Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg trenger en bh jeg kan bruke til en topp med "boxerrygg" men har spørt hos h&m og lindex og alt dem har er bh man kan bruke til stroppløse topper men da vil jo krysset havne i nakken, eller?

Skrevet

Er det kryss bak på ryggen til toppen din? De har flere sånne bh-er på Lindex. Gå å spør igjen. De har til og med en multi-funksjonal-bh, som kan brukes til alle slags topper, til og med topper med utringing bak... Det eneste de ikke har er sånn "gjennomsiktig-plastikk-gummi" bak på ryggen, istedenfor vanlig bh. Men sånt er ubehagelig uansett..

Skrevet

Mange sports-bh-er har bokserrygg. Jeg har en i sort i Triumph som ikke ser så veldig "treningstøy" ut.

Egne undertøysforretninger har ofte større utvalg enn kjedebutikkene (hvis du bor et sted med flere valg).

Det burde ikke være vanskelig å finne det du er ute etter.

ta med deg toppen når du skal prøve i butikken.

Skrevet

Jeg aner ikke hva boxerrygg er, men mine bh-er som går i kryss bak havner ikke krysset oppi nakken, men midt mellom skulderbladene.

Skrevet

Jeg aner ikke hva boxerrygg er, men mine bh-er som går i kryss bak havner ikke krysset oppi nakken, men midt mellom skulderbladene.

Selv om det er vanlige BHstropper som du bare krysser selv? Altså BHer som kan brukes stroppløse?

Skrevet

Selv om det er vanlige BHstropper som du bare krysser selv? Altså BHer som kan brukes stroppløse?

Ja, de jeg har hatt som jeg har brukt krysset har vært med løse stropper som jeg kan ha vanlig eller ta helt av, eller feste bare en stropp foran og ha rundt halsen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...