Gå til innhold

Verdt å vite om tenner?


miramix

Anbefalte innlegg

Ymse spørsmål:

Kan tannlegen bleke tenner (det går jeg jo ut fra, men _gjør_ han det hvis det er av rent forfengelige årsaker? ;-), og hva koster det? Og hva koster en tannpiercing, og hvor lenge holder den? (Og vet tannleger i sin allminnelighet hva en tannpiercing _er_?)

Og hvor ofte må jeg gå til tannlegen? (*gruer for svaret*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg har svar på noen av dine sp.mål

Tannpiercing som kalles også tannsmykke vet nok tannlegene hva er. De koster rundt 150-300, det spørs akkurat hvilken type du skal ha. Det finnes jo tannsmykker med diamanter og rubiner og alle fasonger. Og de holder helt til du blir lie dem:) Tannlegen bør du gå til hvertfall 1 gang i året hvis du ikke får lett hull, og må skjekkes oftere. Men det er vel lettere å ha fast innkalling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erik Johannessen, Tannlege

Hei miramax.

Ja, tenner kan blekes med godt resultat. De kan pyntes med små smykker også. Bleking koster 2000-2500 for en kjeve. Tannpiercing koster koster 600-1200 kroner. Hvor ofte du bør gå til tannlege beror på din egen tannhelse, men hvert år bør være utgangspunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...