Gå til innhold

Selvbruningskrem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken er best? bruker den som fikk best i test på TV2-hjelper deg i fjor, fra Dior. Men den stinker..!!

Og jeg er ikke helt sikker på hva jeg synes om fargen.

Vil ha en som ikke lukter så ille, ikke er så altfor dyr og tørker relativt raskt. Mener den fra Body Shop fikk greie resultater også?

Skrevet

Jeg har ingen råd til deg, men jeg har også den fra Dior, og er helt enig, den lukter fælt!! Jeg synes egentlig alle selvbruningskremer lukter ganske vondt.

Men jeg kan likevel si at der jeg jobbet før solgte vi en selvbruningskrem som het Fake Bake, prøvde den aldri, men den er kåret til USAs beste. Og da jeg luktet oppi flaskene luktet den veldig godt. Butikken der jeg jobber er lagt ned, og jeg vet ikke om noen andre steder i Norge som selger den men du kan se den her ihvertfall:

http://www.lookfantastic.com/cgi-bin/lf.storefront/41bf59750006a3442742c0a8010a0623/Catalog/1417

(Vi solgte Fake Bake Ultimate Tanning pack 3 products)

Skrevet

Jeg har ingen råd til deg, men jeg har også den fra Dior, og er helt enig, den lukter fælt!! Jeg synes egentlig alle selvbruningskremer lukter ganske vondt.

Men jeg kan likevel si at der jeg jobbet før solgte vi en selvbruningskrem som het Fake Bake, prøvde den aldri, men den er kåret til USAs beste. Og da jeg luktet oppi flaskene luktet den veldig godt. Butikken der jeg jobber er lagt ned, og jeg vet ikke om noen andre steder i Norge som selger den men du kan se den her ihvertfall:

http://www.lookfantastic.com/cgi-bin/lf.storefront/41bf59750006a3442742c0a8010a0623/Catalog/1417

(Vi solgte Fake Bake Ultimate Tanning pack 3 products)

Jeg bruker clarins:) den er vannvittig god, så stinker den ikke

Skrevet

Fake Bake og St.Tropez, sier jeg :)

Holder lengre, gir dypere og jevnere farge. Bedre finner du ikke, da må du i såfall sprayes brun. Sjekk www.strawberrynet.com

Skrevet

Fake Bake og St.Tropez, sier jeg :)

Holder lengre, gir dypere og jevnere farge. Bedre finner du ikke, da må du i såfall sprayes brun. Sjekk www.strawberrynet.com

strawberrynet har ikke, men sjekk lookfantastic som jeg forresten ser at mary poppins har nevnt :)

Skrevet

Jeg bruker mye selvbruning for jeg er lys i huden og liker ikke makeupkrem. Jeg liker Dior best, syns dne gir best resultat. Har brukt Clarins, men den var så fet at jeg syns det ble klissete og tok lang tid før den trakk inn. Fargen ble fin. Ser at du ikke liker lukta på Dior, kan være enig i at det ikke er den beste, men prøv å ta på kremen på kvelden og la den virke over natta. Da går det helt fint!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...