Gå til innhold

Trenger julegavetips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe julegave til småvenninene mine på 15 og 17 år, men er helt tomt for ideer. Hun på 15 bor hjemme, mens søstra på 17 bor på hybel.

Alt såpeting er kjøpt før, handduker er vistnok ikke så kult, røykelse har dem, CDer er vanskelig å kjøpe, gavekort er upersonlig, bøker er vanskelig siden de begge er store lesehester og har lest de mest.

Trenger sårt tips. Kan kanskje kjøpe en felles gave til dem viss noe kan deles. Pris maks 300 kr.

Kizza1365380506
Skrevet

De har noen greie sminkepakker som du kan kjøpe. Datteren min er make-up artist og har kjøpt en slik til søsteren til typen. Hun er sytten. Inneholder litt make-up, noen koster o.l.

Hel maks

Skrevet

Datteren min på 15 ønsker seg bl. a. ( som hun sa: ikke fra deg og pappa da.. men fra tanter og sånn :-)

Mappe til CD`er

Elizabeth Arden

Provocative women - dusjsåpe og lotion

Bh`er og truser

Ting og tang til å ha på rommet (som rammer, telysestaker,etc.)

Fleecepledd

Store puter 90 x 90 cm til å dandere i senga når hun ser TV, eller spiller...

Topper fra Bik - Bok, Vero Moda, Only.

Poncho - fra Vero Moda

Bulalue

Perleøredobber

Mascara

Sminkespeil som kan stå på bordet

Dunsokker/tøfler

Gode pysjer

Og stort sett det samme sto på ønskelista fra niesa vår på 17.

Skrevet

Til hun på 17, siden hun bor på hybel:

De har fine ulle pless (ren ull) på Kid interiør nå, til 150. Nedsatt fra 400:) De er kjempe deilige.

Til hun på 15:

F.eks sånn "kosebukse". De har sånn "kosedress" på mange butikker nå. Tror det koster ca 150 for en del, så du kan jo bare kjøpe buksen.

Eller pysjamser er alltid deilig å ha:)

Skrevet

Hva med abonnement på et blad?

Alt fra tegneserier (Nemi, Pondus), via jentebladet (Det Nye, Mag) til fagblader (Illustrert Vitenskap).

Helårsbonnement koster gjerne litt mer enn 300 kroner, men halvårsabo eller kvartalsabo er veldig prisvennlig.

Sjekk med abonnementsavdelingene.

Gjest Orddeling er visst vanskelig
Skrevet

Det skulle stå: Ull pledd da..., hehe.

Nei, det skulle stått ullpledd. Ikke ull pledd.

Skrevet

Nei, det skulle stått ullpledd. Ikke ull pledd.

Ja, det kan være ja:)

Er ikke så lett med dysleksi light vettu;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...