKKE ønsker dere til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

NÅ tar jeg en vri og istedenfor å spørre hva folk ønsker seg så spør jeg hva dere absolutt ikke har lyst på.

Jeg vil iallefall ikke ha flere sokker.

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

Jeg ønsker meg ikke flere barn:)

Skrevet

Lysestaker og diverse andre innretninger beregnet for telys, kubbelys osv. Jeg har en venninne som konsekvent de siste 15 årene har forsynt meg med nye utgaver hver jul.

Skrevet

Jeg vil ikke ha nips og pynteting. Kan ikke fordra å ha masse dipsedutter og dippedingser rundt på hyller og samle støv.

Skrevet

Lysestaker og diverse andre innretninger beregnet for telys, kubbelys osv. Jeg har en venninne som konsekvent de siste 15 årene har forsynt meg med nye utgaver hver jul.

Å, er det derfor du har så lysende nick;)

Skrevet

Jeg ønsker meg sokker :) Kjedelig gave men nyttig, her i huset forsvinner alle parene hele tiden...sukk..særlig de gode, kvalitetsgreiene ala vegard ulvang sokkene er gode! Enig med amber sun dog, nipsting er noe av det verste en kan få!! Særlig nille ting..kitch....isj!!

Skrevet

Jeg ønsker meg heller ikke sånne greier til å ha telys i (kjære farmor les dette), nå har jeg snekule, kongle, snøball osv.

Skrevet

samle cd'er ala..absolute party poppisfjortis music 432.

og panfloeyte/fele-helvete.

Og boeker ala: se alltid lyst paa livet, kom deg ut i naturen, slutt og roeyk, bli en optimist, veien videre osv osv.

Skrevet

Julenips og listepop står høyt oppe på hatlista mi.

I fjor fikk vi gave av et familiemedlem: Jeg fikk juleduk og mannen fikk whiskey. Det var da pokkers til deling.

Skrevet

I fjor fikk vi gave av et familiemedlem: Jeg fikk juleduk og mannen fikk whiskey. Det var da pokkers til deling.

I år bytter du bare om på merkelappene!

Skrevet

I år bytter du bare om på merkelappene!

Hehe, du må ikke et øyeblikk tro han fikk ha den julegaven i fred. ;o)

Skrevet

Lysestaker og badesalt/skum/olje med tilhørende klut av ukjent merke. I det hele kan jeg ikke forda slike billige gavepakninger fra parfymeri.

Skrevet

samle cd'er ala..absolute party poppisfjortis music 432.

og panfloeyte/fele-helvete.

Og boeker ala: se alltid lyst paa livet, kom deg ut i naturen, slutt og roeyk, bli en optimist, veien videre osv osv.

*hyler av latter*

Sånne vil ikke jeg ha heller ;o)

Skrevet

Jeg vil ikke ha nips og pynteting. Kan ikke fordra å ha masse dipsedutter og dippedingser rundt på hyller og samle støv.

Jeg kastet alle hyllene da jeg flyttet så jeg har ingen steder å gjøre av slike ting.

Skrevet

*hyler av latter*

Sånne vil ikke jeg ha heller ;o)

:)

Skrevet

Lysestaker og badesalt/skum/olje med tilhørende klut av ukjent merke. I det hele kan jeg ikke forda slike billige gavepakninger fra parfymeri.

Jeg kan ikke huske at jeg har fått slikt, men ungene får med ujevne mellomrom badeskum etc fra 'Nille' eller noe sånt. Det går rett i søpla, æsj.

Skrevet

Badesalt!! Det er så kjedelig, dessuten har jeg ikke badekar i leiligheten.

Skrevet

Jeg kan ikke huske at jeg har fått slikt, men ungene får med ujevne mellomrom badeskum etc fra 'Nille' eller noe sånt. Det går rett i søpla, æsj.

Jeg fikk stadig slike av exsvigermora mi og exsvigerinna mi. Tror aldri jeg fikk noe annet verken til jul eller bursdag.

Skrevet

Ja, det er ille. Sånne badeskum+klutgreier, billige fra parfymeri, og skikkelig fælt for huden.

Det har vi ennå ikke fått, heldigvis, og får vi det så bytter jeg det, eller kaster. Ser det på huden hennes med en gang de få gangene vi har prøvd med noe billigskvip.

Skrevet

Så kjipt! Hadde vært bedre med whiskey til ham, og Baileys til deg. ;)

Jeg hadde ihvertfall likt å få baileys.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...