favn Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 ... eller hvordan det nå var igjen http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=258852 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Dumskapen er oppsiktsvekkende, men hvorfor kjønner du den? Hvis én kvinne skjærer penisen av sin man ville jeg ikke dermed si at det er noe med østrogen og aggresjon. 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Dattera mi var på fest "på lokale på lændet" og der gjorde de akkurat det samme. Men hun skjønte kjapt at det ikke var den riktige måten å drikke på. Men hun var skjokkert over at noen i det hele tatt ville drikke slik. 0 Siter
favn Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Skrevet 15. desember 2004 Dumskapen er oppsiktsvekkende, men hvorfor kjønner du den? Hvis én kvinne skjærer penisen av sin man ville jeg ikke dermed si at det er noe med østrogen og aggresjon. Det går kanskje an å være litt humørfylt? Jeg nekter å tre inn i mensenland. 0 Siter
favn Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Skrevet 15. desember 2004 Dattera mi var på fest "på lokale på lændet" og der gjorde de akkurat det samme. Men hun skjønte kjapt at det ikke var den riktige måten å drikke på. Men hun var skjokkert over at noen i det hele tatt ville drikke slik. Du tuller. 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Dattera mi var på fest "på lokale på lændet" og der gjorde de akkurat det samme. Men hun skjønte kjapt at det ikke var den riktige måten å drikke på. Men hun var skjokkert over at noen i det hele tatt ville drikke slik. Nei, hun var på fest på Jessheim, jeg tuller ikke. Hun ble sjokka og det ble faktisk jeg også men etterpå har jeg forhørt meg litt og det skjer på lændet. 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Du tuller. Jeg skrev svaret over ditt da vet du. Har akkurat våkna av kveldsluren min igjen ( 0 Siter
amber sun Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Nei, hun var på fest på Jessheim, jeg tuller ikke. Hun ble sjokka og det ble faktisk jeg også men etterpå har jeg forhørt meg litt og det skjer på lændet. På Jessheim? *kremt* det foregikk visst mye rart der, kanskje like så greit vi ikke bor der lenger.? 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 På Jessheim? *kremt* det foregikk visst mye rart der, kanskje like så greit vi ikke bor der lenger.? Jeg tror det foregår mye rundt omkring som vi voksne ikke vet om. Da er det greit med sånne unger som forteller. 0 Siter
Gjest blæh Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Det går kanskje an å være litt humørfylt? Jeg nekter å tre inn i mensenland. Du fortjener et langt opphold i mensenland! 0 Siter
favn Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Skrevet 17. desember 2004 Du fortjener et langt opphold i mensenland! Seriøst, hvorfor signerer du som ei fi...? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.