Tvillingmamma Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Spesielt det trenger vi. Leter fortsatt forgjeves etter kjelen fra Mesterkokken. I dag fikk vi reklame fra Jernia. Der har de en Party kjele fra Høyang på 3,5 l m Titanbelegg. Dette må vel være en god grøtkjele? Kan kanskje tenke meg en større, men uansett må vel Titanbelegg være bra, så slipper vi alt som brenner seg fast av melkeprodukter. 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 aluminiums kjeler er supert for melkeprodukter! 0 Siter
Gjest josefine 1 Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Jeg har Titan kjeler, er kjempefornøyd. Det eneste er at produktet er ikke så sterkt som de reklamerte med med en gang de kom. Har byttet flere av kjelene mine. Aluminiumskjelene er ikke noe syns jeg, melkeproduktene svir seg så fort i bunnen. 0 Siter
Tvillingmamma Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Skrevet 15. desember 2004 Jeg har Titan kjeler, er kjempefornøyd. Det eneste er at produktet er ikke så sterkt som de reklamerte med med en gang de kom. Har byttet flere av kjelene mine. Aluminiumskjelene er ikke noe syns jeg, melkeproduktene svir seg så fort i bunnen. Det er min erfaring også. Alu kjeler har vi i bøtter og spann Trenger en god kjele, spesielt til rømmegrøt og div. Derfor vil jeg gjerne ha Mesterkokken som svigermor har. Den _vet_ jeg er super. 0 Siter
Tvillingmamma Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Skrevet 15. desember 2004 aluminiums kjeler er supert for melkeprodukter! Synes melkeprodukter brenner seg i disse kjelene jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.