Gå til innhold

Woman-magasinet. Noen som har lest det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke lest det ennå, visste ikke at det var kommet noe nytt blad, engang.

Men på Aftenposten fant jeg denne anmeldelsen:

http://www.aftenposten.no/forbruker/article930111.ece

Hva syns dere kvinnelige dolere som har lest det? Er det så tåpelig som anmelder vil ha det til, eller er det anmelder som skal understreke at hun ihvertfall ikke er interessert i dette, men heller vil ha blader med intelligente, vidløftige, høytravende artikler?

Gjest teit blad.
Skrevet

Jeg har kikket på det, og jeg er faktisk temmelig enig i kritikken. Synes dette bladet virker fordummende på kvinner, og undervurderer oss.

Men det er det jo andre kvinneblader som gjør også, da.

Gjest sonny&cher
Skrevet

Bladet er for barnslig for meg. Jeg er 25 år. Kjekke menn i bar overkropp er litt sånn Girls som jeg leste for 12 år siden.

Skrevet

Bladet er for barnslig for meg. Jeg er 25 år. Kjekke menn i bar overkropp er litt sånn Girls som jeg leste for 12 år siden.

Ja, helt enig. Bare menn er så evig barnslige at de liker jenter i bar overkropp livet ut:D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...