Gå til innhold

Aylar Lie og Lene Alexandra Øien.... tragisk!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ikke uttale meg om gamledager, det er jeg heldigvis for ung til...men de er hyper tragiske. Og et fryktelig dårlig forbilde for jenter. Dum og deilig....eller forresten; bare dum og dum og dum..

Skrevet

Troverdigheten blir så som så når de tydeligvis har hoppet over research'en.

Hvis de hadde gjort den jobben i forkant, så hadde de visst at RW er homofil, og kun har sex med gutter.

Tror det er større sjans for at han er homo men fornekter det og dermed har et stort "forbruk" av jenter.

Skrevet

Jo, de er temmelig patetiske. Men hva gjør ikke enkelte for å få oppmerksomhet. Nei, det var ikke slik i gamle dager ;-)

Gjest Cronblom
Skrevet

Tror det er større sjans for at han er homo men fornekter det og dermed har et stort "forbruk" av jenter.

Hvis du hadde hatt rett, og Robbie Williams "presser seg" til heterosex med flest mulig jenter, for å oppfylle det kunstige image'et, så hadde vi nok hatt drøssevis av damehistorier i bladene, og drøssevis av "Aylar'er" rundt omkring i Europa som hadde "stått fram" med sine erfaringer.

Det har vi IKKE sett, og årsaken er rett og slett at han IKKE har sex med jenter.

De reelle jentehistoriene, og de tilfeldige kjærestene, glimrer rett og slett med sitt fravær. Det finnes overhodet ingen sammenheng mellom liv og lære når det gjelder Robbie.

Skrevet

Hvis du hadde hatt rett, og Robbie Williams "presser seg" til heterosex med flest mulig jenter, for å oppfylle det kunstige image'et, så hadde vi nok hatt drøssevis av damehistorier i bladene, og drøssevis av "Aylar'er" rundt omkring i Europa som hadde "stått fram" med sine erfaringer.

Det har vi IKKE sett, og årsaken er rett og slett at han IKKE har sex med jenter.

De reelle jentehistoriene, og de tilfeldige kjærestene, glimrer rett og slett med sitt fravær. Det finnes overhodet ingen sammenheng mellom liv og lære når det gjelder Robbie.

Da har du ikke fått med deg mye. Er visst mange som har stått frem med slike historier.

Dessuten mener jeg ikke at han presser seg til det for å holde på noe image.

Jeg mener han ubevisst presser seg til det fordi han ikke vil innse at han er homofil, dersom dette skulle være tilfelle :)

Skrevet

Da har du ikke fått med deg mye. Er visst mange som har stått frem med slike historier.

Jeg mener han ubevisst presser seg til det fordi han ikke vil innse at han er homofil, dersom dette skulle være tilfelle :)

Var han ikke sammen med en av eksene til Rod Stewart en liten stund? Rachel, husker ikke etternavnet.

Det uvanlige med den historien var at han uttalte i pressen at hun var dårlig i senga. (Slikt sier ikke en gentlemann, Robbie!). Som om han ville komme henne i forkjøpet, tenkte jeg, i fall hun gikk ut og sa det samme om ham. Men det tror jeg ikke at hun gjorde.

Men vi vet jo ikke om han virkelig har sagt det, da. Det skrives så mye.

En ting er iallfall sikkert: Aylar og Lene er ikke mye deilige.

Gjest Cronblom
Skrevet

Såpass kan jeg om hvordan homofili fungerer, at det er vanskelig å gjennomføre sex med en partner av det motsatte kjønn.

En paralell:

Som mann, så ville jeg aldri noensinne klare å ha sex med en annen mann.

Forøvrig er det faktisk svært tynt med jentehistorier rundt RW.

Han har dessuten for seg selv og sine aller nærmeste forlengst innsett at han er homofil.

Skrevet

Såpass kan jeg om hvordan homofili fungerer, at det er vanskelig å gjennomføre sex med en partner av det motsatte kjønn.

En paralell:

Som mann, så ville jeg aldri noensinne klare å ha sex med en annen mann.

Forøvrig er det faktisk svært tynt med jentehistorier rundt RW.

Han har dessuten for seg selv og sine aller nærmeste forlengst innsett at han er homofil.

Du har ikke peiling.

Det er ganske vanlig for homofile-in-denial at de brenner rundt som bare det.

Skrevet

He he.. Tror ikke det var mange i Norges land som "gikk på historien deres" .. Med unntak av Se og Hør selvfølgelig.

Er ikke sikkert Se&Hør gikk på heller, men en slik reportasje selger sikkert blader..

Sånn sett gjør de hverandre en tjeneste.

Merkelig bransje det der.

Skrevet

Er ikke sikkert Se&Hør gikk på heller, men en slik reportasje selger sikkert blader..

Sånn sett gjør de hverandre en tjeneste.

Merkelig bransje det der.

Ja, eller det... :-)

Gjest Cronblom
Skrevet

Du har ikke peiling.

Det er ganske vanlig for homofile-in-denial at de brenner rundt som bare det.

Man skulle jo tro at du bare kødder, for SÅ lite peiling er det nesten ikke mulig å ha.

Vil gjerne at du tar fram link til en artikkel der det fremgår at RW i virkeligheten har hatt seg med en kvinne. Da skal du nok få slite litt...

Å la det være klart, for rene homofile er sex med det motsatte kjønn, bare ekkelt, slik det er for oss hetero å ha sex med noen av samme kjønn.

Skal bli spennende å se om du kommer med et motsvar hvor normal og logisk tenkning er tilstede...

Skrevet

Troverdigheten blir så som så når de tydeligvis har hoppet over research'en.

Hvis de hadde gjort den jobben i forkant, så hadde de visst at RW er homofil, og kun har sex med gutter.

Alt tyder på at Robbie er hetero. Derimot er det typisk homsekretser å oute i hytt og pine uten grunnlag for å få blest om "saken".

Skrevet

Mer tragisk er VG, Dagbladet og TV2 som gir Aylar denne oppmerksomheten.

Gjest Cronblom
Skrevet

Alt tyder på at Robbie er hetero. Derimot er det typisk homsekretser å oute i hytt og pine uten grunnlag for å få blest om "saken".

Det at "alt" tyder på at han er hetero, som du sier, betyr at PR-folkene og han sjøl, har lykkes veldig bra med den desperate overeksponeringen av en heterolegning. Dyktig gjort, og ukritiske fans lar seg lure. Du er visst en av de.

Skrevet

Det at "alt" tyder på at han er hetero, som du sier, betyr at PR-folkene og han sjøl, har lykkes veldig bra med den desperate overeksponeringen av en heterolegning. Dyktig gjort, og ukritiske fans lar seg lure. Du er visst en av de.

Pøh.

Skrevet

Man skulle jo tro at du bare kødder, for SÅ lite peiling er det nesten ikke mulig å ha.

Vil gjerne at du tar fram link til en artikkel der det fremgår at RW i virkeligheten har hatt seg med en kvinne. Da skal du nok få slite litt...

Å la det være klart, for rene homofile er sex med det motsatte kjønn, bare ekkelt, slik det er for oss hetero å ha sex med noen av samme kjønn.

Skal bli spennende å se om du kommer med et motsvar hvor normal og logisk tenkning er tilstede...

Jeg har ingen link, og vet selvsagt ikke med sikkerhet at de "hadde seg", men som jeg nevnte i går skrev bladene at han for noen få år siden var sammen med høye, blonde Rachel som en gang var gift med Rod Stewart.

Uansett: Dette beviser ikke at han er hetero. Og jeg er ikke så sikker på det du hevder om at homofile menn ikke vil klare å ha sex med kvinner. Mange homofile har vært gift og har barn. Dette tyder på at de i det minste har klart å gjennomføre noen samleier.

Du må ta i betraktning at nesten all påvirkning vi får i oppveksten "oppdrar" oss til å bli heterofile. På samme måte som vi påvirkes til å mene at homofili er ekkelt.

For øvrig tror jeg også at Robbie er homo. Men han kan altså godt ha hatt sine damehistorier for det.

Skrevet

Jeg mente det var viden kjent at mennesker som ikke vil innrømme ovenfor seg selv at de er homo, vil prøve å takle dette ved å spille ekstra på "sjarmør/forfører/rundbrenner"-greiene.

Reaksjonsdannelse kalles det.

Men sånn helt egentlig så får vi håpe du har rett, da har han jo i det minste kommet et stykke på veien.

For å kommentere den første delen av ditt innlegg: Robbie er vel en av dem det har versert flest damehistorier om. Og de er vel ikke blitt noe mer eller mindre bekreftet enn andre kjendisers damehistorier.

Gjest Cronblom
Skrevet

Jeg mente det var viden kjent at mennesker som ikke vil innrømme ovenfor seg selv at de er homo, vil prøve å takle dette ved å spille ekstra på "sjarmør/forfører/rundbrenner"-greiene.

Reaksjonsdannelse kalles det.

Men sånn helt egentlig så får vi håpe du har rett, da har han jo i det minste kommet et stykke på veien.

For å kommentere den første delen av ditt innlegg: Robbie er vel en av dem det har versert flest damehistorier om. Og de er vel ikke blitt noe mer eller mindre bekreftet enn andre kjendisers damehistorier.

Dette var et bra svar;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...