Gå til innhold

Noen forslag til mannen min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Joda ideen var grei,bare at vi investerte i en skikkelig dyr en for to mnd. siden ;o)

Andre ideer?

Sambisen min kom hjem med et stort fjernstyr fly i går... : ) Han hadde kjøpt det på tilbud til 500 (sier han da.. ) Og han og kompisen "lekte" storøyd med det i fire timer i går.. helt til det kraæsjlanda, og nå skal jeg være med i butikken og kjøpe ny propell. ; ) Hehe.. Menn liker leketøy!

Eller hva med gavekort på gocart? Det er rågøy! Middag først..

Eller en tur med det nye cruiset Fantasy? Båten ser rålekker ut.. Hvis han liker båt da.

Skrevet

Tja,han har jo til tider blitt hekta på spill.

Men;han jobber med pc 9-13 timer i døgnet og nakken er ikke akkurat god for tiden.

Prisen er ikke det viktigeste ,bare ikke mere enn 2000;

Laser-mus til pc-en er det siste nye, bedre enn optisk mus. Logitech har en slik som er ergonomisk utformet, heter MX1000 om jeg husker riktig. De har ikke på Elkjøp, men på Expert, og div. nettbutikker som selger data-utstyr. (Spør igjen om konkrete tips, om det er interessant)

Skrevet

Hehe, en venninne av meg fortalte at hun hadde laget et sånt, og det var den beste presangen hennes mann noen gang hadde fått. Er du henne? *s*

Hihi sorry, er nok ikke henne...sitter og vurderer å lage slik som ekstragave selv...men lurer på om jeg enten skal gi ham den privat eller sløyfe sex-relaterte tjenester...(vi feirer jul hos min mor iår :P)

Skrevet

Hehe, en venninne av meg fortalte at hun hadde laget et sånt, og det var den beste presangen hennes mann noen gang hadde fått. Er du henne? *s*

Fikk forøvrig ideen fra eonline.com da jeg så en filmstjerne der mente det var den beste gaven han hadde fått fra kona si.... :P

Skrevet

Massasje eller aromaterapi?

Selv om ikke alle menn innrømmer det-liker de å bli dulla med!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...