Gå til innhold

Aylar Lie og Lene Alexandra Øien.... tragisk!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor skal man begynne?

Dette må være de to mest patetiske D-kjendisene Norge har sett på lenge. Var det sånn i gamledager også?

Gjest ellers takk....
Skrevet

Blir kvalm bare ved tanken på de to. "Dårlig selvtillit-vi ha oppmerksomhet" kalles det.

Ellers så kjeder de bare rævva av seg...

Skrevet

He he.. Tror ikke det var mange i Norges land som "gikk på historien deres" .. Med unntak av Se og Hør selvfølgelig.

Skrevet

Hvis den historien med Robbie Williams er rent oppspinn, håper jeg saken får konsekvenser for løgnerne.

Men det er nok ikke første gang at noen juger på seg sex med superkjendiser.

Skrevet

He he.. Tror ikke det var mange i Norges land som "gikk på historien deres" .. Med unntak av Se og Hør selvfølgelig.

Tviler på at Se & hør gikk på den heller, men det selger og da trykker de.

Skrevet

Blir kvalm bare ved tanken på de to. "Dårlig selvtillit-vi ha oppmerksomhet" kalles det.

Ellers så kjeder de bare rævva av seg...

Men hvor mange andre måter kunne de ikke fått bekreftelse på enn ved å drite seg ut så sinnsykt? Får sånn der ekle lolita-vibber fra de der to.

Skrevet

Tviler på at Se & hør gikk på den heller, men det selger og da trykker de.

Eller det ja :-)

Skrevet

Spørsmålet jeg sitter igjen med, er: Er det lett eller vanskelig å komme i buksene på Robbie Williams?

Gjest Cronblom
Skrevet

Troverdigheten blir så som så når de tydeligvis har hoppet over research'en.

Hvis de hadde gjort den jobben i forkant, så hadde de visst at RW er homofil, og kun har sex med gutter.

Skrevet

Vanskelig å uttale seg om de er verst i D-kjendisklassen. For det begynner å bli en del patetiske skapninger å velge i.

Skrevet

Men hvor mange andre måter kunne de ikke fått bekreftelse på enn ved å drite seg ut så sinnsykt? Får sånn der ekle lolita-vibber fra de der to.

Jeg har for lengst fått dem helt opp i halsen.

Jeg fatter ikke at det er mulig å gjøre seg selv så mange bjørnetjenester og på så kort tid klare å fremstille seg som så "dum og deilig" som dette.

Og her mener jeg ikke "deilig" i positiv forstand. Hadde jeg tilfeldigvis møtt noen av disse på byen, så hadde jeg skydd dem som pesten.

Aylar tror jeg må være en av de svært få personer jeg ikke finnet ETT ENESTE positivt trekk ved....

Når det gjelder Lene så har jeg ikke fått med meg nok til å kunne gi henne en like dårlig karakteristikk, men det er mye mulig hun er like ille.

Rett og slett kvalmende å se hva de klarer å få seg til å si og lyve om, og samtidig være med på.

Bare så synd at dette er typisk ukebladstoff (og stoff for tabloidpressen), så vi må nok finne oss i å få høre mer om disse fremover.

Bare så synd at det skal være så vanskelig å la være å lese det som faktisk står om dem. Men jeg klarer ikke å la være:-)

Gjest calender
Skrevet

Troverdigheten blir så som så når de tydeligvis har hoppet over research'en.

Hvis de hadde gjort den jobben i forkant, så hadde de visst at RW er homofil, og kun har sex med gutter.

Javel? Og du har snakket med han?

Skrevet

Spørsmålet jeg sitter igjen med, er: Er det lett eller vanskelig å komme i buksene på Robbie Williams?

He he... Hadde jeg vært single så hadde jeg gitt f... i om han var lett på tråden eller ei ;-)

Men det finnes sikkert værre utfordringer her i livet enn å komme i buksene hans vil jeg tro ;-)

Gjest Cronblom
Skrevet

Javel? Og du har snakket med han?

Det er mange menn jeg IKKE har snakket med, som jeg VET kun har sex med gutter.

Vet du ikke om NOEN menn, som du IKKE har snakket med, som har sex med kun menn? Har du snakket med alle menn du vet om som har den legningen, om deres sexpartnere?

Jeg skjønner ikke hvorfor noen blir så forbannet over spesielt Robbie's seksuelle legning? Den bør da være alment kjent nå, og han blir ikke noen dårligere artist for det.

Gjest calender
Skrevet

Det er mange menn jeg IKKE har snakket med, som jeg VET kun har sex med gutter.

Vet du ikke om NOEN menn, som du IKKE har snakket med, som har sex med kun menn? Har du snakket med alle menn du vet om som har den legningen, om deres sexpartnere?

Jeg skjønner ikke hvorfor noen blir så forbannet over spesielt Robbie's seksuelle legning? Den bør da være alment kjent nå, og han blir ikke noen dårligere artist for det.

Jeg bryr meg ikke om hans legning egentlig, syns han synger bra uansett, men jeg spurte det jeg spurte fordi noen tror på alt som står i mediene, selv om det står at han selv skal ha sagt det, MEN så lenge DU ikke har sett en intervju av han, der han SELV sier, "jeg er homse", så kan ikke du hevde at han er det heller...sånne ting blir ikke "laget", mens media er bare der for å selge.

Skrevet

He he... Hadde jeg vært single så hadde jeg gitt f... i om han var lett på tråden eller ei ;-)

Men det finnes sikkert værre utfordringer her i livet enn å komme i buksene hans vil jeg tro ;-)

Spørsmålet er rent hypotetisk. Jeg tenner ikke på ham, synes han blir for femi og for mye bajas. Men det interessante er hvorvidt han virkelig er sånn som han blir framstilt og forsåvidt også framstiller seg selv. Det er langt fra sikkert.

Gjest Cronblom
Skrevet

Jeg bryr meg ikke om hans legning egentlig, syns han synger bra uansett, men jeg spurte det jeg spurte fordi noen tror på alt som står i mediene, selv om det står at han selv skal ha sagt det, MEN så lenge DU ikke har sett en intervju av han, der han SELV sier, "jeg er homse", så kan ikke du hevde at han er det heller...sånne ting blir ikke "laget", mens media er bare der for å selge.

Uten at jeg skal gå inn på årsaken, så har jeg ganske god kjennskap til hans legning.

Robbie og hans PR-makere, har valgt å holde hans "innoffisielle" legning skjult for media, de er visst så dumme at de tror at det påvirker populartiteten.

Til gjengjeld har de valgt et media-strategi, der de overkompenserer, med en "hetero-image", som både han sjøl og PR-folkene så desperat kommuniserer utad.

Robbie bor nå i Los Angeles med sin guttekjæreste. Det at han flyttet dit, var nettopp motivert ut fra en større mulighet til å gjemme bort legningen sin.

Idiotisk strategi, spør du meg.

Skrevet

Uten at jeg skal gå inn på årsaken, så har jeg ganske god kjennskap til hans legning.

Robbie og hans PR-makere, har valgt å holde hans "innoffisielle" legning skjult for media, de er visst så dumme at de tror at det påvirker populartiteten.

Til gjengjeld har de valgt et media-strategi, der de overkompenserer, med en "hetero-image", som både han sjøl og PR-folkene så desperat kommuniserer utad.

Robbie bor nå i Los Angeles med sin guttekjæreste. Det at han flyttet dit, var nettopp motivert ut fra en større mulighet til å gjemme bort legningen sin.

Idiotisk strategi, spør du meg.

Hvis dette stemmer, synes jeg ikke det er dumt å tro at populariteten hans vil dale hvis sannheten kommer fram. Han eksponerer seg jo voldsomt som "dameforfører". Jentene gidder vel ikke å hyle hvis de får vite at han er homofil. Men han kan jo få mange nye fans!

Gjest Cronblom
Skrevet

Hvis dette stemmer, synes jeg ikke det er dumt å tro at populariteten hans vil dale hvis sannheten kommer fram. Han eksponerer seg jo voldsomt som "dameforfører". Jentene gidder vel ikke å hyle hvis de får vite at han er homofil. Men han kan jo få mange nye fans!

Han er jo en kjempbra artist uansett, med veldig fengende musikk, så jeg har litt vanskelig for å tro at populariteten skulle bli noe særlig dårligere pga hans legning.

Det er vel ingen av jentefansen som har noen forhåpninger om at de skal få han, uansett?

Jeg tror både han og PR-folkene hans har forregnet seg litt med denne voldsomme "jentegærn-imagen". Det er så gjennomført kunstig og overdrevet, at det faktisk har medvirket til å gjøre han mindre troverdig som hetero.

Skrevet

Han er jo en kjempbra artist uansett, med veldig fengende musikk, så jeg har litt vanskelig for å tro at populariteten skulle bli noe særlig dårligere pga hans legning.

Det er vel ingen av jentefansen som har noen forhåpninger om at de skal få han, uansett?

Jeg tror både han og PR-folkene hans har forregnet seg litt med denne voldsomme "jentegærn-imagen". Det er så gjennomført kunstig og overdrevet, at det faktisk har medvirket til å gjøre han mindre troverdig som hetero.

Ikke p.g.a. legningen, men p.g.a. at imaget hans da har vært fake. Folk liker ikke å bli holdt for narr.

Nei, jentene tror neppe i fullt alvor at de ville fått ham uansett. Men drømmen er nok der. Og den drømmen spiller både han og mange andre artister på. Blir den drømmen borte, blir store deler av appellen hans borte.

For øvrig er jeg helt enig i det du skriver i siste avsnitt. Han overdriver kolossalt. Imaget virker påklistret og dermed ikke troverdig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...