Gå til innhold

betydningen av hår

Anbefalte innlegg

Skrevet

er en 17 år gammel gutt som ikkje helt liker det at han har hår å¨mage og bryst..og det eg egentlig lurer på er hvor mye vekt jentene legger på dette,,

har ellers bra utseende og personlighet...

tar alle svar som takk mn hper helst på svar fra folk rundt min alder..

takker på forhånd

Skrevet

Jeg har alltid likt gutter/menn med litt hår på kroppen.

Skrevet

Har svart deg på hud/hårforumet.

Men jeg kan gjerne si det igjen, - hår er sexy, og det er vi mange som synes. ;)

Skrevet

Typen min har også hår på mage og bryst. Kjempefint! (jaja, så er jeg litt eldre enn deg, men ikke så mye, er 22)

Gjest bare flott!
Skrevet

Jeg tenner ikke på menn hvis de IKKE har hår på brystet. Syns det er maskulint. Og mange jenter har det som meg.

Jeg synes all denne barberingen som endel gjør, er en uskikk.

Skrevet

Jeg tenner ikke på menn hvis de IKKE har hår på brystet. Syns det er maskulint. Og mange jenter har det som meg.

"Jeg synes all denne barberingen som endel gjør, er en uskikk."

Helt enig. Når det gjelder menn, altså.

Skrevet

Skrevet

Hår er jo bra det! Bare ikke for mye på ryggen og skuldre, men hår på mage og bryst er et must. Menn skal ha mye mer hårvekst enn meg, sånn er det bare.

Svarte jeg, selv om jeg er noen år eldre enn deg.

Skrevet

Det spørs litt da hvor de barberer seg.

Skrevet

Det spørs litt da hvor de barberer seg.

Jeg liker hår på skuldre også, jeg.

For ikke lenge siden sto jeg bak en fyr hvor en kunne se at det dukket fram hår på skuldrene rett ovenfor genserhalsen. Det så faen så digg ut. ;)

Jeg har det ganske så kos på hjemmebane, også. Vil ikke ha noe av barbering her i gården ;)

Skrevet

Jeg liker hår på skuldre også, jeg.

For ikke lenge siden sto jeg bak en fyr hvor en kunne se at det dukket fram hår på skuldrene rett ovenfor genserhalsen. Det så faen så digg ut. ;)

Jeg har det ganske så kos på hjemmebane, også. Vil ikke ha noe av barbering her i gården ;)

Nja, alt kan diskuteres. Noen menn kler mye hår også over skjortekanten, men prinsipielt så liker jeg helst at håret holder seg til bryst og mage.

Skrevet

Hår er jo bra det! Bare ikke for mye på ryggen og skuldre, men hår på mage og bryst er et must. Menn skal ha mye mer hårvekst enn meg, sånn er det bare.

Dette er vel typisk svar fra en kvinne hvis mann har noe begrenset hårvekst.

Da klarer man som regel å mobilisere noen antipatier mot hår.

*LOL*

Skrevet

Dette er vel typisk svar fra en kvinne hvis mann har noe begrenset hårvekst.

Da klarer man som regel å mobilisere noen antipatier mot hår.

*LOL*

Jepp, mannen her i huset har ganske lite hår på rygg og skuldre. Men han har mer enn meg på bryst, mage og ekstremiteter, takk og pris, eller så hadde jeg seriøst vurdert laserbehandling.

c",)

Skrevet

Hår på brystet og nedover magen er kjempesexy. Elsker å la hånden gli nedover et hårete bryst, ned til magen...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...