Gå til innhold

Noen som vet om steder man kan jobbe frivilig i jul/romjulen?

Anbefalte innlegg

Gjest Vil gjerne jobbe som frivillig
Skrevet

Jeg trenger å gjøre noe. Vil gjerne jobbe med mennesker Men jeg har noen begrensninger. Jeg kan ikke løfte noe særlig så det må ikke være fysisk anstrengende Har vanskelig for å bevege meg over lengre avstander. og jeg må ha et toalett tilgjengelig der jeg er.

Noen forslag? jeg bor i oslo

Skrevet

Aslam Ahsans julefest, fattighuset, alternativ jul, frelsesarmeen, kirkens bymisjon..

Natteravnene etc går jo mye rundt, men trenger kanskje noen som sitter på kontor / administrerer dem?

Du får søke / ringe rundt.

Skrevet

En lysende idè falt ned i hodet mitt.. håper du ikke tar det ille opp. For noen år siden opplevde jeg at enkelte toalett i hovedstaden har vakter som sitter der og tar betaling. Det må da være ideellt for deg siden du må ha do i nærheten?

Gjest Vil gjerne jobbe som frivillig
Skrevet

En lysende idè falt ned i hodet mitt.. håper du ikke tar det ille opp. For noen år siden opplevde jeg at enkelte toalett i hovedstaden har vakter som sitter der og tar betaling. Det må da være ideellt for deg siden du må ha do i nærheten?

he he:)

nei da jeg tar det ikke ille opp nei. Jeg har alltid lurt på hva slags utdannelse og lønnstrinn de som sitter og tar i mot penger til do har.

Men jeg ville gjerne føle at jeg gjør noe meningsfullt da.

Gjest mange muligheter
Skrevet

Klikk deg inn på Frelsesarmeen og deres alternativ jul. De trenger folk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...