Gå til innhold

Å svare på sitt eget innlegg

Anbefalte innlegg

Gjest uten ett eller  flere nick nå
Skrevet

Har noen spørsmål i fbm dette:

1) Har du noengang fått tilsnakk av webmaster om dette, og det rett og slett har vært helt feil?

2) Hvilken hensikt har DU hatt for å svare på ditt eget innlegg?

3) Har det hendt at du har skrevet et innlegg, hvor du senere har svart andre med et annet nick.....rett og slett av forglemmelse?

4) Har du flere nick enn ett fast?

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

9

• Dorthe

5

• Babette

5

• skorpionfisken

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

1) Har du noengang fått tilsnakk av webmaster om dette, og det rett og slett har vært helt feil?

Nei, det er jo helt på trynet å svare seg selv.

Så dum skal det godt gjøres å være. Jeg er ikke der.

3) Har det hendt at du har skrevet et innlegg, hvor du senere har svart andre med et annet nick.....rett og slett av forglemmelse?

Nei.

Det hender en sjelden gang at jeg skriver 'anonymt', ja.

Skrevet

Det har hendt at jeg har brukt mer enn ett nick i én tråd (men da har det ikke vært mitt innlegg).

Har ikke fått "tilsnakk" for det.

Grunnen til at jeg en gang i blant har gjort dette, er at jeg først svarer med mitt vanlige nick, og deretter kommer jeg på mer jeg vil si, men som blir for gjenkjennbart i RL - særlig satt sammen med andre ting jeg har sagt med mitt vanlige nick...

Skrevet

Nei, det er jo helt på trynet å svare seg selv.

Så dum skal det godt gjøres å være. Jeg er ikke der.

Nei.

Det hender en sjelden gang at jeg skriver 'anonymt', ja.

Den virkelig ekle er når man av private grunner har spurt eller svart under "ikke nick i dag" eller noe annet - og så blir man ivrig eller forbanna eller glad i løpet av diskusjonens gang, og blåser hele "anonymiteten" til helvete fordi man glemmer seg og trykker send så det vanlige nicket kommer med...

Skrevet

Jeg sitter da ikke og svarer på mine egne innlegg! Jeeezes!

Se pkt 1)

Nei

Nei, men det hender en sjelden gang at jeg spør om noe anonymt. Som da jeg var gravid 2. gang og ikke ville kringkaste det med en gang.

skorpionfisken
Skrevet

Den virkelig ekle er når man av private grunner har spurt eller svart under "ikke nick i dag" eller noe annet - og så blir man ivrig eller forbanna eller glad i løpet av diskusjonens gang, og blåser hele "anonymiteten" til helvete fordi man glemmer seg og trykker send så det vanlige nicket kommer med...

Ja, ikke sant.

Helt forferdelig....

Skulle vært sånn at om vi starter en tråd med "anonym under denne saken" som nick, så forblir det nicket ståene på en hver gang en går inn i tråden for å svare for seg igjen.....

Skrevet

ALDRI!

Har hendt jeg har skrevet noe annet fordi det enten er av svært privat karakter da kanskje til en lege, eller fordi opplysningene jeg kommer med ammen med mitt faste nick kan "avsløre" meg eller de jeg skriver om.

Skrevet

Hvis jeg "svarer" på mitt eget innlegg er det hvis jeg skal komme med tilleggsinfo som jeg glemte i hovedinnlegget.

Ellers hender det jeg bruker "anonyme" nick i spesielle tilfeller, men aldri svar til meg selv med forskjellig nick.

Men jeg tror nok det skjer, det som du spurte om, ja. Sånn er det bare når man kan være 100 % anonym.

skorpionfisken
Skrevet

1) Har fått tilsnakk om at jeg har gått over streken, men har ikke svart meg selv.

2) Det hender jeg har svart meg selv med samme nick, for å oppklare misforståelser, eller gi tilleggsopplysninger, men ikke med flere forskjellige nick.

3) Huff ja, startet med et anonymt nick på grunn av at saken er sensitiv, for så å dumpe ut i diskusjonen med mitt vanlige nick, fordi jeg glemte å endre nicket til det anonyme igjen.

4) Nei ikke fast.

Skrevet

Med gubben og meg så kan det jo se ut som at vi er samme person - om det er IP-adressen de ser...men om det er innlogging så kan de ikke tro det.

Nei, har ikke noen grunn til å svare meg selv - slike diskusjoner tar jeg i hodet! :)

Skrevet

Ja, ikke sant.

Helt forferdelig....

Skulle vært sånn at om vi starter en tråd med "anonym under denne saken" som nick, så forblir det nicket ståene på en hver gang en går inn i tråden for å svare for seg igjen.....

Det gjør du jo enkelt ved å forandre i MIN PROFIL - fort gjort! :)

skorpionfisken
Skrevet

Det gjør du jo enkelt ved å forandre i MIN PROFIL - fort gjort! :)

Hæ?

Min profil? Hvor?

Skrevet

Kan ikke huske jeg har svart på eget innlegg. Har aldri fått tilsnakk av webmaster.

Har en gang eller to brukt to nick i samme tråd, men det var fordi jeg glemte å korrigere nicket.

Bruker stort sett fresja, men det hender jeg vil være mer anonym (selv om noen vel kjenner meg på stil eller innhold).

Skrevet

Hæ?

Min profil? Hvor?

se rett over dette svaret her -det står

Logg ut

Svar til meg

Skriv ny

Trykk på Profil...

Skrevet

1) Nei, aldri fått tilsnakk

2) Svarer ikke på egne innlegg, utenom hvis jeg skal korrigere feil. Bruker da samme nick.

3) Nei

4) Har ikke flere faste nick, men har skiftet til annet nick noen ganger, for å unngå å bli gjenkjent i rl.

Gjest Kannesten
Skrevet

Ehh hukommelsessvikt...men jeg har sikkert fått tilsnakk fordi jeg har brukt mer enn et nick i noen tråder iblandt.

Samtidig er vi mange som har egne brukernavn fra samme maskin her, derfor kan jeg ha fått ubegrunnet tilsnakk også.

Vet ikke om jeg har svart på eget innlegg, men har definitivt svart med flere nick under sør-tråder, bare for å irritere denne sør(Muahahahaha...).

De gangene jeg har brukt flere nick i samme tråd, har det vært for å gjøre folk forbanna,Men det var før altså!

Dol er ikke så seriøst for meg, bare et sted jeg slår ihjel litt tid.

Nei, det tror jeg ikke, om jeg har svart med annet nick har det vært bevisst. Men noen ganger kan nicket i seg selv inneholde et svar, da er det greit å skifte nick i samme tråd.

Tja,sikkert!Har ingen ønsker om å bli en del av miljøet her, ønsker ikke å bli med i en vennegjeng her som kjenner igjen hverandre på nicket. Dette er bare VR, bare sånn for underholdningens skyld...

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

Nei

Har aldri gjort det

Nei.

Nei, men det hender at jeg bruker et annet nick når skriver meget personlige ting.

Skrevet

Har bare fått tilsnakk en gang for å ha vært med på å spore av for mye på en diskusjon på psyk.(av alle ting), der temaet var "kjekk".

Har ikke fått tilsnakk for å svare på eget innlegg.

Bruker samme nick, og svarer ikke med flere nick i samme tråd, nei.

De eneste gangene jeg bruker annet nick, er hvis det er noe veldig sensitivt jeg spør om, eller dersom jeg veldig lett kan gjenkjennes i RL pga. hva innlegget handler om.

Skrevet

Har bare fått tilsnakk en gang for å ha vært med på å spore av for mye på en diskusjon på psyk.(av alle ting), der temaet var "kjekk".

Har ikke fått tilsnakk for å svare på eget innlegg.

Bruker samme nick, og svarer ikke med flere nick i samme tråd, nei.

De eneste gangene jeg bruker annet nick, er hvis det er noe veldig sensitivt jeg spør om, eller dersom jeg veldig lett kan gjenkjennes i RL pga. hva innlegget handler om.

Oppfattet du det som om det spesifikt var du som fikk tilsnakk i kjekk-tråden? Eller må alle vi som deltok der betrakte oss som tilsnakket?

Skrevet

Oppfattet du det som om det spesifikt var du som fikk tilsnakk i kjekk-tråden? Eller må alle vi som deltok der betrakte oss som tilsnakket?

hehe, nei, vi var nok flere "syndere" der, tenker jeg.

Jeg bare kom på det når det ble spurt om det. Det var jo en kjempemorsom tråd, da. Men jeg skjønner jo at det ikke passet så godt på det forumet, da. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...