Gjest malun Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Altså boka til Stian Barsnes Simonsen, som er en guide for tenåra. Noen som kjenner til den? Er det en OK gave for ei 15 år gammel jente, eller er hun allerede over målgruppa? 0 Siter
laban Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Jeg kjenner den ikke, men min 14-årige datter har gitt klar beskjed om at hun IKKE ønsker seg den. Hun liker bedre skjønnlitteratur hvis hun skal lese om "alvorlige" emner, gjerne i "jeg"-form. Så hvis det hadde vært til henne, ville jeg heller anbefalt denne: http://www.aschehoug.no/litteratur/kat/barnogungdom/romanerognoveller/article.jhtml?articleID=21588&printVersion=true Men det er vanskelig i den alderen. Heldigvis er bøker lette å bytte. 0 Siter
Gjest krepsa Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Datteren min på 14 1/2 år kjøpte seg boka for ca. 1 måned tid siden (første gang hun har kjøpt seg bok selv). Boka ble slukt i løpet av et par dager, og nå tror jeg hun leser den igen. Så jeg vil tro det vil være en super gave til en jente på 15år. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Jeg kjenner den ikke, men min 14-årige datter har gitt klar beskjed om at hun IKKE ønsker seg den. Hun liker bedre skjønnlitteratur hvis hun skal lese om "alvorlige" emner, gjerne i "jeg"-form. Så hvis det hadde vært til henne, ville jeg heller anbefalt denne: http://www.aschehoug.no/litteratur/kat/barnogungdom/romanerognoveller/article.jhtml?articleID=21588&printVersion=true Men det er vanskelig i den alderen. Heldigvis er bøker lette å bytte. Jenta jeg tenker på er ikke glad i å lese skjønnlitteratur, det var derfor jeg tenkte på denne. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Jenta jeg tenker på er ikke glad i å lese skjønnlitteratur, det var derfor jeg tenkte på denne. ...for øvrig en fantastisk formulert setning. 0 Siter
laban Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Jenta jeg tenker på er ikke glad i å lese skjønnlitteratur, det var derfor jeg tenkte på denne. Da kan det godt hende det er en god idé. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.