Gå til innhold

Til Danmark med barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte nok den overskriften fikk flere til å kikke innom, ja...

Neida, problemet mitt handler om noe helt annet:

Vi skal til Danmark neste sommer, til vestkysten. Jeg tror ikke jeg orker Danskebåten tur/retur med 3 barn en gang til, så vi vurderer å kjøre fra Oslo via Sverige til Danmark.

Imidlertid er jo dette ganske langt, så vi lurer på å legge inn en overnatting. Noen gode tips om et rimelig sted? Eller et sted der det kan være ok for unger med en dags stopp?

Skrevet

Det er slik respektløs opptreden som din som trekker nivået på DOL ned.

Skrevet

Har ikke noe godt alternativ til overnatting, men det finnes flere alternativ til danskebåten fra Oslo.

Fra Gøteborg til Fredrikshaven, hurtigbåten tar bare et par-tre timer.

Varberg-Grenå, tar heller ikke mange timene.

Og ellers går det ganske fort å kjøre, vi brukte litt ovewr fire timer fre Fredrikstad til København.

Gjest Lionesse
Skrevet

Det er slik respektløs opptreden som din som trekker nivået på DOL ned.

Skuffet...? :-))

Jeg synes det var ganske artig måte å få oppmerksomhet på jeg.

Jeg kan anbefale Lalandia, en times kjøring sør for København. En liten omvei, men et flott opplevelsessenter for ungene. Badeland og mye annet å koble av med.

Skrevet

Du fortjener ingen svar, hvertfall...

Hvor er deres humoristiske sans ?

Gjest Razz-Putin
Skrevet

Hvor er deres humoristiske sans ?

"Deres" skives med stor D i dette tilfellet.

Skrevet

Æsj.. du rappet trikset til Babette (tror jeg det var) og så går jeg 5 på igjen!!!

Gjest ...store pupper
Skrevet

Ta hurtigbåten fra Göteborg slik mettewa foreslår.

http://www.stenaline.no

Overnatt der og ta en tur på Liseberg dersom det passer.

Så må det jo sjekkes om de har gode senger som gir støtte til en sliten rygg som bærer på...

Gjest en reisende
Skrevet

Jeg overnattet på ungdomsherberget i Gøteborg en gang. Det var helt ok og veldig rimelig, og så hadde de familierom. Så kan dere jo ta turen innom Liseberg fornøyelsespark hvis dere vil.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...