Gå til innhold

Hvordan si DET?

Anbefalte innlegg

Gjest help, please!
Skrevet

Jeg er fryktelig interessert i en fyr ved mitt universitet. Han er i begynnelsen av 20-årene.

Han er omtrent venn med alle studentene her,og han er veldig intelligent. Samtidig kan han være litt barnslig, men det gjør han bare enda mer sjarmerende.

Han er utrolig grei å snakke med og får meg til å føle meg så spesiell! Men jeg tror han gjør dette med alle. Han gir ofte klemmer - og det er bare så hyggelig.

Jeg tviler på at han er interessert i meg, men hvordan kan man finne ut noe sånt? For han er bare så utrolig hyggelig mot alle - så det er ikke godt å vite. Dessuten hvis jeg forteller han at jeg har "følelser" for han, er jeg redd for å miste vårt vennskap.

Er det noen som har noen råd?

Gjest vær mer taktisk
Skrevet

Tror ikke jeg ville sagt noe, hvis jeg var redd for å miste vennskapet. Høres jo ikke ut som han er spesielt interessert i akkurat deg, utifra det du beskriver.

Jeg ville heller feks spurt om han hadde lyst å være med på kino en kveld, eller en søndagstur (enda bedre, så får dere snakket mer) eller spise middag en dag. På den måten kan du sondere terrenget mer. Kanskje du på en naturlig måte kan komme inn på forhold, om han har noen kjæreste for tiden eller har vært singel lenge osv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...