Gjest Vil gjerne jobbe som frivillig Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Jeg trenger å gjøre noe. Vil gjerne jobbe med mennesker Men jeg har noen begrensninger. Jeg kan ikke løfte noe særlig så det må ikke være fysisk anstrengende Har vanskelig for å bevege meg over lengre avstander. og jeg må ha et toalett tilgjengelig der jeg er. Noen forslag? jeg bor i oslo 0 Siter
Gjest tips Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Aslam Ahsans julefest, fattighuset, alternativ jul, frelsesarmeen, kirkens bymisjon.. Natteravnene etc går jo mye rundt, men trenger kanskje noen som sitter på kontor / administrerer dem? Du får søke / ringe rundt. 0 Siter
fyrlykt Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 En lysende idè falt ned i hodet mitt.. håper du ikke tar det ille opp. For noen år siden opplevde jeg at enkelte toalett i hovedstaden har vakter som sitter der og tar betaling. Det må da være ideellt for deg siden du må ha do i nærheten? 0 Siter
Gjest Vil gjerne jobbe som frivillig Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 En lysende idè falt ned i hodet mitt.. håper du ikke tar det ille opp. For noen år siden opplevde jeg at enkelte toalett i hovedstaden har vakter som sitter der og tar betaling. Det må da være ideellt for deg siden du må ha do i nærheten? he he:) nei da jeg tar det ikke ille opp nei. Jeg har alltid lurt på hva slags utdannelse og lønnstrinn de som sitter og tar i mot penger til do har. Men jeg ville gjerne føle at jeg gjør noe meningsfullt da. 0 Siter
Gjest mange muligheter Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Klikk deg inn på Frelsesarmeen og deres alternativ jul. De trenger folk! 0 Siter
Dory Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Vet ikke hvem dette er, men husker jeg så denne linken på dol for en liten stund siden: http://www.alternativjul.no/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.