Gå til innhold

FU: I denne søte adventstid...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er alltid, alltid grenseløst takknemlig å ha blitt velsignet med verdens skjønneste, snilleste og mest elskelige barn. Hvert år, hver dag.

Etter som årene går, erkjenner jeg dypere og dypere at god helse (som gamlinger så kjedelig alltid har gnålt om) virkelig er noe å være takknemlig for.

Jeg er glad for kjærligheten.

Ikke-materielle juleønsker og helårsønsker kretser om barn, helse og kjærlighet. I tillegg ønsker jeg ekspandering mht jobb.

Faren min har alltid kommet med den der: "Så lenge en har helsa, skal en være takknemlig"

Det helse virket alltid som en klisjé for meg før.

Etter hvert innser man hvor viktig det er.

Skrevet

Faren min har alltid kommet med den der: "Så lenge en har helsa, skal en være takknemlig"

Du mistet alle illusjoner etter at du begynte å skrive på doktoronline. LOL

Skrevet

Og hvis man ikke har helsa, så trenger man ikke være takknemlig? Godt.

Gjest Sledge Hammer
Skrevet

Hvis jeg skal være virkelig pompøs: Jeg ønsker lykke til hver og en her på jord.

Hvis jeg får tillate meg å være egoistisk: En kjæreste hadde vært så bra å ha. Men det må være den rette. Og som jeg er den rette for.

Skrevet

Jeg vet ikke om det er noe som jeg er veldig takknemlig for som skjedde i 2004 gitt :o(. Det må jo være at mann og barn har stilt opp på en fantastisk måte når jeg ble syk.

Ønske for 2005 er helt klart å bli så frisk at jeg kan gå, kjøre bil og begynne å jobbe igjen.

Gjest små barn av regnbuen
Skrevet

Jeg er utrolig takknemlig for at jeg endelig, endelig, etter mange års venting, har fått verdens mest vidunderlige lille datter! Adoptert ett år gammel. Hun er så sjarmerende og glad og fin!

Mitt største personlige ønske for det nye året, er at jeg skal få bedre og bedre helse, og at jeg er en god mor for den lille datteren min.

I verdensmålestokk er det selvsagt mye jeg ønsker: Først og fremst at den økte tendensen til terror og vold snart må snu...at vår verden blir et bedre og tryggere sted å bo i,og for våre barn å vokse opp i.

Skrevet

Jeg er mest takknemlig for at vi tok til fornuft og fikk papirene av gårde til ICBF i stedet for å stå i den uendelige FANA-køen. Jeg er sinnsykt takknemlig for at vi nå er nærmere en lillebror eller -søster enn det vi har vært på lenge.

Og aller mest i hele verden ønsker jeg meg fred på jorden ;o) Siden det er litt vel kravstort, så kan jeg nøye med med en telefon fra Adopsjonsforum om at vi er blitt to-barns familie.

Realisisk sett er det også litt over kanten, så jeg kan nøye meg med å ønske at vi får vite hvilket distrikt barnet vårt skal komme fra....

Jeg er sååååååå lei av å vente!!!!

Akkurat nå er ikke adventstiden så veldig søt, og det er en fattig trøst at den kan vente lenge den som venter på noe godt....

Aaaaaargh!!!!!

Og ellers har jeg det helt bra ;o)

beste hilsen fra

Skrevet

Jeg er nok mest takknemlig for at vi har funnet, og flyttet til, stedet hvor vi vil bo. Vi fant drømmehuset, og i tillegg har vi fantastiske omgivelser som vi ikke hadde regnet med at vi skulle finne da vi lette etter hus ifjor høst. :) Det er deilig å være tilbake her med familien i nærheten!

Juleønske for neste år må være at vi får et lykkelig år sammen, og at feriereisene vi skal på vil bli så bra som vi ønsker de skal være. :)

Og så fred på jord osv, da. Men det er så fåfengt ønske at jeg må tenke litt mer nært.

Skrevet

Jeg er utrolig takknemlig for at jeg endelig, endelig, etter mange års venting, har fått verdens mest vidunderlige lille datter! Adoptert ett år gammel. Hun er så sjarmerende og glad og fin!

Mitt største personlige ønske for det nye året, er at jeg skal få bedre og bedre helse, og at jeg er en god mor for den lille datteren min.

I verdensmålestokk er det selvsagt mye jeg ønsker: Først og fremst at den økte tendensen til terror og vold snart må snu...at vår verden blir et bedre og tryggere sted å bo i,og for våre barn å vokse opp i.

Åh, så det blir deres første jul sammen i år? Så koooselig!

;o)

Skrevet

Jeg er mest takknemlig for at vi tok til fornuft og fikk papirene av gårde til ICBF i stedet for å stå i den uendelige FANA-køen. Jeg er sinnsykt takknemlig for at vi nå er nærmere en lillebror eller -søster enn det vi har vært på lenge.

Og aller mest i hele verden ønsker jeg meg fred på jorden ;o) Siden det er litt vel kravstort, så kan jeg nøye med med en telefon fra Adopsjonsforum om at vi er blitt to-barns familie.

Realisisk sett er det også litt over kanten, så jeg kan nøye meg med å ønske at vi får vite hvilket distrikt barnet vårt skal komme fra....

Jeg er sååååååå lei av å vente!!!!

Akkurat nå er ikke adventstiden så veldig søt, og det er en fattig trøst at den kan vente lenge den som venter på noe godt....

Aaaaaargh!!!!!

Og ellers har jeg det helt bra ;o)

beste hilsen fra

Skjønner godt at det er

vanskelig å smøre seg med tålmodighet når dere venter på noe så godt!

Krysser fingrene for at ventetiden blir kort - og koselig. ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...