Gjest lokomotivet Thomas.. tut tut Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Dette er mitt aller første innlegg på dol, har hatt litt "angst" for dette lenge, men har nå altså tatt det store steget.. JEG SØKER **** SOM SKAL JOBBE PÅ TORSDAG. Du vet hvem jeg er.. 0 Siter
Gjest KariKruskakli. Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Jeg skal jobbe på torsdag. Er det meg du mener? he he. 0 Siter
Gjest lokomotivet Thomas tut tut.. Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Jeg skal jobbe på torsdag. Er det meg du mener? he he. Eh, hørtes ikke kjent ut det navnet,, Hehe 0 Siter
Gjest lokomotivet Thomas tut tut.. Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Velkommen til DOL! :-) Takk for det! 0 Siter
Gjest KariKruskakli. Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Eh, hørtes ikke kjent ut det navnet,, Hehe Å jeg som ble en smule innbilsk en periode. 0 Siter
Mistera Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Jeg og skal jobbe Torsdag:) men det er vel ikke meg heller:( 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Ja velkommen skal du være. Tror nok vi er mange som skal jobbe på torsdag.... 0 Siter
LuzyNuzy Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Juuhuuu! *vinker* Ja, nå er jeg på plass på jobb. Ute bøtter det ned. Inne driver Pelle meg til vannvidd. Velkommen til DOL. Man MÅ ikke være gal for å være her, men det hjelper på. ;-) Masse kjekke folk her inne! Et godt tips: Ikke gidd å diskuter med Sør, det er helt bortkastet. *ler* 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Jeg jobber ikke jeg da så jeg er vel heller ubetydelig i denne sammenhengen. Men velkommen er du. 0 Siter
Gjest lokomotivet Thomas tut tut.. Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Juuhuuu! *vinker* Ja, nå er jeg på plass på jobb. Ute bøtter det ned. Inne driver Pelle meg til vannvidd. Velkommen til DOL. Man MÅ ikke være gal for å være her, men det hjelper på. ;-) Masse kjekke folk her inne! Et godt tips: Ikke gidd å diskuter med Sør, det er helt bortkastet. *ler* Yo! Ikke diskutere med Sør? Ok. Pelle har drevet deg hardt i dag hører jeg. Nå er det slutt på morroa kan du tro. Jeg håper våre veier møtes snart igjen =) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.