Gå til innhold

FU: I denne søte adventstid...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå som adventstiden er over oss og nyttår nærmer seg: Hva er du mest takknemlig for i året som er gått?

Og hva er ditt høyeste juleønske - av ikke-materiell art?

Gjest ikkenicknåneida
Skrevet

Jeg er mest takknemlig for at venner, familie, lege og det offentlige støttet meg da arbeidsgiver oppførte seg som en dritt og ikke gav meg noen annen mulighet enn å si opp jobben min i sommer.

Gjest blondinemiss
Skrevet

Jeg er takknemlig for at det ikke er krig i Norge og jeg ønsker mest av alt fred på jord og sånne ting..............

Skrevet

Det jeg er mest takknemmelig for er alle gode stundene jeg har hatt sammen med med min samboer, familie, og ett nyyydelig tante barn som jeg forguder. Hun er ett år. Studene samme henne er som en "lykkepille" for meg.

Det høyeste ønske er å bli bedre i min psykiske helse:)

Og fred på jord da seff:))

Skrevet

Får vel svare selv også:

Jeg er mest takknemlig for at jeg med god oppbacking fra familie og venner har klart å stable mitt eget, lille firma på beina etter å ha mistet jobben.

Mitt høyeste ønske er at alt skal gå bra for venneparet mitt som endelig er gravide etter årevis med prøving og slit.

Skrevet

Jeg er takknemlig for at familien og venner har det bra, og at nesten alle er friske...

Mest gla for at min stefarmor ikke har blitt værre...

Skrevet

Det jeg er mest takknemmelig for er alle gode stundene jeg har hatt sammen med med min samboer, familie, og ett nyyydelig tante barn som jeg forguder. Hun er ett år. Studene samme henne er som en "lykkepille" for meg.

Det høyeste ønske er å bli bedre i min psykiske helse:)

Og fred på jord da seff:))

Ja, fred på jord er liksom et underliggende standardønske uansett. ;o)

Så fint at du har en menneskelig "lykkepille"!

Skrevet

Jeg er mest takknemlig for at venner, familie, lege og det offentlige støttet meg da arbeidsgiver oppførte seg som en dritt og ikke gav meg noen annen mulighet enn å si opp jobben min i sommer.

Det kan jeg relatere meg til uten problemer. Godt å ha et nettverk!

Skrevet

Ja, jeg er heldig:)

Skrevet

Denne lille "menneskelige lykkepillen" fungerer nesten bedre en de kjemiske jeg tar;)

Skrevet

Får vel svare selv også:

Jeg er mest takknemlig for at jeg med god oppbacking fra familie og venner har klart å stable mitt eget, lille firma på beina etter å ha mistet jobben.

Mitt høyeste ønske er at alt skal gå bra for venneparet mitt som endelig er gravide etter årevis med prøving og slit.

Så bra at du har fått til ditt egen firma da!!:) Kjempe fint...

Skrevet

Jeg er mest takknemmelig for at jeg har fått gått de studiene jeg vil, og har et mål i livet som jeg har manglet lenge. Er også veldig takknemmelig for at jeg har insett hvor glad jeg egentlig er i typen min, og at jeg har fått mye bedre kontakt med søstra og bror min i år.

Det jeg ønsker meg mest fremover er å bli kjendt med flere personer omkring her. Litt rart å fytte til ny plass hvor jeg ikke har noen kontakter. Så ønkser jeg at jeg får den leiligheten jeg driver å byr på :) Også såklart at alle jeg kjenner har det bra..

Skrevet

Har mistet mange jeg var glad i dette året...men er så takknemlig for den supre familien og vennene jeg har igjen.

Mitt ønske: å finne en kjæreste:)

Skrevet

Jeg er alltid, alltid grenseløst takknemlig å ha blitt velsignet med verdens skjønneste, snilleste og mest elskelige barn. Hvert år, hver dag.

Etter som årene går, erkjenner jeg dypere og dypere at god helse (som gamlinger så kjedelig alltid har gnålt om) virkelig er noe å være takknemlig for.

Jeg er glad for kjærligheten.

Ikke-materielle juleønsker og helårsønsker kretser om barn, helse og kjærlighet. I tillegg ønsker jeg ekspandering mht jobb.

Skrevet

Jeg tror av alle ting jeg er mest takknemlig for dere på dol som har underholdt meg hele året. Takk skal dere ha for at jeg får lov å krangle her inne.

Og så håper jeg at jeg klarer å få til en julaften hvor alle har det hyggelig.

Skrevet

Høres ut som min tidligere arveidsgiver dette..

.. er det virkelig fler av samme sort??

Gjest miserable
Skrevet

Har mistet mange jeg var glad i dette året...men er så takknemlig for den supre familien og vennene jeg har igjen.

Mitt ønske: å finne en kjæreste:)

min kjæreste fløttet fra meg og nu er jeg singel. Mange tanker og minner, savn! Det blir første jul uten han...

Gjest ikkenicknåneida
Skrevet

Høres ut som min tidligere arveidsgiver dette..

.. er det virkelig fler av samme sort??

Skulle ønske jeg kunne si nei... Enkelte er bare utrolig lite sympatiske.

Men jeg har vært heldig. Det offentlige har vist seg fra sin beste side, og takket være en god kamerat og en utrolig omtenksom lege får jeg nå en utdannelse jeg lange har ønsket meg via Aetat. Så jeg har hatt hell i uhell kan man si. Håper det går bra for deg også. Ønsker deg all mulig lykke i året som kommer :-)

Skrevet

min kjæreste fløttet fra meg og nu er jeg singel. Mange tanker og minner, savn! Det blir første jul uten han...

Ja, savnet blir liksom ekstra tydelig i julen...Dette blir min første jul uten besteforeldrene mine. Snufs.

Men vi får ta vare på dem vi tross alt har.

Skrevet

Denne lille "menneskelige lykkepillen" fungerer nesten bedre en de kjemiske jeg tar;)

Jeg håper det er en virkningsfull kombinasjon.

God helse i året som kommer. ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...