Gå til innhold

tips til julegaver til en man IKKE liker?

Anbefalte innlegg

Gjest Maja1000
Skrevet

Skal gi en julegave til en person jeg misliker sterkt. Noen forslag til en gave som man garantert ikke blir glad for? Helst noe som er irriterende, eller som man ikke blir kvitt.

på forhånd takk for tips:)

Skrevet

Ta en titt på innlegget om julegaver men IKKE vil ha, da vel

Gjest Hva med noe hjemmelaget?
Skrevet

Mann eller dame? Hvilken prisklasse? Hvis du vet hva personen liker/ikke liker så er jo saken grei. Hvis personen ikke er glad i dyr kan du kjøpe en rotte:) Nei nå var jeg stygg....det stakkars dyret skal jo ikke lide.

Du kan jo lage et ekstremt stygt dørskilt til ytterdøren, eller noe annet hjemmelaget som personen føler at de må pynte med når du er tilstedet:)

Gjest Den opprinnelige m&m
Skrevet

Pirelli/Benestads Penisatlas.

Skriv en hilsen inni, så kan man ikke bytte den!

Men ærlig talt - hvis du MÅ gi gave, så gi heller en donasjon til Redd Barna e.l. og skriv et kort til mottakeren, så går iallefall pengene til noe fornuftig.

skorpionfisken
Skrevet

Hvorfor skal du gi gave til en du ikke liker? Er det ikke like greit å la være. Eller er det sånn at du ikke tør konfrontere vedkommende med at du misliker ham/henne og later som ingenting? Dumt i såfall.

Pakk inn en eske i fint papir og bånd, med ingenting i.....

Skrevet

Hehe, sånt har jeg virkelig politisk ukorrekt sansen for.

Du bør helt klart sikte deg inn på Nille eller andre butikker der hovedingrediensene i vareutvalget består av tredjerangs plast og illeluktende syntetiske greier, helst produsert i et land ingen har hørt om før.

Er det jente kan du kanskje satse på dårlige herresokker i polyuretan eller billig t-skjorte i grim farge/mønster som har seget ut i bredden og blitt slaskete allerede ved utpakning. Eller hva med verktøy, feks ei knipetang der knipet ikke møtes skikkelig? Barbierosa leppestift fra Nille?

Er det gutt, åpner det seg et vell av interessante gaver innenfor hygiene og den slags. Hårprodukter, deodoranter som stinker død og djevel? Gjerne i rosa. Ovennevnte herresokker med slapp strikk?

Eldre mennesker... noe de overhodet ikke begriper, kanskje. En kioskroman på engelsk? Har h*n gebiss, kan seig lakris være ypperlig. En fin nipsgjenstand - med ståkuk?

Lykke til :)

Skrevet

Vær litt voksen og doner noe til redd barna eller bymisjonen i hans/hennes navn istedet. Noe annet ville vært helt patetisk passiv-aggressivt.

Skrevet

Batteridrevet nesehårfjerner

Badevekt

Hjemmelagde julekaker med avføringsmiddel i

Skrevet

Du bør helt klart sikte deg inn på Nille eller andre butikker der hovedingrediensene i vareutvalget består av tredjerangs plast og illeluktende syntetiske greier, helst produsert i et land ingen har hørt om før.

Er det jente kan du kanskje satse på dårlige herresokker i polyuretan eller billig t-skjorte i grim farge/mønster som har seget ut i bredden og blitt slaskete allerede ved utpakning. Eller hva med verktøy, feks ei knipetang der knipet ikke møtes skikkelig? Barbierosa leppestift fra Nille?

Er det gutt, åpner det seg et vell av interessante gaver innenfor hygiene og den slags. Hårprodukter, deodoranter som stinker død og djevel? Gjerne i rosa. Ovennevnte herresokker med slapp strikk?

Eldre mennesker... noe de overhodet ikke begriper, kanskje. En kioskroman på engelsk? Har h*n gebiss, kan seig lakris være ypperlig. En fin nipsgjenstand - med ståkuk?

*knegg*

Skrevet

For et naturtalent!! :D

Skrevet

Vær litt voksen og doner noe til redd barna eller bymisjonen i hans/hennes navn istedet. Noe annet ville vært helt patetisk passiv-aggressivt.

Kjempebra forslag.

Skrevet

Jeg synes heller du burde gi vedkommende noe hun blir glad for.

Så kan du føle deg ekstra snill, og vil få en god følelse.

Skrevet

Mann eller dame? Hvilken prisklasse? Hvis du vet hva personen liker/ikke liker så er jo saken grei. Hvis personen ikke er glad i dyr kan du kjøpe en rotte:) Nei nå var jeg stygg....det stakkars dyret skal jo ikke lide.

Du kan jo lage et ekstremt stygt dørskilt til ytterdøren, eller noe annet hjemmelaget som personen føler at de må pynte med når du er tilstedet:)

"Du kan jo lage et ekstremt stygt dørskilt til ytterdøren, eller noe annet hjemmelaget som personen føler at de må pynte med når du er tilstedet:)"

Da hadde jeg kommet til å ledd meg halvt ihjæl hver gang jeg hadde vært der.

Skrevet

Ta en tom smykkeeske og sett i en øyenskrue (med spissen ned).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...