Gå til innhold

De fant jenta i eposten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var bra. Jeg fikk beskjed om at det var virus i mailen og at det bare var tull, en ny måte å spamme på... Godt det ikke var det

Gjest papirtiger
Skrevet

Bra de fant henne...

Men skulle ønske folk sluttet å sende slike eposter. Sjansen for at man husker et ansikt er minimalt. Feilmeldinger sinker bare politiets arbeid.

Skrevet

Det var da bra i hvert fall. Jeg grøsser ved tanken. Dattera mi stakk av da hun var 11 og var borte et døgn før hun kom hjem. Jeg har aldri og da mener jeg aldri, vært så redd i hele mitt liv.

Jævla drittunge ;o)

Skrevet

Det var bra. Jeg fikk beskjed om at det var virus i mailen og at det bare var tull, en ny måte å spamme på... Godt det ikke var det

Hmm... jeg fikk den mailen videresendt fra en kompis som jobber i politiet på Grønland i Oslo. Regna med at det ikke var tulle siden den kom derfra.

Flott at de fant henne!

Skrevet

Jeg åpnet vedlegget og fikk beskjed om at det ikke ble funnet virus, så jeg lastet ned bildet jeg.

Hvor fikk du høre dette da?

Skrevet

Hmm... jeg fikk den mailen videresendt fra en kompis som jobber i politiet på Grønland i Oslo. Regna med at det ikke var tulle siden den kom derfra.

Flott at de fant henne!

Dere som har fått dette på mail, hva slags mail har dere? jeg har hotmail og har ikke fått noe

Skrevet

Dere som har fått dette på mail, hva slags mail har dere? jeg har hotmail og har ikke fått noe

Du må jo ha venner som sender den til deg da! :-) mail kommer ikke av seg sjøl....

Skrevet

Jeg har fått den og har hotmail.

skorpionfisken
Skrevet

Og jeg leser overskrifter som fanden leser bibelen....

Jeg lurte veldig på hvordan en jente kunne gjemme seg i en epost, for så å bli funnet der...

Inntil jeg leste innlegget da og forsto litt mer....

Skrevet

Jeg brukte en vanlig mailkonto, ikke en online en.

Sendte den videre til flere med hotmail, og fikk i retur fra de fleste av dem: Det spørs om ikke spamfilteret der tok den, siden det var sånn fellesmail.

Inte vet jag...

Skrevet

Jeg åpnet vedlegget og fikk beskjed om at det ikke ble funnet virus, så jeg lastet ned bildet jeg.

Hvor fikk du høre dette da?

Ei jeg sendte den til sa det var virus i den og at jeg måtte slutte å sende den videre. hun mente det bare var tull

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...