Gå til innhold

NÅ begynner jeg å lure...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går sloknet to lyspærer hos meg. I dag sloknet en tredje! Dette begynner å bli skummel:-/

Og ikke bor jeg rett ved transformatoren heller, slik Laban foreslo i går. Ei heller en sikring som har gått-lampene er i helt ulike rom. Jeg tror det spøker her....uæææ:-((

Skrevet

Er du sikker på at det ikke er fordi de ble byttet nesten samtidig når du flyttet inn/før du flyttet inn? Da går de gjerne samtidig opptil flere ganger før du slutter å være samkjørt.

Skrevet

Er du sikker på at det ikke er fordi de ble byttet nesten samtidig når du flyttet inn/før du flyttet inn? Da går de gjerne samtidig opptil flere ganger før du slutter å være samkjørt.

Nei, de er ikke skiftet samtidig!Og forresten: hvor lenge skal ei lyspære vare? Den på badet skiftet jeg for bare litt over 1 mnd siden. Og jeg slokker som regel lyset når jeg ikke er der, så det står ikke på konstant.

Skrevet

Nei, de er ikke skiftet samtidig!Og forresten: hvor lenge skal ei lyspære vare? Den på badet skiftet jeg for bare litt over 1 mnd siden. Og jeg slokker som regel lyset når jeg ikke er der, så det står ikke på konstant.

Det kan være feil spenningen i huset? Av og til er det også "bursts", topper, på spenningen på nettet som kan ta knekken på pærene.

Skrevet

Det kan være feil spenningen i huset? Av og til er det også "bursts", topper, på spenningen på nettet som kan ta knekken på pærene.

Ja, det kan jo være noe sånt. Får satse på at den strømmen har fått seg noe beroligende nå da isåfall, så jeg slipper å tilbringe resten av uka oppå en stol.

Skrevet

Ja, det kan jo være noe sånt. Får satse på at den strømmen har fått seg noe beroligende nå da isåfall, så jeg slipper å tilbringe resten av uka oppå en stol.

Får håpe det. :) Få det sjekket om det fortsetter, det er brannfare ved spenningsfeil.

Skrevet

Får håpe det. :) Få det sjekket om det fortsetter, det er brannfare ved spenningsfeil.

Huff, nå ble jeg i hvert fall nervøs!Brannfare?!Kan det bare plutselig begynne å brenne i en lampe f.eks???

Gjest den onde bestemor?
Skrevet

Spøøøøøkelse......uuuuhuuuuu.......

Jeg er god til å trøste, mitt barnebarn fant ut i kveld at han ikke turde å sove alene, han var redd for at nissen skulle komme.

Neida sa jeg, bestemor har ikke nisser på loftet, bare spøkelser...

Skrevet

Har du ikke forstått at dette er en bestemt type spøkelser som går inn i lyspærer........så kommer de ut om noen dager og da..........

Skrevet

Spøøøøøkelse......uuuuhuuuuu.......

Jeg er god til å trøste, mitt barnebarn fant ut i kveld at han ikke turde å sove alene, han var redd for at nissen skulle komme.

Neida sa jeg, bestemor har ikke nisser på loftet, bare spøkelser...

Hehe. Høres ut som en tøff og rå bestemor, av "Nemi-typen" ;)

Skrevet

Har du ikke forstått at dette er en bestemt type spøkelser som går inn i lyspærer........så kommer de ut om noen dager og da..........

Hjelphjelp. Hva gjør de når de kommer ut?? Spiser meg??:-O

Gjest hilsen realisten
Skrevet

Høres ut som du bruker for mye spenning. En sikring kan godt ha gått fordi om det er ulike rom, flere rom er jo koblet sammen. Sjekk sikringsskapet, og evt. ring strømleverandøren og spør.

Lykke til med spøkelsene!

Skrevet

Hjelphjelp. Hva gjør de når de kommer ut?? Spiser meg??:-O

Ja.........og så........da.......

Skrevet

Lyspærene mine i gang, vindfang og utelyset går som oftest noenlunde samtidig, uten at jeg tror det er spøkelser ute og går.

Skrevet

Lyspærene mine i gang, vindfang og utelyset går som oftest noenlunde samtidig, uten at jeg tror det er spøkelser ute og går.

Phu=puster lettet ut;)

Skrevet

Høres ut som du bruker for mye spenning. En sikring kan godt ha gått fordi om det er ulike rom, flere rom er jo koblet sammen. Sjekk sikringsskapet, og evt. ring strømleverandøren og spør.

Lykke til med spøkelsene!

Oki. Men går en sikring, så går vel alle lampene i samme rommet, eller? ikke bare en?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...