Gjest Femur Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Jeg skal kjøpe julegave til småvenninene mine på 15 og 17 år, men er helt tomt for ideer. Hun på 15 bor hjemme, mens søstra på 17 bor på hybel. Alt såpeting er kjøpt før, handduker er vistnok ikke så kult, røykelse har dem, CDer er vanskelig å kjøpe, gavekort er upersonlig, bøker er vanskelig siden de begge er store lesehester og har lest de mest. Trenger sårt tips. Kan kanskje kjøpe en felles gave til dem viss noe kan deles. Pris maks 300 kr. 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 De har noen greie sminkepakker som du kan kjøpe. Datteren min er make-up artist og har kjøpt en slik til søsteren til typen. Hun er sytten. Inneholder litt make-up, noen koster o.l. Hel maks 0 Siter
Gregga Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Datteren min på 15 ønsker seg bl. a. ( som hun sa: ikke fra deg og pappa da.. men fra tanter og sånn :-) Mappe til CD`er Elizabeth Arden Provocative women - dusjsåpe og lotion Bh`er og truser Ting og tang til å ha på rommet (som rammer, telysestaker,etc.) Fleecepledd Store puter 90 x 90 cm til å dandere i senga når hun ser TV, eller spiller... Topper fra Bik - Bok, Vero Moda, Only. Poncho - fra Vero Moda Bulalue Perleøredobber Mascara Sminkespeil som kan stå på bordet Dunsokker/tøfler Gode pysjer Og stort sett det samme sto på ønskelista fra niesa vår på 17. 0 Siter
Dory Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Til hun på 17, siden hun bor på hybel: De har fine ulle pless (ren ull) på Kid interiør nå, til 150. Nedsatt fra 400:) De er kjempe deilige. Til hun på 15: F.eks sånn "kosebukse". De har sånn "kosedress" på mange butikker nå. Tror det koster ca 150 for en del, så du kan jo bare kjøpe buksen. Eller pysjamser er alltid deilig å ha:) 0 Siter
Dory Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Det skulle stå: Ull pledd da..., hehe. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Hva med abonnement på et blad? Alt fra tegneserier (Nemi, Pondus), via jentebladet (Det Nye, Mag) til fagblader (Illustrert Vitenskap). Helårsbonnement koster gjerne litt mer enn 300 kroner, men halvårsabo eller kvartalsabo er veldig prisvennlig. Sjekk med abonnementsavdelingene. 0 Siter
Gjest Orddeling er visst vanskelig Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Det skulle stå: Ull pledd da..., hehe. Nei, det skulle stått ullpledd. Ikke ull pledd. 0 Siter
Dory Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Nei, det skulle stått ullpledd. Ikke ull pledd. Ja, det kan være ja:) Er ikke så lett med dysleksi light vettu;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.