Gjest bebba Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Nå er jeg lei to ting i media, og det ene er alt dette sexpratet, det andre er den dårlige norske skolen. Jeg blir deprimert og orker ikke lenger å åpne en avis med nye undersøkelser om at Norge er et u-land og penis-land. 0 Siter
Gjest nain Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Må bare si hva jeg er lei; Lene Aleksandra og Aylar - glamourmodellene... 0 Siter
Gjest swix Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Må bare si hva jeg er lei; Lene Aleksandra og Aylar - glamourmodellene... Jeg er også skikkelig lei de to, men nå vet jeg hva jeg skal gjøre for å få økonomien min til å gå rundt. Skal kjøpe meg silikonpupper og bli glamormodell, jeg også. Det høres skikkelig spennende ut. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Må bare si hva jeg er lei; Lene Aleksandra og Aylar - glamourmodellene... De ser jeg ikke noe om i avisene, og leser sjelden Se og Hør 0 Siter
Carina82 Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 De ser jeg ikke noe om i avisene, og leser sjelden Se og Hør Hun Aylar har vært på førstesiden av avisene et par ganger nå. Først ble hun voldtatt av familien sin og så hadde hun sex med Robbie Williams mens Lene Alexandra så på... 0 Siter
Gjest urkk Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Hun Aylar har vært på førstesiden av avisene et par ganger nå. Først ble hun voldtatt av familien sin og så hadde hun sex med Robbie Williams mens Lene Alexandra så på... Jeg og vil spy av de to jentene. Lot være å kjøpe S&H igår i protest da jeg så forsiden. 0 Siter
poke Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Hun Aylar har vært på førstesiden av avisene et par ganger nå. Først ble hun voldtatt av familien sin og så hadde hun sex med Robbie Williams mens Lene Alexandra så på... Blir flau på deres vegne jeg alstå. Uff, uff. Vet ikke helt om jeg tror på det siste engang...... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.