Gå til innhold

Det er noe med testosteron og vett...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er en annen
Skrevet

Dumskapen er oppsiktsvekkende, men hvorfor kjønner du den? Hvis én kvinne skjærer penisen av sin man ville jeg ikke dermed si at det er noe med østrogen og aggresjon.

Skrevet

Dattera mi var på fest "på lokale på lændet" og der gjorde de akkurat det samme. Men hun skjønte kjapt at det ikke var den riktige måten å drikke på. Men hun var skjokkert over at noen i det hele tatt ville drikke slik.

Skrevet

Dumskapen er oppsiktsvekkende, men hvorfor kjønner du den? Hvis én kvinne skjærer penisen av sin man ville jeg ikke dermed si at det er noe med østrogen og aggresjon.

Det går kanskje an å være litt humørfylt?

Jeg nekter å tre inn i mensenland.

Skrevet

Dattera mi var på fest "på lokale på lændet" og der gjorde de akkurat det samme. Men hun skjønte kjapt at det ikke var den riktige måten å drikke på. Men hun var skjokkert over at noen i det hele tatt ville drikke slik.

Du tuller.

Skrevet

Nei, hun var på fest på Jessheim, jeg tuller ikke. Hun ble sjokka og det ble faktisk jeg også men etterpå har jeg forhørt meg litt og det skjer på lændet.

Skrevet

Du tuller.

Jeg skrev svaret over ditt da vet du. Har akkurat våkna av kveldsluren min igjen :o(

Skrevet

Nei, hun var på fest på Jessheim, jeg tuller ikke. Hun ble sjokka og det ble faktisk jeg også men etterpå har jeg forhørt meg litt og det skjer på lændet.

På Jessheim?

*kremt* det foregikk visst mye rart der, kanskje like så greit vi ikke bor der lenger.? ;)

Skrevet

På Jessheim?

*kremt* det foregikk visst mye rart der, kanskje like så greit vi ikke bor der lenger.? ;)

Jeg tror det foregår mye rundt omkring som vi voksne ikke vet om. Da er det greit med sånne unger som forteller.

Skrevet

Det går kanskje an å være litt humørfylt?

Jeg nekter å tre inn i mensenland.

Du fortjener et langt opphold i mensenland!

Skrevet

Du fortjener et langt opphold i mensenland!

Seriøst, hvorfor signerer du som ei fi...?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...