Gå til innhold

hva er det dere IKKE ønsker dere til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

samle cd'er ala..absolute party poppisfjortis music 432.

og panfloeyte/fele-helvete.

Og boeker ala: se alltid lyst paa livet, kom deg ut i naturen, slutt og roeyk, bli en optimist, veien videre osv osv.

Sånne bøker er ikke det jeg vil ha, heller.

Småbøker med gullkorn osv. Nei, de kommer ikke til bokhylla her engang.

Skrevet

Jeg fikk stadig slike av exsvigermora mi og exsvigerinna mi. Tror aldri jeg fikk noe annet verken til jul eller bursdag.

En fornærmelse. Da er det ikke noe som helst bak gaven, nei.

A propos relasjoner... hvordan går det med ditt evt nye bekjentskap?

Skrevet

Ja, det er ille. Sånne badeskum+klutgreier, billige fra parfymeri, og skikkelig fælt for huden.

Det har vi ennå ikke fått, heldigvis, og får vi det så bytter jeg det, eller kaster. Ser det på huden hennes med en gang de få gangene vi har prøvd med noe billigskvip.

Når ikke jeg med kniven på strupen vil bruke slikt selv, er det en enda større selvfølge at ungene slipper lilla og grønne substanser fra kjemifabrikker i Langtvekkistan.

Skrevet

En fornærmelse. Da er det ikke noe som helst bak gaven, nei.

A propos relasjoner... hvordan går det med ditt evt nye bekjentskap?

Ja, det var kjipe saker.

Nei, han har jeg ikke hørt et ord i fra, sikkert like kjip som alle andre mannfolk :o(

Skrevet

Badesalt!! Det er så kjedelig, dessuten har jeg ikke badekar i leiligheten.

Og jeg er inderlig lei av å få skumbad og denslags av folk som ennå ikke husker at jeg har eksem og dermed ikke tåler sånt.

Skrevet

Jeg blir for øvrig også muggen om jeg får Fedon-bøker eller andre hint om diett på selveste julaften.

Skrevet

Lysestaker og badesalt/skum/olje med tilhørende klut av ukjent merke. I det hele kan jeg ikke forda slike billige gavepakninger fra parfymeri.

Hæ, synes slike gavepakninger er ganske dyre jeg...?!

Skrevet

Hæ, synes slike gavepakninger er ganske dyre jeg...?!

Men det er noe man kjøper fordi man ikke gidder å anstrenge seg for å finne noe skikkelig

Skrevet

Boka om Valgerd.

CD med Karin Krog eller Jan Eggum.

Revybillett til Otto Jespersen.

Medlemskort i VIF-klanen.

Gjest Ggodt voksen
Skrevet

Jeg vil IKKE ha flere stygge duker, som jeg alltid får!

Jeg vil ha morsomme tulleting som kan gi meg en god latter, jepp!

Skrevet

klær jeg får dårlig samvittighet av å ikke ville bruke, pyntegreier jeg får dårlig samvittighet av å ikke ville ha fremme, hudkremer med masse lanolin jeg får dårlig samvittighet av å ikke ville bruke. For å nevne noe.

Skrevet

Jeg kan ikke huske at jeg har fått slikt, men ungene får med ujevne mellomrom badeskum etc fra 'Nille' eller noe sånt. Det går rett i søpla, æsj.

Vi får uante mengder av sånt, helt ufattelig. Enda så mange ganger jeg har poengtert at vi ikke bruker sånn drit.

Skrevet

Eg kan i alle fall seie kva eg IKKJE ønsker at ungane mine skal få: Leiker som bråker og går av seg sjølv...

Skrevet

Sånne bøker er ikke det jeg vil ha, heller.

Småbøker med gullkorn osv. Nei, de kommer ikke til bokhylla her engang.

nei, enig. de funker best som opptenning til peisen. Foroevrig svaert enig med deg naar det gjelder slike skrekkelige duppedingser.. stoevsamlere! fysj!

:)

Skrevet

Vi får uante mengder av sånt, helt ufattelig. Enda så mange ganger jeg har poengtert at vi ikke bruker sånn drit.

Grusomme greier, ja. Jeg har vanskelig for å tro at noen i det hele tatt bruker skiten. Produsenten har nok tenkt at skvipet er superdupert for folk med dårlig smak, som såvidt orker å spandere 39,90 og som regelrett gir beng i mottager.

Skrevet

Vil i alle fall IKKE ha flere Rocke-nisser i huset *grøss*

Vi har 5 - fem - og har ikke kjøpt en eneste av dem sjøl.

Ellers takk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...