Gå til innhold

Hvor mye har dere i studielån?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Godt å høre at noen har like mye eller mer enn meg. :) Vet du om det blir omgjort til stipend etter at studiene er avsluttet? Trodde det ble omgjort underveis jeg. Kanskje jeg ikke har så fryktelig mye i gjeld likevel

det blir vel omgjort underveis tror jeg, ganske sikker på det ja :)

Skrevet

Ble du overrasket over studielånets størrelse?

Du må da ha registrert at det har steget over tid?

For øvrig har jeg 120.000 igjen av studielånet. Lånet var på nesten nøyaktig 250.000 da jeg avsluttet studiene i juni 95.

Gjest gjeldsslave
Skrevet

Ble du overrasket over studielånets størrelse?

Du må da ha registrert at det har steget over tid?

For øvrig har jeg 120.000 igjen av studielånet. Lånet var på nesten nøyaktig 250.000 da jeg avsluttet studiene i juni 95.

ble overraska ja :(

for et halvt år siden så var lånet på 127000 kroner. Hvordan det har blitt 200000 skjønner jeg ikke.

Skrevet

ble overraska ja :(

for et halvt år siden så var lånet på 127000 kroner. Hvordan det har blitt 200000 skjønner jeg ikke.

Kjære deg! Du må da sjekke papirer/opplysninger fra Lånekassa!

Hvor mye i lån pr. semester, hvor mye omgjort til stipend etter avlagt eksamen etc.

Og først og fremst må du legge merke til forholdet mellom lånets størrelse nå vs. etter forrige semester og sammenlikne med hvor mye du har fått utbetalt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...