Gå til innhold

pop-up...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg prøvd flere "pop-up fjernere", men ingen ser ut til å virke på "bullseye network offer" som popper opp HELE tiden. Noen andre som har problemer med dette, og vet om noe program som hjelper? Har nettopp kjørt et spybot-program og trodde alt var bra, men disse hjalp det altså ikke på. Blir gal av det!

Skrevet

Ingen anti-spyware/adware-programmer er fullgode. Det beste du kan gjøre er å ha flere programmer, fx. AdAware, Spybot m.fl.

Norton Internet Security har også anti-spyware i nyeste versjon.

Mulig at det som ligger og lurer på maskinen din er en såkalt hijacker. Det finnes spesielle hijacker-removers.

Søk på http://www.google.com/search?q=remove+bullseye+network+offer&hl=en&lr=

Prøvde å søke litt jeg også, men skjønte ikke så veldig mye, har ikke så veldig greie på sånt igrunn.

Vet vel ikke om noe spesielt program som fjerner akkurat denne pop-up-saken vel? Får prøve å se litt mer på søkeresultatet..

Skrevet

Prøvde å søke litt jeg også, men skjønte ikke så veldig mye, har ikke så veldig greie på sånt igrunn.

Vet vel ikke om noe spesielt program som fjerner akkurat denne pop-up-saken vel? Får prøve å se litt mer på søkeresultatet..

Nei, jeg har ikke greie på akkurat den saken du sliter med. Og du får nok lete sjøl blant de søkeresultatene ja, synes jeg har hjulpet deg et stykke på vei allerede :-)

Ev. kan du legge inn spm. ditt på Data-forumet her. Det er også andre data-forum, bl.a. på digi og dinside.no.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...