tiliti Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/article316456.ece 0 Siter
Gjest kollen Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Det var bra. Jeg fikk beskjed om at det var virus i mailen og at det bare var tull, en ny måte å spamme på... Godt det ikke var det 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Bra de fant henne... Men skulle ønske folk sluttet å sende slike eposter. Sjansen for at man husker et ansikt er minimalt. Feilmeldinger sinker bare politiets arbeid. 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Det var da bra i hvert fall. Jeg grøsser ved tanken. Dattera mi stakk av da hun var 11 og var borte et døgn før hun kom hjem. Jeg har aldri og da mener jeg aldri, vært så redd i hele mitt liv. Jævla drittunge ;o) 0 Siter
Line Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Det var bra. Jeg fikk beskjed om at det var virus i mailen og at det bare var tull, en ny måte å spamme på... Godt det ikke var det Hmm... jeg fikk den mailen videresendt fra en kompis som jobber i politiet på Grønland i Oslo. Regna med at det ikke var tulle siden den kom derfra. Flott at de fant henne! 0 Siter
Lurveline Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Det var da endelig godt å høre:o) 0 Siter
Lurveline Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Det var bra. Jeg fikk beskjed om at det var virus i mailen og at det bare var tull, en ny måte å spamme på... Godt det ikke var det Jeg åpnet vedlegget og fikk beskjed om at det ikke ble funnet virus, så jeg lastet ned bildet jeg. Hvor fikk du høre dette da? 0 Siter
Gjest Ninanja Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Hmm... jeg fikk den mailen videresendt fra en kompis som jobber i politiet på Grønland i Oslo. Regna med at det ikke var tulle siden den kom derfra. Flott at de fant henne! Dere som har fått dette på mail, hva slags mail har dere? jeg har hotmail og har ikke fått noe 0 Siter
flisa Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Dere som har fått dette på mail, hva slags mail har dere? jeg har hotmail og har ikke fått noe Du må jo ha venner som sender den til deg da! :-) mail kommer ikke av seg sjøl.... 0 Siter
Lurveline Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Dere som har fått dette på mail, hva slags mail har dere? jeg har hotmail og har ikke fått noe Jeg har fått den og har hotmail. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Og jeg leser overskrifter som fanden leser bibelen.... Jeg lurte veldig på hvordan en jente kunne gjemme seg i en epost, for så å bli funnet der... Inntil jeg leste innlegget da og forsto litt mer.... 0 Siter
Line Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Dere som har fått dette på mail, hva slags mail har dere? jeg har hotmail og har ikke fått noe Jeg brukte en vanlig mailkonto, ikke en online en. Sendte den videre til flere med hotmail, og fikk i retur fra de fleste av dem: Det spørs om ikke spamfilteret der tok den, siden det var sånn fellesmail. Inte vet jag... 0 Siter
Gjest kollen Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Jeg åpnet vedlegget og fikk beskjed om at det ikke ble funnet virus, så jeg lastet ned bildet jeg. Hvor fikk du høre dette da? Ei jeg sendte den til sa det var virus i den og at jeg måtte slutte å sende den videre. hun mente det bare var tull 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.