Gå til innhold

Flere tips om julegavetips ønskes

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker bare stavmikser når jeg lager smoothies jeg. :-)

Jeg har ikke det heller jeg. Men lager du smoothies med frosne bær? Isåfall, klarer stavmiksen det da?

Skrevet

Tro du meg, jeg stavet langsomt. *knegg*

Uffda.

Tegne i år, kanskje? :)

Skrevet

Hvorfor er popcorn-maskin så genialt? Er ikke micro-popcorn vel så enkelt og greit?

Den er bare så kul:)

Tenkte egentlig ikke over micropop jeg da. Det er jo like bra det asså:) KOm bare ikke på det, siden jeg har fått en slik popcornmaskin i hus:)

Skrevet

Ja, du kan le, du. Men det er ikke noe morsomt. *hylgriner* Jeg er evig dømt til lass av 3-pack med truser og sokker fra billigdunkene på Lindex.

huff.. det slaar panfloeytesamlingen av b.spears glatt.

i aar maa du skrive oenskeliste nanny!! (hils fuggeln!)

Skrevet

huff.. det slaar panfloeytesamlingen av b.spears glatt.

i aar maa du skrive oenskeliste nanny!! (hils fuggeln!)

Har skrevet! Skal hilse! :D God jul!

Skrevet

Jeg har ikke det heller jeg. Men lager du smoothies med frosne bær? Isåfall, klarer stavmiksen det da?

Jeg tiner de litt i mikro'n først, da går det som en lek :-)

Skrevet

Den er bare så kul:)

Tenkte egentlig ikke over micropop jeg da. Det er jo like bra det asså:) KOm bare ikke på det, siden jeg har fått en slik popcornmaskin i hus:)

Synes bare det lett blir for mange maskiner som tar opp plass på kjøkkenet, som som ikke heller blir brukt så mye, etter at nyhetens interesse er forbi...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...