Gjest nyskjerrig på dette Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Jeg har litt lyst til å prøve dameberger http://www.damebeger.no men er litt redd for at jeg ikke får det til, eller at det lekker. Det koster jo litt også, og jeg vet ikke om jeg vil bruke så mye penger på noe som kanskje bare er tull. Noen med erfaringer? 0 Siter
favn Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Det har stått litt om dette i husker ikke hvilket forum. Gjør et søk på Søkesiden. Men ærlig talt, det høres virkelig helt motbydelig ut med 'damebeger'. Uff. 0 Siter
Atene Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Da burde du prøve Divacup istedenfor: http://www.keeper.com Kommer på ca. 200 kroner, det fant jeg ut at var forsøket verd. Og jeg er veldig fornøyd. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Det har stått litt om dette i husker ikke hvilket forum. Gjør et søk på Søkesiden. Men ærlig talt, det høres virkelig helt motbydelig ut med 'damebeger'. Uff. Jeg er fullstendig enig. *grøss* 0 Siter
Gjest nyskjerrig på dette Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Det har stått litt om dette i husker ikke hvilket forum. Gjør et søk på Søkesiden. Men ærlig talt, det høres virkelig helt motbydelig ut med 'damebeger'. Uff. Fant svært lite ved søkefunksjonen. Derfor spurte jeg isteden 0 Siter
Gjest nyskjerrig på dette Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Jeg er fullstendig enig. *grøss* Er det mer motbydelig enn tampong og bind? Blodet er jo ditt eget, ikke sant? Jeg syns kanskje det er litt ekkelt å tenke på jeg også, men jeg sliter mye med sopp ved hver mens, uansett om jeg bruker tampong eller bind. Derfor tenkte jeg det kanskje var et greit alternativ. 0 Siter
Gjest Uglemor Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Det har stått litt om dette i husker ikke hvilket forum. Gjør et søk på Søkesiden. Men ærlig talt, det høres virkelig helt motbydelig ut med 'damebeger'. Uff. Helt enig, urk! 0 Siter
Gjest nyskjerrig på dette Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Da burde du prøve Divacup istedenfor: http://www.keeper.com Kommer på ca. 200 kroner, det fant jeg ut at var forsøket verd. Og jeg er veldig fornøyd. Kan jeg få lov å spørre om den tuten som stikker ut nederst. Irriterer ikke den i sjeden? har du klippet den helt av? Jeg ser for meg at når man sitter at den stikker inni der. 0 Siter
Atene Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Kan jeg få lov å spørre om den tuten som stikker ut nederst. Irriterer ikke den i sjeden? har du klippet den helt av? Jeg ser for meg at når man sitter at den stikker inni der. Jeg har klippet av omtrent halvparten, nå går det som regel greit. Av og til kan jeg kjenne den, så jeg vurderer å fjerne hele. For meg har den ingen praktisk funksjon uansett. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Er det mer motbydelig enn tampong og bind? Blodet er jo ditt eget, ikke sant? Jeg syns kanskje det er litt ekkelt å tenke på jeg også, men jeg sliter mye med sopp ved hver mens, uansett om jeg bruker tampong eller bind. Derfor tenkte jeg det kanskje var et greit alternativ. For meg blir det å røske ut en liten cocktailblanding "derfra"en smule mer ekkelt enn en tambong, ja! 0 Siter
Atene Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 For meg blir det å røske ut en liten cocktailblanding "derfra"en smule mer ekkelt enn en tambong, ja! Har du prøvd ? Etter et år med beger måtte jeg tilbake til de klassiske løsningene en dag i forrige syklus. Og DET var ekkelt, det ! 0 Siter
serendipity Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Det har stått litt om dette i husker ikke hvilket forum. Gjør et søk på Søkesiden. Men ærlig talt, det høres virkelig helt motbydelig ut med 'damebeger'. Uff. Æsj ja,, Tømme det ?? hver 4. til 12. time?? 0 Siter
flisa Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Er det mer motbydelig enn tampong og bind? Blodet er jo ditt eget, ikke sant? Jeg syns kanskje det er litt ekkelt å tenke på jeg også, men jeg sliter mye med sopp ved hver mens, uansett om jeg bruker tampong eller bind. Derfor tenkte jeg det kanskje var et greit alternativ. Jeg bare ser for meg at de tømmes i vasker på offentlige steder.....æææææææææææ 0 Siter
serendipity Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Jeg bare ser for meg at de tømmes i vasker på offentlige steder.....æææææææææææ ÆÆÆÆÆÆÆÆSJ!!!! 0 Siter
Dory Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Jeg bare ser for meg at de tømmes i vasker på offentlige steder.....æææææææææææ Æææææsj!!!! Fysk og æsj... Nei takke meg til vanlig bind/tamponger ja. Ææææsj....!!!!! 0 Siter
lurulf Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Her er tråden som skriver en del om damebeger: http://www.doktoronline.no/section/nosection?action=gotomsg&left=%2Fforum%2F6%2F1358.ipg%3Fview%3Dthread%26thread%3D2364065&right=%2Fforum%2Fbin%2Fshow.wa%3Fmsgid%3D2364065 Jeg har akkurat bestillt "diva cup" selv etter anbefalingene i tråden her, og er veldig spent. 0 Siter
amber sun Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Jeg bare ser for meg at de tømmes i vasker på offentlige steder.....æææææææææææ Æsj. *grøsser* 0 Siter
flisa Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Her er tråden som skriver en del om damebeger: http://www.doktoronline.no/section/nosection?action=gotomsg&left=%2Fforum%2F6%2F1358.ipg%3Fview%3Dthread%26thread%3D2364065&right=%2Fforum%2Fbin%2Fshow.wa%3Fmsgid%3D2364065 Jeg har akkurat bestillt "diva cup" selv etter anbefalingene i tråden her, og er veldig spent. Spar oss for å gå på offentlige toaletter for å skylle den i vasken da.! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Har du prøvd ? Etter et år med beger måtte jeg tilbake til de klassiske løsningene en dag i forrige syklus. Og DET var ekkelt, det ! Prøvd nei???!!! Over mitt lik... 0 Siter
Atene Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Prøvd nei???!!! Over mitt lik... Hvordan kan du vite at det er ekkelt da ? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.