Gjest baremei Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Skulle lage meg mat i sted-brødskiver med ost.Tror du ikke jeg klarte å skjære meg i fingeren med ostehøvelen?!! Blødde utover hele maten. Sukk. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Jeg skulle skjære avocado her om dagen og skjærte nesten av meg hele lillefingeren 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Jeg skulle skjære avocado her om dagen og skjærte nesten av meg hele lillefingeren Auda!Måtte du sy da? Jeg fikk ikke dypt sår heldigvis. Men det blør/blødde jammen! 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Auda!Måtte du sy da? Jeg fikk ikke dypt sår heldigvis. Men det blør/blødde jammen! Neida ) Jeg har det med å overdrive litt da. Mannen min lagde en fin bandasje rundt lillefingeren, men den blødde og blødde og blødde..... 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Neida ) Jeg har det med å overdrive litt da. Mannen min lagde en fin bandasje rundt lillefingeren, men den blødde og blødde og blødde..... hihi;) Tror fingre har det med å blø lett, da ser det ofte verre ut enn det er og. Du var i hvert fall ikke like kløne som meg. Trodde ikke man kunne skjære seg på ostehøvelen, liksom...men det gikk. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 hihi;) Tror fingre har det med å blø lett, da ser det ofte verre ut enn det er og. Du var i hvert fall ikke like kløne som meg. Trodde ikke man kunne skjære seg på ostehøvelen, liksom...men det gikk. Jeg har faktisk holdt på å skjære av meg fingeren en gang, men det var pekefingeren, den er sydd. Stod på et bein og skjærte appelsin - skulle vise hvor flink jeg var, var vel ikke mer enn 12 år. En annen gang fikk jeg en fiskekrok helt igjennom fingeren, bikkja dro til i det jeg dro opp snøret 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Jeg har faktisk holdt på å skjære av meg fingeren en gang, men det var pekefingeren, den er sydd. Stod på et bein og skjærte appelsin - skulle vise hvor flink jeg var, var vel ikke mer enn 12 år. En annen gang fikk jeg en fiskekrok helt igjennom fingeren, bikkja dro til i det jeg dro opp snøret Oi...vet da hva du kan svare på maluns sitt innlegg "FU:i denne søte adventstid": takknemlig for at jeg fortsatt har ti fingrer:) 0 Siter
Lurveline Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 hihi;) Tror fingre har det med å blø lett, da ser det ofte verre ut enn det er og. Du var i hvert fall ikke like kløne som meg. Trodde ikke man kunne skjære seg på ostehøvelen, liksom...men det gikk. Det har jeg også fått til. Fikk t.o.m. til å kutte på samme stedet noen dager etterpå ( 0 Siter
Lucretia Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Oi...vet da hva du kan svare på maluns sitt innlegg "FU:i denne søte adventstid": takknemlig for at jeg fortsatt har ti fingrer:) Har også fått fiskekrok i fingeren. Tommelen. Husker ikke hvordan jeg fikk det til, men den gikk gjennom neglen, så jeg hadde hull i neglen helt til den vokste ut. Syntes det var litt morsomt med hull i neglen hehe. 0 Siter
Lucretia Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Det har jeg også gjort et par ganger... sukk. har ikke blødd så mye da, bare litt. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Kjenner igjen det, ja. Jeg er kanskje Nord-Europas største kløne, av den typen som snubler når jeg står stille, går inn i dørkarmer, henger fast jakka i alle slags hekter, ramler ned fra fortauskanter og skaller i skapdører. 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Har også fått fiskekrok i fingeren. Tommelen. Husker ikke hvordan jeg fikk det til, men den gikk gjennom neglen, så jeg hadde hull i neglen helt til den vokste ut. Syntes det var litt morsomt med hull i neglen hehe. Ja, hull i neglene er kult...du skulle satt en ring i!(det gjør vel negledesignere..)Eller bare brukt litt av fiskekroken:b 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Det har jeg også fått til. Fikk t.o.m. til å kutte på samme stedet noen dager etterpå ( Godt det finnes andre kløner og:) (Ikke at jeg unner noen å skjære seg, altså) 0 Siter
Gjest baremei-en trussel mot seg selv og omgivelsene:( Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Kjenner igjen det, ja. Jeg er kanskje Nord-Europas største kløne, av den typen som snubler når jeg står stille, går inn i dørkarmer, henger fast jakka i alle slags hekter, ramler ned fra fortauskanter og skaller i skapdører. Hehe.Kanskje vi kan delen på den tittelen? Det verste er at på studiet har vi en rekke lab`er, der sterke syrer(svovelsyere, saltsyre..etc.) inngår...Jeg har i hvert fall merket meg hvor øye-dusjen og medisinskapet står...bank i bord og stoler, så har jeg ikke hatt bruk for det ennå... 0 Siter
Zarine Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 AU AU AU AU AU !!!! Eg skar av meg halve tommelfingerneglen (med tommel under) for nokre år sidan. Om det blødde, ja? Å fyamei! Og det svei i dagesvis. Men det blei jo bra, da. Har passa meg litt ekstra etter den gangen... Fingertuppane er forøvrig også utsette for å bli skrelt saman med potetane. Det svir forferdeleg, det også. Med potetsaft i såret og greier... Usj! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.