Gå til innhold

Er han interessert?

Gjest Livet er et ork innimellom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det går også bra.

Gjør det det? Jeg er så usikker, og alle vennene mine sier at jeg er tøff. Nei det er enklere å holde et flere timers foredrag enn dette her.

Skrevet

Gjør det det? Jeg er så usikker, og alle vennene mine sier at jeg er tøff. Nei det er enklere å holde et flere timers foredrag enn dette her.

Hvis du kvier deg for det, trenger du jo ikke å ta noe initiativ. Bare vent og se hva livet bringer.

Skrevet

Hvis du kvier deg for det, trenger du jo ikke å ta noe initiativ. Bare vent og se hva livet bringer.

Jeg gjør faktisk det, synes det er unaturlig å be ham ut. Kan ha noe med min bakgrunn å gjøre, får se hvordan det utvikler seg når han kommer tilbake.

Skrevet

Jeg gjør faktisk det, synes det er unaturlig å be ham ut. Kan ha noe med min bakgrunn å gjøre, får se hvordan det utvikler seg når han kommer tilbake.

Ikke be ham ut hvis du ikke har lyst.

Hvis poenget er å finne ut om han er interessert, og dere fra før av har en god tone pr. mail, kan du jo skrive som sant er at du liker ham veldig godt og gjerne kunne tenke deg å treffe ham igjen. Så er neste trekk opp til ham. Hvis han da ikke følger opp, er han nok ikke interessert.

Er du forelsket i denne mannen?

Skrevet

Han er ikke en egentlig vestkantfyr, men han er knyttet til det akademiske miljøet på Blindern. Han kunne gått hvor som helst egentlig, men jeg er veldig i tvil om jeg kan be ham ut.

Joda, det kan du. Men ikke på noe fint sted så han tror du ber ham på date men så for all vennskaplighets skyld. Og så får du teste ut terrenget.

Ikke ha sex med ham den kvelden da ;o)

Skrevet

Ikke be ham ut hvis du ikke har lyst.

Hvis poenget er å finne ut om han er interessert, og dere fra før av har en god tone pr. mail, kan du jo skrive som sant er at du liker ham veldig godt og gjerne kunne tenke deg å treffe ham igjen. Så er neste trekk opp til ham. Hvis han da ikke følger opp, er han nok ikke interessert.

Er du forelsket i denne mannen?

Jeg vet ikke om jeg er forelsket i ham, men jeg liker han veldig godt. Vi har en veldig god tone, og han er utrolig god å snakke med om alt mellom himmel og jord. Jeg er ikke bortskjemt med slike menn i mitt liv, og jeg elsker 'den gode samtalen' i hvert fall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...