Gå til innhold

Jeg vil også ha julegavetips!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal sende en julegave til fadderen til min sønn. Han er 20 år og i militæret for tida.

Kan koste 100- 150 ,- da jeg også skal sende med et fotografbilde.

Han er en røslig kar, men har begynt å trimme. Int: musikk, fest og morro :o)

Kan gjerne være noe litt artig, gjerne en leke, men som han da må ha litt glede av :o)

Forslag?

Skrevet

Dersom han har DVD spiller, er dvd film alltid velgif fint å få.. Koster ca 149 for nye filmer på, på elkjøp osv. Og på platekomaniet (om dere har det der dere bor, er det også ganske billig.)

Eller kommer jeg ikke på noe mer dessverre... Gutter i den alderen er vanskelig å finne ut noen gaver til..

Skrevet

Reiseversjonen av Trivial Pursuit, en pakke med forskjellig godteri, hjemmelaga kaker og en røykpakke eller to (hvis han røyker) osv, CD plate.

Skrevet

Jeg har en nevø på samme alder og skal gi et pledd. De bor jo hjemmefra og kan godt begynne å samle litt til sin egen leilighet/hybel som antakelig blir resultatet etter militæret. Ellers så kan et kult sengetøy i sort eller grått være populært. Det finnes også mange kule glass å drikke av som passer til øl/brus osv.

Skrevet

Pondus-kalenderen

Er det en Pondus kalender også?

Mannen i huset er temmelig hekta på Pundus, og Pundusboka står omtrent øverst på ønskelista til jul ;)

Derimot har jeg ikke sett noen kalender...hm

Skrevet

Mannen i huset er temmelig hekta på Pundus, og Pundusboka står omtrent øverst på ønskelista til jul ;)

Det er sikkert kalender i år også. Vi har brukt Poduskalenderen 2004 som aktivitetskalender for familien.

Skrevet

Takker og bukker.

Og da var ett stykk ponduskalender bestilt. hehe

Kanskje du kan hjelpe meg litt da? ;o)

Tenkte å kjøpe trådløs mus og tastatur til husbonden. Ca 500,-

Noe å anbefale?

Skrevet

Noe å anbefale?

Oj, hm. Må nok høre med min datakyndige mann da, tror jeg. ;)

t' øyeblikk...

Skrevet

Noe å anbefale?

Han mente det var så mange å velge mellom, og at det kom mye an på hvordan en syntes den var å bruke. Altså ergonomisk også.

Skulle han anbefale merke, ville han kjøpt Microsoft.

Men som sagt så var det flere å velge i som var bra til den prisen, så du får ta en tur og se hva du liker. ;)

Skrevet

Det finnes, og jeg ser du har fått hjelp til å finne den :-)

Skrevet

Han mente det var så mange å velge mellom, og at det kom mye an på hvordan en syntes den var å bruke. Altså ergonomisk også.

Skulle han anbefale merke, ville han kjøpt Microsoft.

Men som sagt så var det flere å velge i som var bra til den prisen, så du får ta en tur og se hva du liker. ;)

Ok, takk for råd:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...