Gjest baremei Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 ...som inn i mitt mørke hus(hybel) kunne stige med tente lys. Forstår ikke hva som skjer. Lampe etter lampe slokner. Først ble kjøkkenet mørklagt(ikke så farlig for der har jeg to lys), så gikk lyset på badet. Der er det stummende mørke nå. Dumme meg har ikke reservelyspærer heller. Så jeg får dusje og stelle meg i stummende mørke i morgen...Gleder meg. 0 Siter
laban Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Bor du nær transformatoren? Det kan være for høy spenning i leiligheten din. Du er sikker på at det bare er pærene, ingen sikring som går? 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Jeg også opplever at når det føst går lyspærer, så kommer det fler samtidig. Har vel med at de har ganske lik levetid, og når en skifter samtidig, så går de samtidig kanskje? LItt rart da, ikke alt lyset er jo like mye i bruk, men... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.