Gå til innhold

Grr## - skrevet innlegg, og så --

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)

Anbefalte innlegg

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Av og til skriver jeg innlegg, og så trykker jeg på 'Esc' for å få noe av reklamen tilå holde seg i ro. Ja da forsvinner alt jeg har skrevet - og det glemmer jeg fra gang til gang, for jeg har auto-trykk på jeg-hater-reklame-som-beveger-seg-fingern.

Det fins vel ingen måte å få innlegget tilbake igjen med en gang jeg har trykket escape??

:|

Skrevet

Jeg vet ikke noe direkte svar på spørsmålet ditt, men jeg løser problemet med urolig reklame ved å bruke Opera med gif-animasjon og plugins avslått. Eventuelt kan du bruke Firefox med AdBlock.

Det jeg gjør stadig vekk er å forvirre hurtigtastene mellom Emacs og Opera. I Emacs er Ctrl-W "klipp ut", i Opera (og de fleste andre applikasjoner, i alle fall på Linux) er Ctrl-W "lukk vinduet". Så jeg markerer et område, trykker Ctrl-W, og vips så er siden borte og jeg skjønner ikke helt hvor den ble av...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...