Gjest flosky Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Min kjære: 27 år, siv.ing, jobber i utlandet. Musikk er ikke aktuelt, heller ikke store ting siden han reiser mye.. Hva kan jeg kjøpe? 0 Siter
amber sun Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Pondusboka. Den står høyt på ønskelista hos min mann. 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Tips: Fint skjerf, (skinn-)handsker, swiss army knife/sånn multitool-ting,stilig filofax/organizer, en god bok, digitalkamera, høretelefoner og mikrofon til data´n, hudpleieprodukter,toalettveske, koffert/bag, nakkepute(til å ha på reise). 0 Siter
Gjest malun Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 For en utenlandsarbeidende ingeniør, må jo Dilbert være midt i blinken - plenty rom for identifisering! http://www.bokkilden.no/SearchResults.aspx?ftsearch=Dilbert&filtertype=0 0 Siter
Gjest får min siv ing Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Pc-spill ønsker mannen min seg hver jul. Han er også siv.ing. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.