Kin1365380231 Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Tenkte nok den overskriften fikk flere til å kikke innom, ja... Neida, problemet mitt handler om noe helt annet: Vi skal til Danmark neste sommer, til vestkysten. Jeg tror ikke jeg orker Danskebåten tur/retur med 3 barn en gang til, så vi vurderer å kjøre fra Oslo via Sverige til Danmark. Imidlertid er jo dette ganske langt, så vi lurer på å legge inn en overnatting. Noen gode tips om et rimelig sted? Eller et sted der det kan være ok for unger med en dags stopp? 0 Siter
Gjest quando Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Det er slik respektløs opptreden som din som trekker nivået på DOL ned. 0 Siter
Gjest Razz-Putin Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Du fortjener ingen svar, hvertfall... 0 Siter
mettewa Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Har ikke noe godt alternativ til overnatting, men det finnes flere alternativ til danskebåten fra Oslo. Fra Gøteborg til Fredrikshaven, hurtigbåten tar bare et par-tre timer. Varberg-Grenå, tar heller ikke mange timene. Og ellers går det ganske fort å kjøre, vi brukte litt ovewr fire timer fre Fredrikstad til København. 0 Siter
laban Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Ta hurtigbåten fra Göteborg slik mettewa foreslår. http://www.stenaline.no Overnatt der og ta en tur på Liseberg dersom det passer. 0 Siter
Gjest Lionesse Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Det er slik respektløs opptreden som din som trekker nivået på DOL ned. Skuffet...? :-)) Jeg synes det var ganske artig måte å få oppmerksomhet på jeg. Jeg kan anbefale Lalandia, en times kjøring sør for København. En liten omvei, men et flott opplevelsessenter for ungene. Badeland og mye annet å koble av med. 0 Siter
Gjest Floks Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Du fortjener ingen svar, hvertfall... Hvor er deres humoristiske sans ? 0 Siter
Gjest Razz-Putin Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Hvor er deres humoristiske sans ? "Deres" skives med stor D i dette tilfellet. 0 Siter
serendipity Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Æsj.. du rappet trikset til Babette (tror jeg det var) og så går jeg 5 på igjen!!! 0 Siter
Gjest ...store pupper Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Ta hurtigbåten fra Göteborg slik mettewa foreslår. http://www.stenaline.no Overnatt der og ta en tur på Liseberg dersom det passer. Så må det jo sjekkes om de har gode senger som gir støtte til en sliten rygg som bærer på... 0 Siter
Gjest en reisende Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Jeg overnattet på ungdomsherberget i Gøteborg en gang. Det var helt ok og veldig rimelig, og så hadde de familierom. Så kan dere jo ta turen innom Liseberg fornøyelsespark hvis dere vil. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.