Gjest Poncho Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Er det kult fortsatt, eller var det noe som bare var i høst? 0 Siter
Mistera Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 De selger da fortsatt Poncho på butikkene, så det er nok populære ennå! 0 Siter
Gjest Poncho Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 De selger da fortsatt Poncho på butikkene, så det er nok populære ennå! Ikke nødvendigvis. De selger Buffalo-sko fortsatt uten at det er hverken kult eller populært! 0 Siter
serendipity Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Det er fortsatt in, og vi nok også være det til sommeren, da en tynnere utganve med kun singlet under. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 la meg gjettte - du tilhører bruk-og-kast-generasjonen? Hvorfor kjøper dere ikke etter deres egen smak? Og hever hodet høyt og går med det dere vil? *stønner vennlig - så vennlig det går an* 0 Siter
Lucretia Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 la meg gjettte - du tilhører bruk-og-kast-generasjonen? Hvorfor kjøper dere ikke etter deres egen smak? Og hever hodet høyt og går med det dere vil? *stønner vennlig - så vennlig det går an* Skulle til å si det samme. Hvorfor ikke bare kjøpe det en liker, fremfor å stresse med å finne ut hvorvidt det er in eller ikke først? Moteslaver, liker de alltid det de går med, eller går de med det kun fordi det er in? 0 Siter
villee Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Det fremdeles in, men jeg syns personlig det er teit å kjøpe dette pga det er in hvis man egentlig ikke liker det. Og liker du det egentlig bør du kunne gå med det selv om det er umoderne! 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Spiller det noen rolle? Det kuleste er å ikke bry seg om hva som er in. 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Ikke nødvendigvis. De selger Buffalo-sko fortsatt uten at det er hverken kult eller populært! ...eller fint. (bortsett fra penskoene, da) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.