ludda Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 er en jente på 18 år som lurer på om noen har noen lure ting jeg kan ønske meg i julegave hos foreldrene mine,kan godt være mange småe gaver.samla kan det koste en 1000 kroner.er ikke glad i alkoholvarer.og ikke så glad i gavekort.men takker på forhånd for svar.har mye husting.men dokker kan no bare sei nåkka ting dokker syns e veldig lurt og ha hjemme. 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Gensere, satengpysj, eller en i flanell hvis du er frysepinn, duntøfler, pelspledd, hudpleieprodukter, bøker, CD'er, nye joggesko, tursko, lekre støvletter, ytterjakke, teaterbillett, gavekort på SPA/hudpleie/aromamassasje, klippekort på treningsstudio, treningstøy, veske, lommebok, hansker, vanter, skjerf, lue, marsipangris, DVD'er. Feks. 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Vannkoker. Skotørker. Sminke. Parfyme. Titan-stekepanne. Dampkoker. Bilde/kunst. 0 Siter
Tvillingmamma Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Gensere, satengpysj, eller en i flanell hvis du er frysepinn, duntøfler, pelspledd, hudpleieprodukter, bøker, CD'er, nye joggesko, tursko, lekre støvletter, ytterjakke, teaterbillett, gavekort på SPA/hudpleie/aromamassasje, klippekort på treningsstudio, treningstøy, veske, lommebok, hansker, vanter, skjerf, lue, marsipangris, DVD'er. Feks. Jeg sier "Ja, takk", jeg hvertfall.... *hehehe* 0 Siter
citoyen Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Hvis du har såpass med materielle goder at du ikke kommer på noe å ønske deg selv, så foreslår jeg at du ønsker deg en gave til et eller annet veldedig formål du brenner for - f.eks SOS barnebyer, Kirkens Bymisjon, Dyrebeskyttelsen, eller noe annet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.