Gå til innhold

Er han interessert?

Gjest Livet er et ork innimellom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på date for 2-3 uker siden med en mann jeg har mailet lenge med og snakket mye med på tlf. Han har beholdt kontakten via mail, men aldri ringt meg siden. Han har ikke nevnt noe om å treffes igjen, og det er ikke aktuelt før jul. Noe vi vet begge to. Han skriver lange mailer og skriver alltid klem under. Vi diskuterer mye og forteller stort og smått fra hverdagen. Jeg venter på initiativ fra han og vil ikke virke for ivrig, men hva skal jeg tro. Har aldri vært borti noe lignende før, enten er menn interessertog sier det, eller de kutter kontakten. Han gjør ingen av delene.

Skrevet

Send en sms, enten svarer han eller så svarer han ikke.

Han svarer, og så ikke mer. Har akkurat fått en mail, og jeg har svart. And that's it.

Skrevet

Han svarer, og så ikke mer. Har akkurat fått en mail, og jeg har svart. And that's it.

Da vil jeg anta at han ikke er interessert dessverre :o(

Gjest livet er et ork innimellom
Skrevet

Da vil jeg anta at han ikke er interessert dessverre :o(

Jeg er redd for det, men så skriver han en riktig god klem under mailen og da begynner jeg å lure igjen. Hvorfor mailer han hele tiden hvis han ikke vil noen ting?

Skrevet

Jeg er redd for det, men så skriver han en riktig god klem under mailen og da begynner jeg å lure igjen. Hvorfor mailer han hele tiden hvis han ikke vil noen ting?

Kanskje han rett og slett bare vil ha/liker deg som en venn? :)

Skrevet

Prøv å ikke svare med en gang. La det gå noen dager, da vil han evt jage litt på...

Foreløpig høres det ut som om han har et venninnebehov.

Skrevet

Det kan jo hende han er redd da. Det er faktisk ikke alle mannebein som er like tøffe til å sjekke. Du får bare skrive flere mail og se om du får ham på gli

Skrevet

Det kan jo hende han er redd da. Det er faktisk ikke alle mannebein som er like tøffe til å sjekke. Du får bare skrive flere mail og se om du får ham på gli

Han ringte meg i kveld, siden han skal reise i helgen. Ville bare si riktig god jul osv. Sa ingenting om fortsettelse, men virket litt forlegen. Jeg venter til i januar så lurer jeg på om jeg skal invitere ham på middag eller et eller annet. Vi snakket lenge sammen om det ene og det andre. Han sa ikke mailes eller ringes eller noen ting. Ikke jeg heller. Herlighet hva gjør jeg med en slik mann. Hjelp meg med råd alle sammen. Blir det feil å invitere han på middag. Skal jeg ha mange andre venner, og kanskje hele slekta, eller bare romantisk middag for oss to? Foreslå en kopp kaffe, men han har spandert øl og kaffe på meg så da blir det for dumt. Nei det skal ikke være lett det her.

Skrevet

Han ringte meg i kveld, siden han skal reise i helgen. Ville bare si riktig god jul osv. Sa ingenting om fortsettelse, men virket litt forlegen. Jeg venter til i januar så lurer jeg på om jeg skal invitere ham på middag eller et eller annet. Vi snakket lenge sammen om det ene og det andre. Han sa ikke mailes eller ringes eller noen ting. Ikke jeg heller. Herlighet hva gjør jeg med en slik mann. Hjelp meg med råd alle sammen. Blir det feil å invitere han på middag. Skal jeg ha mange andre venner, og kanskje hele slekta, eller bare romantisk middag for oss to? Foreslå en kopp kaffe, men han har spandert øl og kaffe på meg så da blir det for dumt. Nei det skal ikke være lett det her.

Kan du ikke bare ringe ham en kveld og si at du fikk lyst til å gå ut og ta en øl, og spørre om han har lyst til å bli med?

Det er slikt venner også kan gjøre. Det kan bli litt heavy med romantisk middag hvis du ikke helt vet hvor dere står.

Når du sitter tvers overfor ham på en bar eller kafe bør du kunne se i øynene hans om han er interessert.

Skrevet

Du kan be ham på middag men ikke med familien nei. Og ikke gjør noe spesielt ut av det. Bare en hyggelig middag.

Hvor bor du da? Her på Grünerløkka så er det mange rimelige, koselige spisesteder som dere kan gå å spise hvis du ikke har lyst å be ham hjem. Og så betaler du kalaset.

Skrevet

Du kan be ham på middag men ikke med familien nei. Og ikke gjør noe spesielt ut av det. Bare en hyggelig middag.

Hvor bor du da? Her på Grünerløkka så er det mange rimelige, koselige spisesteder som dere kan gå å spise hvis du ikke har lyst å be ham hjem. Og så betaler du kalaset.

Men kan jeg be han ut, er ikke det litt drøyt? Jeg bor på vestkanten i Oslo, ikke akkurat sentralt.

Skrevet

Kan du ikke bare ringe ham en kveld og si at du fikk lyst til å gå ut og ta en øl, og spørre om han har lyst til å bli med?

Det er slikt venner også kan gjøre. Det kan bli litt heavy med romantisk middag hvis du ikke helt vet hvor dere står.

Når du sitter tvers overfor ham på en bar eller kafe bør du kunne se i øynene hans om han er interessert.

Jo jeg kan gjøre det i januar når han kommer tilbake. Han er ikke her før om ca. tre uker igjen. Skal jeg heller be han ut enn hjem?

Skrevet

Men kan jeg be han ut, er ikke det litt drøyt? Jeg bor på vestkanten i Oslo, ikke akkurat sentralt.

Kan du vel.

Venner får da ut å spiser de også og det hender da at de betaler også.

Skrevet

Kan du vel.

Venner får da ut å spiser de også og det hender da at de betaler også.

*Er det mer naturlig å be han ut enn hjem?

Skrevet

Jo jeg kan gjøre det i januar når han kommer tilbake. Han er ikke her før om ca. tre uker igjen. Skal jeg heller be han ut enn hjem?

Ja, jeg synes det. Det er mye lettere å snakke om løst og fast når det er folk rundt dere. Hjemme kan det hele bli for alvorlig, og stillhetspauser kan lett bli pinlige når man er litt usikre på hverandre.

Og ikke spør om han er interessert i deg. Da kan han lett blir forlegen. Se på øynene hans og uttrykket i dem, og om han prøver å holde deg fast med blikket.

Skrevet

Ja, jeg synes det. Det er mye lettere å snakke om løst og fast når det er folk rundt dere. Hjemme kan det hele bli for alvorlig, og stillhetspauser kan lett bli pinlige når man er litt usikre på hverandre.

Og ikke spør om han er interessert i deg. Da kan han lett blir forlegen. Se på øynene hans og uttrykket i dem, og om han prøver å holde deg fast med blikket.

Men hvis jeg ber han til en uformell middag sammen med flere venner siden vi har tross alt hatt kontakt en stund?

Skrevet

Men hvis jeg ber han til en uformell middag sammen med flere venner siden vi har tross alt hatt kontakt en stund?

Ja, det går også bra.

Skrevet

*Er det mer naturlig å be han ut enn hjem?

Det kan jeg ikke svare på for jeg kjenner ham ikke. Men hvis han er en sånn vestkantfyr som forventer eksotisk mat, hadde jeg cruiset Grünerløkka med ham.

Spis sushi på lille Asia i Markveien, de skal visnok ha god sushi.

Skrevet

Det kan jeg ikke svare på for jeg kjenner ham ikke. Men hvis han er en sånn vestkantfyr som forventer eksotisk mat, hadde jeg cruiset Grünerløkka med ham.

Spis sushi på lille Asia i Markveien, de skal visnok ha god sushi.

Han er ikke en egentlig vestkantfyr, men han er knyttet til det akademiske miljøet på Blindern. Han kunne gått hvor som helst egentlig, men jeg er veldig i tvil om jeg kan be ham ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...