Gå til innhold

Klær på fest!

Anbefalte innlegg

Gjest Vet ikke sånt jeg.
Skrevet

Vi skal ha vorspiel og spise mat før vi går ut på byen, og jeg skal ha på meg skjørt, topp og støvletter. Lurer da på om jeg kan ha disse støvlettene på meg inne på vorspielet? Det ser litt teit ut å bare tasse rundt på nylonstrømpelesten..

Vil ikke ha med to par sko, da må jeg sette igjen det ene paret til senere.

Er det forresten noe kult med et slikt antrekk nå, var jo så populært for 2-3 år siden.. Dropper metallbeltet rundt livet.

Spør fordi det kommer designere og sånn på den festen.... Ikke at det burde bety noe men. :-)

Skrevet

Topp, støvletter og skhørt er jo aldri "av moten". Noen vil kanskje ikke like at du går i støvlettene inne, andre bryr seg ikke. Det må du spørre vertskapet om. Skal du være litt mer "trendy" så tar du en bukse eller legg bukse og har støvlettene utenpå buksa. (hakket mer trendy enn skjørt). En topp som er litt ettersittende øverst og litt mer "babydoll" fasong nedover er kult. Lange øredobber, gjerne med masse "dilldall", og lepper som syntes er kult.

Gjest Vet ikke sånt jeg.
Skrevet

Topp, støvletter og skhørt er jo aldri "av moten". Noen vil kanskje ikke like at du går i støvlettene inne, andre bryr seg ikke. Det må du spørre vertskapet om. Skal du være litt mer "trendy" så tar du en bukse eller legg bukse og har støvlettene utenpå buksa. (hakket mer trendy enn skjørt). En topp som er litt ettersittende øverst og litt mer "babydoll" fasong nedover er kult. Lange øredobber, gjerne med masse "dilldall", og lepper som syntes er kult.

Takk for svar! Skulle være skjørt/kjole, fikk jeg beskjed om.

Gjest bare meg da vet du
Skrevet

For en stund siden skulle jeg på vorspiel til en gjeng jeg er lite kjent med. Da jeg kom inn, måkte jeg av meg skoene i et hjørne og tasset rundt i turkise sokker - før jeg så at alle andre gikk rundt med lekre støvletter. Litt flaut kan du si;)

Et godt tips er å ta en titt på vertskapets føtter når du kommer, eventuelt de andre gjestene hvis du får sjansen=)

Ha det gøy!

Skrevet

Kommer vel an på støvlettene da, er de små og nette så bare tørk godt av dem... er de av typen litt store og klumpete derimot... så kan det hende vertskapet vil rykne på nesa? spør iallefall om det er iorden først kanskje? Da har du iallefall spurt...evt sjekk de andre gjestene om du kan.

Skrevet

Ok ;-) Skråklipte skjørt i "lag på lag" effekt er kulere enn helt enkle.

Skrevet

Betyr det at det fortsatt er moderne med skjørt og kjoler som er kortere foran enn bak? Jeg kjøpte en slik for to år siden og vil gjerne bruke den fortsatt hvis jeg får lov av deg.

Gjest Vet ikke sånt jeg.
Skrevet

Hey, er det jeg har jo. :-) Jeg er skikkelig trendy, asså.

Skrevet

Betyr det at det fortsatt er moderne med skjørt og kjoler som er kortere foran enn bak? Jeg kjøpte en slik for to år siden og vil gjerne bruke den fortsatt hvis jeg får lov av deg.

Du har min fulle tillatelse ;-) Men aller kulest er det om den er sånn "hakkete" om du skjønner ?? ;-) Vel nå er vel jeg igrunn mest opptatt av at ting man har på seg ser fint ut sammen, ikke at det er det aller siste skrik nødvendigvis. He he..

Skrevet

Hey, er det jeg har jo. :-) Jeg er skikkelig trendy, asså.

JA!!! Jeg syntes også det er tøft og med kule støvletter enten tynne og spisse eller skikkelig 70-talls retro med rund tupp.

Kjøpte meg et nytt skjørt i går som er sånn tykk chiffon med skikkelig psykedelsike mønstere, og det skal jeg ha lyse brune retro støvletter og en mørkm brun pusete genser med puffermer til.. he he..

Skrevet

Du har min fulle tillatelse ;-) Men aller kulest er det om den er sånn "hakkete" om du skjønner ?? ;-) Vel nå er vel jeg igrunn mest opptatt av at ting man har på seg ser fint ut sammen, ikke at det er det aller siste skrik nødvendigvis. He he..

Ja, og jeg gir vanligvis blaffen i om det er in eller ikke, men når det gjelder såpass spesielle ting tar jeg nok litt hensyn til moten likevel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...