Gå til innhold

Å svare på sitt eget innlegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe, nei, vi var nok flere "syndere" der, tenker jeg.

Jeg bare kom på det når det ble spurt om det. Det var jo en kjempemorsom tråd, da. Men jeg skjønner jo at det ikke passet så godt på det forumet, da. ;)

Å, det kan sannelig trengs å spre litt humør og fjolleri på det forumet i blant.

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

9

• Dorthe

5

• Babette

5

• skorpionfisken

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Å, det kan sannelig trengs å spre litt humør og fjolleri på det forumet i blant.

Det kan du sikkert ha rett i, men webmaster var ikke enig i det. ;)

Men jeg liker når tråder sporer litt av også, jeg. Det er noe av det som er moro her på dol, at det som regel ikke blir motarbeidet.

Jeg detter bare innom det forumet når jeg finner noe på 100nyeste som pirrer nysgjerrigheten, og som tilfeldigvis ligger på det forumet.

Gjest Kannesten
Skrevet

1) Har du noengang fått tilsnakk av webmaster om dette, og det rett og slett har vært helt feil?

Ehh hukommelsessvikt...men jeg har sikkert fått tilsnakk fordi jeg har brukt mer enn et nick i noen tråder iblandt.

Samtidig er vi mange som har egne brukernavn fra samme maskin her, derfor kan jeg ha fått ubegrunnet tilsnakk også.

2) Hvilken hensikt har DU hatt for å svare på ditt eget innlegg?

Vet ikke om jeg har svart på eget innlegg, men har definitivt svart med flere nick under sør-tråder, bare for å irritere denne sør(Muahahahaha...).

De gangene jeg har brukt flere nick i samme tråd, har det vært for å gjøre folk forbanna,Men det var før altså!

Dol er ikke så seriøst for meg, bare et sted jeg slår ihjel litt tid.

3) Har det hendt at du har skrevet et innlegg, hvor du senere har svart andre med et annet nick.....rett og slett av forglemmelse?

Nei, det tror jeg ikke, om jeg har svart med annet nick har det vært bevisst. Men noen ganger kan nicket i seg selv inneholde et svar, da er det greit å skifte nick i samme tråd.

4) Har du flere nick enn ett fast?

Tja,sikkert!Har ingen ønsker om å bli en del av miljøet her, ønsker ikke å bli med i en vennegjeng her som kjenner igjen hverandre på nicket. Dette er bare VR, bare sånn for underholdningens skyld...

Ops,ser at svaret mitt kan oppfattes litt feil!

Må bare få tillegge at jeg ikke skriver noe som er ment ondsinnet eller mobbete da, men bare ting for å lage litt kok i gemyttene (for å sette igang en diskusjon).

Bare sånn for å ha sagt det, så ingen misforstår meg :-)

Gjest sier ikke hvem jeg er
Skrevet

1) Har du noengang fått tilsnakk av webmaster om dette, og det rett og slett har vært helt feil?

Nei. Men vi har av og til drøftet dette her jeg bor, fordi jeg bor i et slags kollektiv der flere deler samme maskin, og flere av oss er aktive på DOL (ulike nick selvsagt). Vi har lurt på hva som ville skje hvis Webbis trodde det var samme person som skrev.

2) Hvilken hensikt har DU hatt for å svare på ditt eget innlegg?

Har jeg aldri gjort.

3) Har det hendt at du har skrevet et innlegg, hvor du senere har svart andre med et annet nick.....rett og slett av forglemmelse?

Kan jeg ikke huske å ha gjort ihvertfall.

4) Har du flere nick enn ett fast?

Jeg bruker sjelden et fast nick, fordi jeg ikke ønsker å kunne gjenkjennes av folk jeg kommer i snakk med i andre sammenhenger (kjenner flere som er på DOL). Liker å være anonym. Bruker derfor nick utifra situasjonen ("glad akkurat nå" osv)

Skrevet

1) Har du noengang fått tilsnakk av webmaster om dette, og det rett og slett har vært helt feil? Nei

2) Hvilken hensikt har DU hatt for å svare på ditt eget innlegg? Det hadde jo vært idioti, hvis jeg skulle spørre meg selv og så svare, var det vel ikke nødvendig å skrive inn her

3) Har det hendt at du har skrevet et innlegg, hvor du senere har svart andre med et annet nick.....rett og slett av forglemmelse? Jada, jeg har til og med svart med navnet mitt men det var det bare SDD som fikk med seg

4) Har du flere nick enn ett fast? Nei, men noe ganger blir ting privat så da skifter jeg, likevel tror jeg de faste her inne kjenner meg igjen.

Skrevet

Det kan du sikkert ha rett i, men webmaster var ikke enig i det. ;)

Men jeg liker når tråder sporer litt av også, jeg. Det er noe av det som er moro her på dol, at det som regel ikke blir motarbeidet.

Jeg detter bare innom det forumet når jeg finner noe på 100nyeste som pirrer nysgjerrigheten, og som tilfeldigvis ligger på det forumet.

Vet du hvilket forum du er på når du benytter 100 nyeste? Det vet nemlig ikke jeg alltid ;o)

skorpionfisken
Skrevet

se rett over dette svaret her -det står

Logg ut

Svar til meg

Skriv ny

Trykk på Profil...

Åja....

øynene er det første man blir blind på...

Skrevet

Vet du hvilket forum du er på når du benytter 100 nyeste? Det vet nemlig ikke jeg alltid ;o)

*ler* nei, det er ikke alltid jeg finner ut det før etterpå jeg har svart på et eller annet.

Jeg skriver (les:skravler) først, og tenker etterpå. Stort sett går det bra, men det hender det går litt over stokk og stein. ;)

Skrevet

*ler* nei, det er ikke alltid jeg finner ut det før etterpå jeg har svart på et eller annet.

Jeg skriver (les:skravler) først, og tenker etterpå. Stort sett går det bra, men det hender det går litt over stokk og stein. ;)

Der er vi nok like ja. Jeg sitter jo her for underholdningens skyld og svarer i hytt og pine

Skrevet

Åja....

øynene er det første man blir blind på...

Ja, det er det! :)

Skrevet

Kan ikke huske å ha svart på mitt eget innlegg :o) Har bare ett nick bortsett fra hvis det gjelder noe sensibelt:-)

Skrevet

Ops,ser at svaret mitt kan oppfattes litt feil!

Må bare få tillegge at jeg ikke skriver noe som er ment ondsinnet eller mobbete da, men bare ting for å lage litt kok i gemyttene (for å sette igang en diskusjon).

Bare sånn for å ha sagt det, så ingen misforstår meg :-)

Hvorfor er du så redd for å bli misforstått? - vi er jo ikke levandes folk - vi er bare tekst på en skjerm -og det driter vel du i! :)

Skrevet

Der er vi nok like ja. Jeg sitter jo her for underholdningens skyld og svarer i hytt og pine

det har vi skjønt! hehe

Skrevet

Nei til alt.

Men jeg passer på å aldri fortelle noe om bosted, alder, signalement, yrke osv.

Tror ikke det er noen her som vet noe om meg, bortsett fra at jeg er glad i mannfolk.

Skrevet

Nei til alt.

Men jeg passer på å aldri fortelle noe om bosted, alder, signalement, yrke osv.

Tror ikke det er noen her som vet noe om meg, bortsett fra at jeg er glad i mannfolk.

åjoda - du bor her:

Sagtun

og heter;

Evelyn Bodil Sagtunbråthen

Du er født 12.03.61

Skrevet

åjoda - du bor her:

Sagtun

og heter;

Evelyn Bodil Sagtunbråthen

Du er født 12.03.61

Hehe, Sagtun høres ut som et rekonvalesenthjem.

Det eneste som stemmer er stjernetegnet.

Skrevet

Mulig jeg har gjort meg skyldig i pkt 3 et par ganger, men ellers er svaret på alle andre spørsmål nei (dersom jeg tolker pkt 4 dithen at spørsmålet gjelder flere _faste_ nick. Selvfølgelig hender det at jeg spør om ting under midlertidige nick.) Aldri skjønt vitsen med det.

Skrevet

Hehe, Sagtun høres ut som et rekonvalesenthjem.

Det eneste som stemmer er stjernetegnet.

HA! det sier du nå det! :-)

Skrevet

Hvorfor er du så redd for å bli misforstått? - vi er jo ikke levandes folk - vi er bare tekst på en skjerm -og det driter vel du i! :)

*fnis*

Gjest ikke feilfri og har svakheter
Skrevet

Ja jeg har svakheter og feil i motsetnig til så mJeg skal innrømme at jeg synes det er ekkelt om en bekjent av meg er uenig med meg.

"Har det hendt at du har skrevet et innlegg, hvor du senere har svart andre med et annet nick.....rett og slett av forglemmelse?" Ja flere ganger.

) Har du flere nick enn ett fast?

ja jeg har mange nick. Det er mye lettere å være helt ærlig på svakheter når man ikke har et fast nick.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...