Gå til innhold

Jeg er lei to ting i media

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg lei to ting i media, og det ene er alt dette sexpratet, det andre er den dårlige norske skolen. Jeg blir deprimert og orker ikke lenger å åpne en avis med nye undersøkelser om at Norge er et u-land og penis-land.

Skrevet

Må bare si hva jeg er lei; Lene Aleksandra og Aylar - glamourmodellene...

Skrevet

Jeg er også skikkelig lei de to, men nå vet jeg hva jeg skal gjøre for å få økonomien min til å gå rundt. Skal kjøpe meg silikonpupper og bli glamormodell, jeg også. Det høres skikkelig spennende ut.

Skrevet

De ser jeg ikke noe om i avisene, og leser sjelden Se og Hør

Skrevet

De ser jeg ikke noe om i avisene, og leser sjelden Se og Hør

Hun Aylar har vært på førstesiden av avisene et par ganger nå. Først ble hun voldtatt av familien sin og så hadde hun sex med Robbie Williams mens Lene Alexandra så på...

Skrevet

Hun Aylar har vært på førstesiden av avisene et par ganger nå. Først ble hun voldtatt av familien sin og så hadde hun sex med Robbie Williams mens Lene Alexandra så på...

Jeg og vil spy av de to jentene. Lot være å kjøpe S&H igår i protest da jeg så forsiden.

Skrevet

Blir flau på deres vegne jeg alstå. Uff, uff.

Vet ikke helt om jeg tror på det siste engang......

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...