Mary Poppins Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Bruker bare stavmikser når jeg lager smoothies jeg. :-) Jeg har ikke det heller jeg. Men lager du smoothies med frosne bær? Isåfall, klarer stavmiksen det da? 0 Siter
favn Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Skrevet 15. desember 2004 Tro du meg, jeg stavet langsomt. *knegg* Uffda. Tegne i år, kanskje? 0 Siter
Dory Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Hvorfor er popcorn-maskin så genialt? Er ikke micro-popcorn vel så enkelt og greit? Den er bare så kul:) Tenkte egentlig ikke over micropop jeg da. Det er jo like bra det asså KOm bare ikke på det, siden jeg har fått en slik popcornmaskin i hus:) 0 Siter
thinkerbell Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Ja, du kan le, du. Men det er ikke noe morsomt. *hylgriner* Jeg er evig dømt til lass av 3-pack med truser og sokker fra billigdunkene på Lindex. huff.. det slaar panfloeytesamlingen av b.spears glatt. i aar maa du skrive oenskeliste nanny!! (hils fuggeln!) 0 Siter
nanna Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 huff.. det slaar panfloeytesamlingen av b.spears glatt. i aar maa du skrive oenskeliste nanny!! (hils fuggeln!) Har skrevet! Skal hilse! God jul! 0 Siter
thinkerbell Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Har skrevet! Skal hilse! God jul! ) happy jul! 0 Siter
Gemini Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Jeg har ikke det heller jeg. Men lager du smoothies med frosne bær? Isåfall, klarer stavmiksen det da? Jeg tiner de litt i mikro'n først, da går det som en lek :-) 0 Siter
Gemini Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Den er bare så kul:) Tenkte egentlig ikke over micropop jeg da. Det er jo like bra det asså KOm bare ikke på det, siden jeg har fått en slik popcornmaskin i hus:) Synes bare det lett blir for mange maskiner som tar opp plass på kjøkkenet, som som ikke heller blir brukt så mye, etter at nyhetens interesse er forbi... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.