Gå til innhold

Jeg=kløne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle lage meg mat i sted-brødskiver med ost.Tror du ikke jeg klarte å skjære meg i fingeren med ostehøvelen?!! Blødde utover hele maten. Sukk.

Skrevet

Jeg skulle skjære avocado her om dagen og skjærte nesten av meg hele lillefingeren :(

Skrevet

Jeg skulle skjære avocado her om dagen og skjærte nesten av meg hele lillefingeren :(

Auda!Måtte du sy da? Jeg fikk ikke dypt sår heldigvis. Men det blør/blødde jammen!

Skrevet

Auda!Måtte du sy da? Jeg fikk ikke dypt sår heldigvis. Men det blør/blødde jammen!

Neida :o) Jeg har det med å overdrive litt da. Mannen min lagde en fin bandasje rundt lillefingeren, men den blødde og blødde og blødde.....

Skrevet

Neida :o) Jeg har det med å overdrive litt da. Mannen min lagde en fin bandasje rundt lillefingeren, men den blødde og blødde og blødde.....

hihi;) Tror fingre har det med å blø lett, da ser det ofte verre ut enn det er og. Du var i hvert fall ikke like kløne som meg. Trodde ikke man kunne skjære seg på ostehøvelen, liksom...men det gikk.

Skrevet

hihi;) Tror fingre har det med å blø lett, da ser det ofte verre ut enn det er og. Du var i hvert fall ikke like kløne som meg. Trodde ikke man kunne skjære seg på ostehøvelen, liksom...men det gikk.

Jeg har faktisk holdt på å skjære av meg fingeren en gang, men det var pekefingeren, den er sydd. Stod på et bein og skjærte appelsin - skulle vise hvor flink jeg var, var vel ikke mer enn 12 år.

En annen gang fikk jeg en fiskekrok helt igjennom fingeren, bikkja dro til i det jeg dro opp snøret :)

Skrevet

Jeg har faktisk holdt på å skjære av meg fingeren en gang, men det var pekefingeren, den er sydd. Stod på et bein og skjærte appelsin - skulle vise hvor flink jeg var, var vel ikke mer enn 12 år.

En annen gang fikk jeg en fiskekrok helt igjennom fingeren, bikkja dro til i det jeg dro opp snøret :)

Oi...vet da hva du kan svare på maluns sitt innlegg "FU:i denne søte adventstid": takknemlig for at jeg fortsatt har ti fingrer:)

Skrevet

Det har jeg også fått til.

Fikk t.o.m. til å kutte på samme stedet noen dager etterpå :o(

Skrevet

Oi...vet da hva du kan svare på maluns sitt innlegg "FU:i denne søte adventstid": takknemlig for at jeg fortsatt har ti fingrer:)

Har også fått fiskekrok i fingeren. Tommelen. Husker ikke hvordan jeg fikk det til, men den gikk gjennom neglen, så jeg hadde hull i neglen helt til den vokste ut. Syntes det var litt morsomt med hull i neglen hehe.

Skrevet

Det har jeg også gjort et par ganger... sukk. har ikke blødd så mye da, bare litt.

Skrevet

Kjenner igjen det, ja.

Jeg er kanskje Nord-Europas største kløne, av den typen som snubler når jeg står stille, går inn i dørkarmer, henger fast jakka i alle slags hekter, ramler ned fra fortauskanter og skaller i skapdører.

Skrevet

Har også fått fiskekrok i fingeren. Tommelen. Husker ikke hvordan jeg fikk det til, men den gikk gjennom neglen, så jeg hadde hull i neglen helt til den vokste ut. Syntes det var litt morsomt med hull i neglen hehe.

Ja, hull i neglene er kult...du skulle satt en ring i!(det gjør vel negledesignere..)Eller bare brukt litt av fiskekroken:b

Skrevet

Det har jeg også fått til.

Fikk t.o.m. til å kutte på samme stedet noen dager etterpå :o(

Godt det finnes andre kløner og:) (Ikke at jeg unner noen å skjære seg, altså)

Gjest baremei-en trussel mot seg selv og omgivelsene:(
Skrevet

Kjenner igjen det, ja.

Jeg er kanskje Nord-Europas største kløne, av den typen som snubler når jeg står stille, går inn i dørkarmer, henger fast jakka i alle slags hekter, ramler ned fra fortauskanter og skaller i skapdører.

Hehe.Kanskje vi kan delen på den tittelen?

Det verste er at på studiet har vi en rekke lab`er, der sterke syrer(svovelsyere, saltsyre..etc.) inngår...Jeg har i hvert fall merket meg hvor øye-dusjen og medisinskapet står...bank i bord og stoler, så har jeg ikke hatt bruk for det ennå...

Skrevet

AU AU AU AU AU !!!!

Eg skar av meg halve tommelfingerneglen (med tommel under) for nokre år sidan. Om det blødde, ja? Å fyamei! Og det svei i dagesvis.

Men det blei jo bra, da. Har passa meg litt ekstra etter den gangen...

Fingertuppane er forøvrig også utsette for å bli skrelt saman med potetane. Det svir forferdeleg, det også. Med potetsaft i såret og greier... Usj!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...