Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Av og til skriver jeg innlegg, og så trykker jeg på 'Esc' for å få noe av reklamen tilå holde seg i ro. Ja da forsvinner alt jeg har skrevet - og det glemmer jeg fra gang til gang, for jeg har auto-trykk på jeg-hater-reklame-som-beveger-seg-fingern. Det fins vel ingen måte å få innlegget tilbake igjen med en gang jeg har trykket escape?? :| 0 Siter
citoyen Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Jeg vet ikke noe direkte svar på spørsmålet ditt, men jeg løser problemet med urolig reklame ved å bruke Opera med gif-animasjon og plugins avslått. Eventuelt kan du bruke Firefox med AdBlock. Det jeg gjør stadig vekk er å forvirre hurtigtastene mellom Emacs og Opera. I Emacs er Ctrl-W "klipp ut", i Opera (og de fleste andre applikasjoner, i alle fall på Linux) er Ctrl-W "lukk vinduet". Så jeg markerer et område, trykker Ctrl-W, og vips så er siden borte og jeg skjønner ikke helt hvor den ble av... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.