Gå til innhold

Poncho

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det kult fortsatt, eller var det noe som bare var i høst?

Skrevet

De selger da fortsatt Poncho på butikkene, så det er nok populære ennå!

Skrevet

De selger da fortsatt Poncho på butikkene, så det er nok populære ennå!

Ikke nødvendigvis. De selger Buffalo-sko fortsatt uten at det er hverken kult eller populært!

Skrevet

Det er fortsatt in, og vi nok også være det til sommeren, da en tynnere utganve med kun singlet under.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

la meg gjettte - du tilhører bruk-og-kast-generasjonen?

Hvorfor kjøper dere ikke etter deres egen smak? Og hever hodet høyt og går med det dere vil?

*stønner vennlig - så vennlig det går an*

Skrevet

la meg gjettte - du tilhører bruk-og-kast-generasjonen?

Hvorfor kjøper dere ikke etter deres egen smak? Og hever hodet høyt og går med det dere vil?

*stønner vennlig - så vennlig det går an*

Skulle til å si det samme. Hvorfor ikke bare kjøpe det en liker, fremfor å stresse med å finne ut hvorvidt det er in eller ikke først?

Moteslaver, liker de alltid det de går med, eller går de med det kun fordi det er in?

Skrevet

Det fremdeles in, men jeg syns personlig det er teit å kjøpe dette pga det er in hvis man egentlig ikke liker det. Og liker du det egentlig bør du kunne gå med det selv om det er umoderne!

Skrevet

Spiller det noen rolle? :) Det kuleste er å ikke bry seg om hva som er in.

Skrevet

Ikke nødvendigvis. De selger Buffalo-sko fortsatt uten at det er hverken kult eller populært!

...eller fint.

(bortsett fra penskoene, da)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...