Gå til innhold

Hvordan brukes krølltang?

Anbefalte innlegg

Gjest uten krøller
Skrevet

Jeg har fått min mors gamle krølltang, men har ikke peil på hvordan den brukes i det hele tatt!!

Jeg har langt hår og størrelsen på krølltangen er sånn at jeg helt sikkert kan få fine korketrekkere.

Sto og dillet litt med den i går, og fant ut at når jeg holdt tangen loddrett og surret hår rundt, så ble det korketrekkere, mens når jeg holdt den vannrett og surret hår rundt, så ble det bare helt villt.

Kan noen tipse meg om hvordan jeg får fine korketrekkere? Og hva bør jeg ha i håret? Skum? Eller bør det spryes for hver opprulling?

Håper noen kan sette meg inn i dette. Så ut til at det kunne bli litt fint dette, og har begytnt planlegge nyttårshåret, men da trenger jeg litt hjelp...

Takk på forhånd!

Skrevet

Jeg var hos frisøren og satte opp håret og hun sprayet hver lokk før den ble krøllet. Men hårtoppen var bak, så jeg så ikke hvordan hun gjorde det.

Har for øvrig akkurat kjøpt meg krølltang som jeg ikke har tatt i bruk, så jeg trenger også å lære.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...