Gå til innhold

Flere tips om julegavetips ønskes

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg aner ikke hva jeg ønsker meg til jul, verken fra Mannen, barna eller øvrig familie.

Domm og tomm.

Skrevet

Parfyme, bodylotion, gavekort på aromaterapi/ansiktsbehandling/massasje,smykke, mp3-spiller, noe ny musikk, dvd-filmer, sportsutstyr(om du liker å røre deg; ski,staver,sykkel, yogamatte, treningsstrikk, stegmåler, thermos), bra bøker, pledd, krus, wokpanne,sitruspresse....

Skrevet

Hmmm *tenke*

Kanskje kjedelig, men gavekort som går på hele kjøpesenteret? Da får du det som ett "minibank kort" Men du trenger ikke kode osv, det er bare å dra kortet:) Stilige greier.. Finnes på en del kjøpesenter.

Dersom du har badekar: Arompaterapi essenser du kan ha i badekaret. (Fra Body shop)

Pysj, badekåpe.

CD'r

Bøker er alltid kjekke å få.

Blender til å lage f.eks fruktdrikkker osv, med sånn tappekran. Har det på elkjøp.

Fotbad m/ massage og varme. Også på elkjøp, lefal osv.

Vennlig hilsen,

Skrevet

Parfyme, bodylotion, gavekort på aromaterapi/ansiktsbehandling/massasje,smykke, mp3-spiller, noe ny musikk, dvd-filmer, sportsutstyr(om du liker å røre deg; ski,staver,sykkel, yogamatte, treningsstrikk, stegmåler, thermos), bra bøker, pledd, krus, wokpanne,sitruspresse....

Hvordan gjør dere det? Henter fram masse saker fra hvor? Imponerende.

Takk :)

Skrevet

Hmmm *tenke*

Kanskje kjedelig, men gavekort som går på hele kjøpesenteret? Da får du det som ett "minibank kort" Men du trenger ikke kode osv, det er bare å dra kortet:) Stilige greier.. Finnes på en del kjøpesenter.

Dersom du har badekar: Arompaterapi essenser du kan ha i badekaret. (Fra Body shop)

Pysj, badekåpe.

CD'r

Blender til å lage f.eks fruktdrikkker osv, med sånn tappekran. Har det på elkjøp.

Vennlig hilsen,

Takk, her var det også mye bra :)

Skrevet

Hvordan gjør dere det? Henter fram masse saker fra hvor? Imponerende.

Takk :)

Bare tenker på hva jeg selv hadde satt pris på jeg:)(men det er ikke ønskelista mi altså)Kjekt hvis du kunne finne noen tips:)

Skrevet

Det er ingen vits i å lage ønskeliste, man får aldri noe som står på den uansett. *sutre*

Skrevet

Fra mannen: Gavekort på hudpleie, massasje el.l, parfyme, nye øredobber, gavekort hos frisøren, ny veske.

Fra barna: Team Antonsen på DVD, CD plater, små fine rammer (gjerne selvdekorerte) som du kan ha bilder av dem i (f.eks til kontoret ditt), et fint skjerf.

Øvrig familie: Kinogavekort som inkluderer barnevakt, bøker, vin.

Skrevet

Hmmm *tenke*

Pysj, badekåpe.

CD'r

Vennlig hilsen,

Hei, de blenderne som selges på elkjøp, har du noen anelse om hva de koster?

Skrevet

Hei, de blenderne som selges på elkjøp, har du noen anelse om hva de koster?

Jeg har sett en med tappekran som kostet 398,- i allefall... Ellers husker jeg ikke helt hva de andre kostet.

Men de ligger nok fra 300,- og oppover tenker jeg.

De er skikkelig stilige:)

Skrevet

Kom på en ting til:)

Popcorn maskin "Big popper". Koster 298,- på elkjøp. De er geniale:) Jeg har en slik selv.

Skrevet

Det er ingen vits i å lage ønskeliste, man får aldri noe som står på den uansett. *sutre*

*humrer*

Skrevet

*humrer*

Ja, du kan le, du. Men det er ikke noe morsomt. *hylgriner* Jeg er evig dømt til lass av 3-pack med truser og sokker fra billigdunkene på Lindex.

Skrevet

Fra mannen: Gavekort på hudpleie, massasje el.l, parfyme, nye øredobber, gavekort hos frisøren, ny veske.

Fra barna: Team Antonsen på DVD, CD plater, små fine rammer (gjerne selvdekorerte) som du kan ha bilder av dem i (f.eks til kontoret ditt), et fint skjerf.

Øvrig familie: Kinogavekort som inkluderer barnevakt, bøker, vin.

Takk, det var fine tips. Vesketipset er jeg spesielt svak for, man kan ikke få nok vesker.

Team Antonsen er også et godt tips, da kanskje fra arvingen som ønsker seg det mest ;-)

Skrevet

Joda, det får man. Men ikke gjør det for komplisert, bestillingen må være ganske klar og utvetydig ;-)

Skrevet

Popcorn maskin "Big popper". Koster 298,- på elkjøp. De er geniale:) Jeg har en slik selv.

Artig, jeg tok en kikk. Den ønsker jeg meg, kanskje ikke akkurat nå, men litt senere.

Og blenderen - selv om jeg ikke får helt draget på smoothies. De blir bare, unnskyld, kvalme, de jeg har laget tidligere, hmm..

Skrevet

Jeg har sett en med tappekran som kostet 398,- i allefall... Ellers husker jeg ikke helt hva de andre kostet.

Men de ligger nok fra 300,- og oppover tenker jeg.

De er skikkelig stilige:)

Da tror jeg at jeg må ta en tur på elkjøp jeg. Lagde alltid smoothies da jeg bodde hjemme, men har ikke hatt blender i leiligheten så da har det blitt null smoothies på meg, men ikke nå lenger.. :0)

Skrevet

Joda, det får man. Men ikke gjør det for komplisert, bestillingen må være ganske klar og utvetydig ;-)

Tro du meg, jeg stavet langsomt. *knegg*

Skrevet

Hvorfor er popcorn-maskin så genialt? Er ikke micro-popcorn vel så enkelt og greit?

Skrevet

Da tror jeg at jeg må ta en tur på elkjøp jeg. Lagde alltid smoothies da jeg bodde hjemme, men har ikke hatt blender i leiligheten så da har det blitt null smoothies på meg, men ikke nå lenger.. :0)

Bruker bare stavmikser når jeg lager smoothies jeg. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...