Gå til innhold

Hvordan finne ut mest mulig om en person?

Anbefalte innlegg

Gjest detective
Skrevet

Jeg er ineterssert i en fyr. Vet svært lite om ham. Bor i en annen by og finner heller ingen info på nett.

noen som vet lure søkemotorer eller lure ord å søke på i fht å finne ut noe om en person?

Skrevet

Søke på navnet i google. Søke i telefonkatalogen.no. Kanskje du fnner adresse, mailadresse, jobbtlf og kan ifnne arbiedsplass. bt.no/skatt eller søke i Brønnøysundregistre om han er med i noe.

Hva ønsker du å finne ut?

Gjest detective
Skrevet

Søke på navnet i google. Søke i telefonkatalogen.no. Kanskje du fnner adresse, mailadresse, jobbtlf og kan ifnne arbiedsplass. bt.no/skatt eller søke i Brønnøysundregistre om han er med i noe.

Hva ønsker du å finne ut?

Vil så gjerne vite litt om hvor han jobber og hvor han vanker...evt mailadresse.

har funnet bostedsadresse og tlfnr..men må ha litt mer research ;-)

Skrevet

Vil så gjerne vite litt om hvor han jobber og hvor han vanker...evt mailadresse.

Du så ikke noe mer i telefonkatalogen.no? Og ikke noen treff på google?alltheweb?

Gjest forfulgt.....
Skrevet

Hei, hvis du har tlf. nr. evnt. mobil nummer - hva med å sende han en SMS hvor du gir deg selv til kjenne og sier at du er interessert? Så kan jo resten av informasjonen komme etterhvert hvis dere treffes.

Jeg har selv blitt "forfulgt" noen uker nå av en fyr som påstår han er interessert i meg 8via sms fra uregistrert kontantkort) og har tydeligvis fulgt etter meg, snakket om meg med folk osv. Han gir seg ikke til kjenne. Dette er IKKE positivt. Jeg aner ikke om han vil meg godt eller ondt, men en ting er sikkert - hvis han noen gang gir seg til kjenne og ønsker å bli kjent vil han få blankt NEI!

Er man interessert og vet tlf.nr., ja så ring h*n da vel!

Skrevet

Ja, enn når du treffer han da? Tror du ikke han får litt panikk hvis han finner ut at du har vært detektiv?

Skrevet

Du kan se om avisen(e) som kommer ut i hans by har nettutgave. Kanskje du finner noe der.

Skrevet

Tja hvorfor i allverden leke detektiv når du bare kan spørre han selv. Det er den eneste måten å bli kjent med denne person på. Om jeg forstår deg rett vet du allerede litt om hvem denne personen er. Vedkommede blir neppe glad om det blir oppdaget at du er en nyskjerrig person som vil grafse i andres liv. Dessuten er opplysninger om personer på nett svært ofte feil: Gud hjelpe meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...