Gjest knottemor Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Kan dere hjelpe meg å komme på så mange norsk kjendiser som mulig som har stilt opp lettkledd i ukeblader o.l? Holder på å skrive en oppgaven om "kaste klærne-trenden" som herjer. Takk på forhånd. 0 Siter
amber sun Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Reidun og Barbro fra Farmen. Anette Young fra BigBrother. Kari Traa. Hun der puppeberta fra Robinson iår. Var de jeg kom på i farten. 0 Siter
Gjest ekte kjendis Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Reidun og Barbro fra Farmen. Anette Young fra BigBrother. Kari Traa. Hun der puppeberta fra Robinson iår. Var de jeg kom på i farten. Men det er jo ikke or'ntlige kjendiser da..bare c-diser. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Kari Traa er vel relativt åpenbar. To Cæsar-jenter stilte opp i FHM for ikke lenge siden, det var vel Vanessa Borgli og...husker ikke den andre. Reidun og Barbro fra Farmen kastet klærne i FHMs siste nummer. Linda Medalen stilte i Se & Hør naken med fotball for noen år siden. Vibeke Skofterud stilte i undertøy nylig. Kjetil André Aamodt stilte i Ultra uten særlig mye tekstil på kroppen. 0 Siter
poke Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Reidun og Barbro fra Farmen. Anette Young fra BigBrother. Kari Traa. Hun der puppeberta fra Robinson iår. Var de jeg kom på i farten. He-he puppeberta..... 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Bente Skari Noen av jentene fra fotballandslaget. Var ikke håndballjentene med på en slik kalendersak eller noe også? Et eller annet fotballag på herresiden fikk mye omtale da de laget en fotosession. Kalender kanskje det også? Mia Hundvin Dette var de jeg kom på i øyeblikket. Finnes nok mange fler... 0 Siter
sukkerrør Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Anita Valen, Marit Bjørgen, Vanessa (for et navn..) Borgli, John Carew, Pia Tjelta, Anne Kat Hærland og ikke minst (!) Marit Christensen.. 0 Siter
Gjest knottemor Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Anita Valen, Marit Bjørgen, Vanessa (for et navn..) Borgli, John Carew, Pia Tjelta, Anne Kat Hærland og ikke minst (!) Marit Christensen.. Marit Christensen? Virkelig? Det må jeg søke opp. Hun er atypisk og derfor interessant. Takk! 0 Siter
Gjest knottemor Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Bente Skari Noen av jentene fra fotballandslaget. Var ikke håndballjentene med på en slik kalendersak eller noe også? Et eller annet fotballag på herresiden fikk mye omtale da de laget en fotosession. Kalender kanskje det også? Mia Hundvin Dette var de jeg kom på i øyeblikket. Finnes nok mange fler... Bente Skari hadde jeg glemt, takk for hjelpa. 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Anette Young, Kathrine Sørland, John Arne Riise 0 Siter
Gjest knottemor Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Kari Traa er vel relativt åpenbar. To Cæsar-jenter stilte opp i FHM for ikke lenge siden, det var vel Vanessa Borgli og...husker ikke den andre. Reidun og Barbro fra Farmen kastet klærne i FHMs siste nummer. Linda Medalen stilte i Se & Hør naken med fotball for noen år siden. Vibeke Skofterud stilte i undertøy nylig. Kjetil André Aamodt stilte i Ultra uten særlig mye tekstil på kroppen. Aamodt ja, takk for hjelpa. Det er så lett å glemme bort noen når man jobber med en slik oppgave. Mange å holde rede på. Det var vel han som skulle "toppe" Kari Traa, men som trodde at for å klare det måtte han vel stikke fingeren i ræva hehe. Fint å få med flere menn. De er ikke mange, og de har ofte humoristiske motiver for å gjøre det i motsetning til jentene. 0 Siter
Gjest KariKruskakli. Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Hun eks-modellen (husker ikke navnet i farten) som har operert bort brystet pga brystkreft. Akkurat det synes jeg var ganske tøft av henne. Bildet var fint også. 0 Siter
amber sun Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Hun eks-modellen (husker ikke navnet i farten) som har operert bort brystet pga brystkreft. Akkurat det synes jeg var ganske tøft av henne. Bildet var fint også. Ing...et eller annet, og så Sørensen? 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Ing...et eller annet, og så Sørensen? ingeborg sørensen 0 Siter
amber sun Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 ingeborg sørensen Ja! Det var det, ja. 0 Siter
Babette Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Hun eks-modellen (husker ikke navnet i farten) som har operert bort brystet pga brystkreft. Akkurat det synes jeg var ganske tøft av henne. Bildet var fint også. Julie Ege? 0 Siter
Gjest Kari Kruskakli. Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Ing...et eller annet, og så Sørensen? Ingeborg var det ja. 0 Siter
Gjest KariKruskakli. Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Julie Ege? Ja det var det visst. 0 Siter
Gjest KariKruskakli. Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Ingeborg var det ja. Eller nei det var det ikke. Julie Ege var det nok. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.