Gå til innhold

MORSOMT!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen betyr deres høyde alt.

Gi blaffen i de som ikke kan aksepetere din høyde. Jeg gjør det og er selvironisk iblant også. Husker at jeg skulle på en date med jente hos henne. Vi skulle åpne en vinflaske og hadde ikke opptrekker. Jeg måtte opp til en annen venninne som hadde fest og spørre etter vinopptrekker. Der satt det også andre fra klassen. Jeg hadde jo ringt på og de lurte på hvorfor jeg ikke bare gikk rett inn siden det var fest inne og åpent. Jeg sa: " Det er jo frekt å bare buse inn slik da. Men ok, jeg skal være ærlig, jeg rakk ikke opp til dørhåndtaket! ". Skal love deg at latteren satt høyt den dagen. Man må ikke bli så høytidlig at man lar seg påvirke av dette men må kunne le det bort.

Skrevet

Jeg pleier å si at vi skal være fornøyd så lenge bena er såpass lang at de når ned til bakken når vi står.

Skrevet

Flott respons, viser at selvtilliten er på plass og så lenge man er selvironisk om oss selv blir det ikke lenger så morsomt for andre å kommentere det;)

Skrevet

Er du dverg?

jeg er 1.62 ja. Om jeg er dverg får du avgjøre.

Skrevet

Det er ikke kun høyden som avgjør om en person er dverg. En person på 1,62 kan godt være dverg (høy dverg), men slett ikke nødvendigvis. Mange kjennetegn må være tilstede.

Skrevet

Det er ikke kun høyden som avgjør om en person er dverg. En person på 1,62 kan godt være dverg (høy dverg), men slett ikke nødvendigvis. Mange kjennetegn må være tilstede.

Vet du hva? Jeg gir blaffen i dette. Jeg er så fornøyd med mitt liv og hvis noen mener at jeg er devrg så får det være slik da. Jeg er kjempeglad for det jeg har.

Gjest bare sprsm.
Skrevet

Nei da, du er ikke dverg :-)

Dverggrensa går ved like under 1,50, gjør den ikke det da?

Jeg synes du er høy nok jeg, ville ikke ha reagert på den høyden om jeg hadde møtt deg på gata!

Gjest bare sprsm.
Skrevet

Det har du forresten sikkert rett i, dverg er jo et syndrom eller noe.

Men jeg tror allikevel at det er noe som kalles dverghøyde, at du har dverghøyde om du er under en viss høyde(under rundt 1,45 eller deromkring!)

Synes det er flott at JMR1980 gir blaffen i om han er litt lav, det spiller da ingen rolle om man ellers er frisk og rask.

Se på mini, han er jo liten og snerten, ingen fare med selvtillitten der i gården.

Dessuten, det er mye mer sjarmerende å være liten og søt, enn lang som en flaggstang.

Forøvrig, alle får være fornøyd med den høyden de har, det finnes langt viktigere ting i livet!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...