Gå til innhold

Hvor ble det av...

Gjest prikk prikk prikk

Anbefalte innlegg

Gjest prikk prikk prikk
Skrevet

......rufsetufsa, Ulv i Faarikaal, Kizza og epletre? Noen andre som har forsvunnet?

Gjest javeldå
Skrevet

For ikke å snakke om Pappa Bjørn, han virket så koselig. Kizza var her i går, men de andre.... ??

Skrevet

Ulven og PB har vel takket for seg, men hvor er Rubia? Og nå har Laguna også vært borte svært lenge, men Dorthe har visst "kontroll" på henne.

Skrevet

Ulven og PB har vel takket for seg, men hvor er Rubia? Og nå har Laguna også vært borte svært lenge, men Dorthe har visst "kontroll" på henne.

Rubia driver kanskje og flytter inn hos kjæresten?

Skrevet

Laguna er her, hun har skifta nick.

Skrevet

Rubia driver kanskje og flytter inn hos kjæresten?

Ja, vi burde jo snart få et referat, nyforelsket og yr som hun var ;-)

Skrevet

Å jeg som trodde at jeg ville kjent igjen hennes skrive måte.. Æsj.. Det gjorde jeg da ikke. Men så har jeg vært mest på Foreldre-Småbarn og "vil bli gravid"/"graviditet" i det siste.

Er det lov å røpe hennes nye nick??

Skrevet

Jeg har et forslag, men om det skal være "hemmelig" vil jeg ikke skrive det. Men er det et nick med 2 "navn" ?

Skrevet

Å jeg som trodde at jeg ville kjent igjen hennes skrive måte.. Æsj.. Det gjorde jeg da ikke. Men så har jeg vært mest på Foreldre-Småbarn og "vil bli gravid"/"graviditet" i det siste.

Er det lov å røpe hennes nye nick??

Hun er på gravidforumet.

Jeg tror ikke nick-skiftet er hemmelig.Kanskje hun leser dette, og svarer deg.

Skrevet

For ikke å snakke om Pappa Bjørn, han virket så koselig. Kizza var her i går, men de andre.... ??

Tror Pappa Bjørn har slutta å frekventere DOL. Han skrev et avsluttende innlegg for 1-2 mnd siden.

Håper han kommer tilbake.

Skrevet

Hun er på gravidforumet.

Jeg tror ikke nick-skiftet er hemmelig.Kanskje hun leser dette, og svarer deg.

hm.. DA har jeg nok overhodet ikke oppdaget henne. Dorthe skrev jo en hilsen på meldigner for litt siden om at hun hadde vært på cafè med henne og at hun regner med å være på nett etter jul.

Skrevet

hm.. DA har jeg nok overhodet ikke oppdaget henne. Dorthe skrev jo en hilsen på meldigner for litt siden om at hun hadde vært på cafè med henne og at hun regner med å være på nett etter jul.

Hmmm... kanskje jeg tar _heeelt_ feil, da? Mulig jeg blander sammen..

Vi får se om det dukker opp noen andre svar her, da...

Skrevet

Blander du kanskje med Spirello? som het noe annet før?

Skrevet

Laguna har nettopp født, så hun har sikkert andre ting å gjøre enn å sitte foran pc´n;o)

Skrevet

Blander du kanskje med Spirello? som het noe annet før?

Ja, jeg gjør nok det - beklager...

Skrevet

Ja, jeg gjør nok det - beklager...

Alt i orden :-) For jeg tror ikke jeg har "sett" Laguna her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...