Gjest Miane Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Skal sende en julegave til fadderen til min sønn. Han er 20 år og i militæret for tida. Kan koste 100- 150 ,- da jeg også skal sende med et fotografbilde. Han er en røslig kar, men har begynt å trimme. Int: musikk, fest og morro ) Kan gjerne være noe litt artig, gjerne en leke, men som han da må ha litt glede av ) Forslag? 0 Siter
Dory Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Dersom han har DVD spiller, er dvd film alltid velgif fint å få.. Koster ca 149 for nye filmer på, på elkjøp osv. Og på platekomaniet (om dere har det der dere bor, er det også ganske billig.) Eller kommer jeg ikke på noe mer dessverre... Gutter i den alderen er vanskelig å finne ut noen gaver til.. 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Er han singel? Da kan kanskje dette være noe: http://www.aftenposten.no/nyheter/dustoreverden/article930718.ece Hehe;) Men seriøst: det finnes en rekke slike iq-nøtt-leker å få kjøpt(f.eks. i enkelte bokhandler). De er litt morsomme. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Reiseversjonen av Trivial Pursuit, en pakke med forskjellig godteri, hjemmelaga kaker og en røykpakke eller to (hvis han røyker) osv, CD plate. 0 Siter
Gjest juwel Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Jeg har en nevø på samme alder og skal gi et pledd. De bor jo hjemmefra og kan godt begynne å samle litt til sin egen leilighet/hybel som antakelig blir resultatet etter militæret. Ellers så kan et kult sengetøy i sort eller grått være populært. Det finnes også mange kule glass å drikke av som passer til øl/brus osv. 0 Siter
amber sun Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Pondus-kalenderen Er det en Pondus kalender også? Mannen i huset er temmelig hekta på Pundus, og Pundusboka står omtrent øverst på ønskelista til jul Derimot har jeg ikke sett noen kalender...hm 0 Siter
Lurveline Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Er det en Pondus kalender også? Mannen i huset er temmelig hekta på Pundus, og Pundusboka står omtrent øverst på ønskelista til jul Derimot har jeg ikke sett noen kalender...hm http://www.bladkompaniet.no/tegneserier/pondus/ponduskalender/articles/artid311.html 0 Siter
Gjest malun Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Er det en Pondus kalender også? Mannen i huset er temmelig hekta på Pundus, og Pundusboka står omtrent øverst på ønskelista til jul Derimot har jeg ikke sett noen kalender...hm Det er sikkert kalender i år også. Vi har brukt Poduskalenderen 2004 som aktivitetskalender for familien. 0 Siter
Lurveline Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Er det en Pondus kalender også? Mannen i huset er temmelig hekta på Pundus, og Pundusboka står omtrent øverst på ønskelista til jul Derimot har jeg ikke sett noen kalender...hm Og så denne kan jo være fin å slenge med;o) http://www.dagbladet.prognett.no/index.asp?action=showcategory&kid=7# 0 Siter
amber sun Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 http://www.bladkompaniet.no/tegneserier/pondus/ponduskalender/articles/artid311.html Takker og bukker. Og da var ett stykk ponduskalender bestilt. hehe 0 Siter
Lurveline Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Takker og bukker. Og da var ett stykk ponduskalender bestilt. hehe Kanskje du kan hjelpe meg litt da? ;o) Tenkte å kjøpe trådløs mus og tastatur til husbonden. Ca 500,- Noe å anbefale? 0 Siter
amber sun Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Kanskje du kan hjelpe meg litt da? ;o) Tenkte å kjøpe trådløs mus og tastatur til husbonden. Ca 500,- Noe å anbefale? Oj, hm. Må nok høre med min datakyndige mann da, tror jeg. t' øyeblikk... 0 Siter
amber sun Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Kanskje du kan hjelpe meg litt da? ;o) Tenkte å kjøpe trådløs mus og tastatur til husbonden. Ca 500,- Noe å anbefale? Han mente det var så mange å velge mellom, og at det kom mye an på hvordan en syntes den var å bruke. Altså ergonomisk også. Skulle han anbefale merke, ville han kjøpt Microsoft. Men som sagt så var det flere å velge i som var bra til den prisen, så du får ta en tur og se hva du liker. 0 Siter
laban Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Er det en Pondus kalender også? Mannen i huset er temmelig hekta på Pundus, og Pundusboka står omtrent øverst på ønskelista til jul Derimot har jeg ikke sett noen kalender...hm Det finnes, og jeg ser du har fått hjelp til å finne den :-) 0 Siter
Lurveline Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Han mente det var så mange å velge mellom, og at det kom mye an på hvordan en syntes den var å bruke. Altså ergonomisk også. Skulle han anbefale merke, ville han kjøpt Microsoft. Men som sagt så var det flere å velge i som var bra til den prisen, så du får ta en tur og se hva du liker. Ok, takk for råd:o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.