Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem stemmer du på da, Dorthe?

Synes det er et vanskelig valg, jeg.

Skrevet

Hvem stemmer du på da, Dorthe?

Synes det er et vanskelig valg, jeg.

Jeg stemte på Liv Jessen fordi jeg vet at hun og PROsenteret gjør en kjempejobb for de gateprostituerte, gir dem mat, vasker sår, snakker med dem og gir de rene klær, i det hele tatt gir dem litt respekt.

Skrevet

Jeg stemte på Liv Jessen fordi jeg vet at hun og PROsenteret gjør en kjempejobb for de gateprostituerte, gir dem mat, vasker sår, snakker med dem og gir de rene klær, i det hele tatt gir dem litt respekt.

Jeg er veldig imponert over det Jessen gjør. Virker som om hun _ser_ disse damene som hele personer, med alt det innebærer.

Og hun brenner for noe - uten å være redd for å fremsette tildels kontroversielle synspunkter.

Skrevet

stemte på Jessen jeg også:)

takk for tipset Dorthe

Skrevet

Jeg er veldig imponert over det Jessen gjør. Virker som om hun _ser_ disse damene som hele personer, med alt det innebærer.

Og hun brenner for noe - uten å være redd for å fremsette tildels kontroversielle synspunkter.

Hun var leder for Kvinnefronten i gamle dager.

Alle som jobber på PRO ser på jentene med respekt. Ellers så hadde de ikke jobbet der.

Skrevet

Ok, Dorthe, da stemmer jeg også Jessen!

Dame som gjør sitt, det...

Skrevet

Ok, Dorthe, da stemmer jeg også Jessen!

Dame som gjør sitt, det...

Ja, det er det :o)

Skrevet

stemte på Jessen jeg også:)

takk for tipset Dorthe

Bare hyggelig. Dere må jo lese om de andre kandidatene også da :o)

Skrevet

Så ikke noe bilde av deg der, jeg..

*mailer Aftenposten*

*ler seg i hjel*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...