Gjest huff a mei en Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Har dere sett bildet av henne i VG? Den tidligere nyyyyydelige jenta ser ut som blanding av neddopet og anorektiker på bilde nummer to i artikkelen... http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=101706. Synes det er trist jeg.... 0 Siter
Sylvelin Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Hun ser ikke ut på det bildet.. Stakkars menneske 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Huff ja. Lille ravnejenta, har du glemt å ta tranen din den siste tida? 0 Siter
sukkerrør Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Akkurat det tenkte jeg også med en gang. Min neste tanke var selvransakelse, er jeg nå sikker på at det ikke er misunnelse, sukkerrør..? Og det var det ikke gitt! Hun var mye penere før, selv om jeg synes hun andre m2m er mer klassisk vakker. Liker uansett ikke sånt gardinhår, og ihvertfall ikke på ei som er så lang i ansiktet fra før. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.