Gå til innhold

Å svare på sitt eget innlegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

HA! det sier du nå det! :-)

Ja, såpass kan jeg lette på lokket. Siden det er du.

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

9

• Dorthe

5

• Babette

5

• skorpionfisken

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg svarer ikke mine egne innlegg og opererer ikke med flere nick.

Men det hender jeg er anonym hvis jeg spør/forteller om noe som er litt pinlig eller veldig identifiserende - eller begge deler samtidig.

Gjest ikke feilfri og har svakheter
Skrevet

Ja jeg har svakheter og feil i motsetnig til så mJeg skal innrømme at jeg synes det er ekkelt om en bekjent av meg er uenig med meg.

"Har det hendt at du har skrevet et innlegg, hvor du senere har svart andre med et annet nick.....rett og slett av forglemmelse?" Ja flere ganger.

) Har du flere nick enn ett fast?

ja jeg har mange nick. Det er mye lettere å være helt ærlig på svakheter når man ikke har et fast nick.

Skjønner ikke hva som skjedde med innlegget mitt. Gidder bare ikke å skrive det på nytt. Men ang. det at det var ekkelt var hvis den bekjente fikk bekreftelse på at jeg var en idiot så er det greit å forsvare seg selv med flere nick.

Skrevet

det har vi skjønt! hehe

Du har jo litt mer underholdning hjemme du da enn jeg har :o)

Skrevet

Du har jo litt mer underholdning hjemme du da enn jeg har :o)

Skal vi vedde? :-)

(PST. i morra får vi bredbånd - gjett hva jeg skal kjøpe i kveld.....PC!!!)

Skrevet

Skal vi vedde? :-)

(PST. i morra får vi bredbånd - gjett hva jeg skal kjøpe i kveld.....PC!!!)

Ja, da skjønner jeg hvorfor du ikke er her mer.

Gratulerer med ny pc og bredbånd da :o)

Skrevet

Folk som diskuterer med seg selv har enten for mye fritid, fucka opp humor eller personlighetsforstyrrelser, så vi bør vise dem omsorg.

Det er aldri gøy å ha fucka opp humor.

Skrevet

Skjønner ikke hva som skjedde med innlegget mitt. Gidder bare ikke å skrive det på nytt. Men ang. det at det var ekkelt var hvis den bekjente fikk bekreftelse på at jeg var en idiot så er det greit å forsvare seg selv med flere nick.

Der er jeg helt uenig med deg. "Å forsvare seg selv med flere nick" er ikke greit, i samme tråd. Da blir det jo å diskutere med deg selv, du kan jo liksågodt skrive dagbok el, istedetfor å lage falske diskusjoner på nettet. Forsvar deg selv med samme navn som man startet med, ellers blir det utrolig tåpelig(du er enig med deg selv). Å finne opp ikke-eksiterende støttespillere er dumt og ødelegger diskusjonen.

På spørsmålene dine:

Nei, nei Ja, ja.

Gjest Kannesten
Skrevet

Hvorfor er du så redd for å bli misforstått? - vi er jo ikke levandes folk - vi er bare tekst på en skjerm -og det driter vel du i! :)

Jajajaja, ok ;-)

Men jeg vil helst ikke ha ubegrunnet og ikke-lystbetont VR-kjeft heller da, selv om det innerst inne er betydningsløst for meg selvfølgelig ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...