Dorthe Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Send navnet på din kandidat til aftenposten http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/oslo/article927086.ece 0 Siter
Gjest malun Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Hvem stemmer du på da, Dorthe? Synes det er et vanskelig valg, jeg. 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Skrevet 13. desember 2004 Hvem stemmer du på da, Dorthe? Synes det er et vanskelig valg, jeg. Jeg stemte på Liv Jessen fordi jeg vet at hun og PROsenteret gjør en kjempejobb for de gateprostituerte, gir dem mat, vasker sår, snakker med dem og gir de rene klær, i det hele tatt gir dem litt respekt. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Jeg stemte på Liv Jessen fordi jeg vet at hun og PROsenteret gjør en kjempejobb for de gateprostituerte, gir dem mat, vasker sår, snakker med dem og gir de rene klær, i det hele tatt gir dem litt respekt. Jeg er veldig imponert over det Jessen gjør. Virker som om hun _ser_ disse damene som hele personer, med alt det innebærer. Og hun brenner for noe - uten å være redd for å fremsette tildels kontroversielle synspunkter. 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Jeg stemte på Liv Jessen fordi jeg vet at hun og PROsenteret gjør en kjempejobb for de gateprostituerte, gir dem mat, vasker sår, snakker med dem og gir de rene klær, i det hele tatt gir dem litt respekt. stemte på Jessen jeg også takk for tipset Dorthe 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Skrevet 13. desember 2004 Jeg er veldig imponert over det Jessen gjør. Virker som om hun _ser_ disse damene som hele personer, med alt det innebærer. Og hun brenner for noe - uten å være redd for å fremsette tildels kontroversielle synspunkter. Hun var leder for Kvinnefronten i gamle dager. Alle som jobber på PRO ser på jentene med respekt. Ellers så hadde de ikke jobbet der. 0 Siter
Gregga Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Ok, Dorthe, da stemmer jeg også Jessen! Dame som gjør sitt, det... 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Skrevet 13. desember 2004 Ok, Dorthe, da stemmer jeg også Jessen! Dame som gjør sitt, det... Ja, det er det ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Skrevet 13. desember 2004 stemte på Jessen jeg også takk for tipset Dorthe Bare hyggelig. Dere må jo lese om de andre kandidatene også da ) 0 Siter
soleil Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Så ikke noe bilde av deg der, jeg.. *mailer Aftenposten* 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Skrevet 14. desember 2004 Så ikke noe bilde av deg der, jeg.. *mailer Aftenposten* *ler seg i hjel* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.